Vdechněte svým textům duši
Naučte se používat sílu neverbální řeči fontů. Budete (nejen) v podnikání víc sami sebou, důvěryhodnější a přitáhnete si tím své ideální klienty.
Naučte se používat sílu neverbální řeč fontů. Budete víc sami sebou, důvěryhodnější a přitáhnete si tím své ideální klienty.
Vaše značka bude cítit
z každého písmenka
Využijte neverbální sílu písma a komunikujte jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Budete důvěryhodní a podvědomě si přitáhnete ideální klienty. V designu, na webu i na sociálních sítích.
CO NABÍZÍM V PSYCHOLOGII FONTŮ
KONZULTACE
- Fonty pod lupou - zdarma
- výběr fontu PROFI
- výběr fontu VIP (+barvy)
- výběr fontu KNIHA
- vizuální identita
KURZY, WEBINÁŘE A WORKSHOPY
- Fontotéka, kurz Jak vybírat fonty (pyramida), kurz 5 skupin fontů.
- workshop kombinování fontů, psychologie fontů pro markeťáky a grafiky,
- Font&Brand
- FIRMY - přednášky, zážitkové workshopy pro firmy a konference.
TAHÁKY, KVÍZY a PRODUKTY
- Taháky (Canva, kde hledat fonty)
- kvízy (FontoKvíz, Kombinování fontů)
- E-booky zdarma (Font pro knihu, co je to Psychologie fontů+malá Fontotéka)
- Karty Fontohrátky
- Fontoxeso
JAK VYBRAT IDEÁLNÍ FONT?
1.
Rychle a levně
FONTOTÉKA
Knihovna fontů
2.
Za ručičku a sám
Online kurz
FONT & BRAND
3.
Nechám si vybrat na míru
Individuální KONZULTACE
„U každého slova, které čteme, vnímáme nejenom jeho obsah, ale i formu. Proto jsou fonty velice důležitou součástí celkového designu i značky. Velmi často podceňovanou.“
Mgr. Andrea Grigerová
zakladatelka PSYCHOLOGIE FONTŮ
KDE PSYCHOLOGII FONTŮ VYUŽIJETE?
GRAFIKA A WEBDESIGN
„Pouhou" změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. Jedním kliknutím dokážete změnit emoce, atmosféru i vyznění textu. Obsah nestačí, text potřebuje i správnou formu.
„Jako webdesignerka se setkávám s výběrem fontů velmi často. Vždy jsem k nim přistupovala obezřetně a s respektem, ale spíše tak, abych nevhodným fontem "nepokazila" celkový design webu. V grafice mám ráda čistotu a minimalismus, takže jsem v 90% případů skončila u jednoduchých bezpatkových fontů. Ty totiž nikoho neurazí, ale ani nenadchnou... Až díky Andree jsem objevila, jak velký rozdíl může udělat font "na míru" s designem a celkovou náladou webu.“
MARKETING
Font sám o sobě má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů a tím i to, jestli vám budou věřit nebo ne. Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu. Na webu, na sociálních sítích i v reklamě.
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
BRANDING
Font je nedílnou součástí vizuální identity firmy či podnikatele a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem. Podporuje hodnoty značky, zdůrazněním jedinečných kvalit ji odliší od konkurence a vyvolává očekávání a emoce, které značka umí uspokojit.
„Tak ako farby či logo, tak aj font je jedným z elementov, ktoré spoločne tvoria celkovú identitu značky. Aj keď sú fonty často opomínané a vyberané zhurta a na poslednú chvíľu, sú nositeľom najpodstatnejších vlastností brandu. Komunikujú hodnoty, dopĺňajú logo a taktiež dávajú vyniknúť jedinečnosti značky. Mnohokrát sú natoľko špecifické, že na nich stojí celý brand - napríklad CocaColu si bez svojho typického fontu už nevieme ani predstaviť.“
KDO JSEM
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Jsem fontoložka. Učím lidi vnímat sílu neverbální řeči fontů a využívat ji, aby byli (nejen) v podnikání předvědčivější a úspěšnější.
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro zábavu.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
KAŽDÝ MĚSÍC INSPIRACE DO VAŠÍ SCHRÁNKY
PICKEY
FONTána
Jsem fontoložka. Učím lidi vnímat sílu neverbální řeči fontů
a využívat ji, aby byli (nejen) v podnikání předvědčivější a úspěšnější.