FONTY V MARKETINGU
Font je stejně silný marketingový nástroj jako barva. Umožní vám vědomě ovlivnit dopad sdělení na klienta.
Font má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů.
Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu.
Dokáže také přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby.
Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?
Psychologie fontů je marketingový nástroj, který využijete při:
- přípravě či posuzování tištěných či on-line marketingových materiálů
- zacílení kampaní na konkrétní persony
- odlišení i sladění produktových řad
A jako vítaný bonus vám neuvěřitelně ulehčí komunikaci s grafikem, budete umět jasně specifikovat své požadavky a vyhodnotit dodané návrhy.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Nikdy jste o psychologii fontů neslyšeli? Začněte tady.
PROČ A JAK VYBÍRAT FONTY
e-book zdarma
E-book zdarma, ve kterém se dočtete k čemu vám psychologie fontů je. Navíc získáte odkazy ke stažení 5 netradičních fontů, které mluví česky i s jejich kompletním psychologickým profilem.
Chcete se dozvědět základní know-how jak pracovat s psychologií fontů?
FONTY JAKO NÁSTROJ
V MARKETINGU
živý kurz v Praze a v Brně
Jediný kurz v ČR, určený pro grafiky, markeťáky, webdesignéry. Naučí vás, jak vědomě využívat asociace a neverbální řeči fontů v grafice a při tvoření vizuální identity klienta.
Chcete přehled fontů s psychologickým profilem?
FONTOTÉKA
online knihovna fontů
Máte na výběr tisíce fontů ve fotobankách, ale netušíte, jaký font je ten pravý? Zkuste Fontotéku. Přehled fontů podle typu osobnosti i s psychologickým profilem.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY O FONTECH A MARKETINGU
MARKETÉŘI O PSYCHOLOGII FONTŮ:
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
MADLA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz