KONZULTACE
„CHCI ZNÁT SVŮJ FONT“

Když hledáte font, který bude podporovat stejné hodnoty, jako vaše značka nebo podnikání. 

KDYŽ POTŘEBUJETE VYBRAT TEN SPRÁVNÝ FONT

Pro web, e-knihu, logo, grafiku

  • Chcete, aby font podporovat stejné hodnoty, jako vaše značka nebo podnikání
  • Chcete, aby oslovil konkrétní cílovou skupinu
  • Záleží vám na celkové harmonii sdělení? (vizuální i obsahové formy)

JAK VÝBĚR FONTU PROBÍHÁ?

  • 1
    Skype konzultaci v délce 1,5 hodiny
    Spojíme se přes Skype, nepotřebujete nikam cestovat. Nemusíte si nic připravovat ani chystat, povedu vás. Zjistím, co mají fonty předávat a které nejlépe vystihují vaši osobnost/značku/podnikání, jaká je cílová skupina.  
  • 2
    Zpráva s doporučením 1-3 konkrétních fontů
    Po konzultaci vypracuji zprávu, ve které budete mít shrnuté nejdůležitější body konzultace, výběr fontů (1-3 varianty) a zásady práce s fonty.
  • 3
    Pdf soubor s ukázkami různých variant doporučených fontů
    Ke zprávě dostanete i v pdf ukázky vybraných fontů, jak budou vypadat na vašem webu / ve vašem textu, abyste si dokázali vybrat, která varianta je ta pravá. 
  • 4
    Závěrečnou konzultaci
    Můžete využít i závěrečné konzultace, která je v ceně - pokud si nejste jisti, kterou variantu vybrat anebo až po nasazení fontů na web / do textu, abychom vyladili i detaily, jako je velikost textu, řádkování, apod. 

Cena za výběr fontu je
2500 Kč

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.

KONZULTACE VÁM NEPŘINESE JENOM FONT

  • Celá konzultace vám přinese spoustu objevných informací: 
  • Naučíte se znát různé rodiny fontů a budete vědět, kdy se hodí je použít.
  • Zorientujete se v tom, jak jednotlivé fonty působí na podvědomí čtenářů.
  • Díky mým jasně zacíleným otázkám si ujasníte téma a cílovou skupinu vašeho podnikání.

To vše využijete dál ve své práci. 

REFERENCE A UKÁZKY "PŘED A PO"

Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.

Lucie Koubekwww.copykiller.cz

Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice a pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.

Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz