
Webinář
JAK VYBÍRAT FONTY

FONTOTÉKA
Knihovna fontů

Individuální KONZULTACE
FONTY, EMOCE A ASOCIACE
Vnímání fontů člověkem má svá pravidla a jejich výběrem předáváte jasné a konkrétní informace podvědomí čtenáře. Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí.

FONTY A JEJICH VZHLED
V každém textu vnímáme tvary písmen, mezery mezi nimi i vzájemné proporce čar a křivek. To vše na nás působí a vyvolává ve vašem podvědomí reakci. Sklon písma, řád, křivky, to všechno je součástí vzhledu fontu a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí emoce.
FONTY A NAŠE ASOCIACE
Co vás napadne jako první, při pohledu na tyto fonty? Psací stroj, školní docházka, osobní dopis nebo 2. světová válka? To jsou asociace, které má většina z nás. A které můžeme využít při výběru fontů. Asociace kulturní, historické, společenské nebo asociace spojené se silnou značkou.

PROČ PSYCHOLOGIE FONTŮ?
„U každého slova, které čteme, vnímáme nejenom jeho obsah, ale i formu. Proto jsou fonty velice důležitou součástí celkového designu i značky. Velmi často podceňovanou.“
Mgr. Andrea Grigerová
zakladatelka PSYCHOLOGIE FONTŮ

KDE PSYCHOLOGII FONTŮ VYUŽIJETE?
GRAFIKA
a webdesign
MARKETING
a oslovení cílové skupiny
BRANDING
osobní i firemní
Výběr fontu podle OSOBNOSTI
POHRAJTE SI S FONTY
ŘEKLI O PSYCHOLOGII FONTŮ
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY ZE SVĚTA FONTŮ