WORKSHOPY A PŘEDNÁŠKY

Na workshopech a přednáškách o Psychologii fontů vám předám to nejlepší ze svého know-how způsobem, který vás bude zaručeně bavit. Svět fontů si vás vtáhne a už nepustí.

FONTY JAKO NÁSTROJ V GRAFICE A MARKETINGU

workshop v Brně a v Praze

Jediný kurz v ČR, určený pro grafiky, markeťáky, webdesignéry. Naučí vás, jak vědomě využívat asociace a neverbální řeči fontů v grafice a při tvoření vizuální identity klienta.   

JAK FUNGUJE PSYCHOLOGIE FONTŮ?

2 hodinová přednáška

Víte, že fonty ovlivní nejenom marketing a grafiku, ale i to, jakou dostanete známku na VŠ, jaké jídlo si vyberete na jídelním lístku, a to, čemu uvěříte? Přednáška, která vám odkryje svět, který neznáte, ale denně jste jeho součástí. Pozor, riskujete regulérní fontovou závislost - od této chvíle budete zkoumat každý nápis, billboard nebo leták :-)

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY PŘEDNÁŠEK A WORKSHOPŮ

 

REFERENCE

"Na naši konferenci o copywritingu jsme vybírali přednášející, kteří návštěvníkům rozšíří obzory a ukáží možnosti, jak s texty pracovat v souvislostech celého online marketingu. Andrea byla jasná volba, protože správná práce s fonty dokáže dodat textu další, nesmírně důležitý rozměr. Fonty v psaném projevu vlastně významně nahrazují neverbální komunikaci, která je – jak známo – často důležitější než samotná slova. Trochu jsme měli obavy, jak účastníci konference téma Psychologie fontů přijmou, jestli jim nebude připadat tak trochu „mimo”. Jenže Andrea je na pódiu velký profík a skvělý řečník. Publikum dokázala nejen přesvědčit, ale i nadchnout pro věc a zvednout ze židlí (a to doslova). V závěrečném dotazníku dostala pak její přednáška jedno z nejlepších hodnocení z celé konference."

LUCIE KOUBEK
lektorka copywritingu a organizátorka konference Copykiller Fest
www.copykiller.cz

Než vyrazíte na workshop nebo přednášku...

CHCETE SE OTESTOVAT?

Vyzkoušejte si, jestli rozumíte řeči fontů. 
Poznáte podle nich charakter člověka, co přesně prodává anebo jak se cítí? V TESTU FONTOMAGIE si vyzkoušíte, jestli umíte vybrat font, který nese stejnou emoci, jako vizuální vjem z fotky nebo textu.