Vdechněte svým textům duši

Naučte se používat sílu neverbální řeči fontů. Budete (nejen) v podnikání víc sami sebou, důvěryhodnější a přitáhnete si tím své ideální klienty. 

Naučte se používat sílu neverbální řeč fontů. Budete víc sami sebou, důvěryhodnější a přitáhnete si tím své ideální klienty. 

Vaše značka bude cítit 
z každého písmenka

Využijte neverbální sílu písma a komunikujte jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Budete důvěryhodní a podvědomě si přitáhnete ideální klienty. V designu, na webu i na sociálních sítích. 

CO NABÍZÍM V PSYCHOLOGII FONTŮ

KONZULTACE

  • Fonty pod lupou - zdarma
  • výběr fontu PROFI
  • výběr fontu VIP (+barvy)
  • výběr fontu KNIHA
  • vizuální identita

KURZY, WEBINÁŘE A WORKSHOPY

  • Fontotéka, kurz Jak vybírat fonty (pyramida), kurz 5 skupin fontů. 
  • workshop kombinování fontů, psychologie fontů pro markeťáky a grafiky,
  • Font&Brand
  • FIRMY - přednášky, zážitkové workshopy pro firmy a konference.

TAHÁKY, KVÍZY a PRODUKTY

  • Taháky (Canva, kde hledat fonty)
  • kvízy (FontoKvíz, Kombinování fontů)
  • E-booky zdarma (Font pro knihu, co je to Psychologie fontů+malá Fontotéka)
  • Karty Fontohrátky
  • Fontoxeso

Vyzkoušejte FontoKvíz

Vyzkoušejte neobvyklý nástroj, jak odhalit z písma hodnoty, které jsou pro vás důležité v životě i v podnikání. Žádná grafologie, ale fontologie.

JAK VYBRAT IDEÁLNÍ FONT?

1.

Rychle a levně

 

FONTOTÉKA
Knihovna fontů

Vyberete si z katalogu fontů, Můžete si vyfiltrovat fonty podle toho, jakého klienta chcete oslovit.  Fontotéku si můžete zakoupit kdykoliv.

2.

Za ručičku a sám

 

Online kurz
FONT & BRAND

V online kurzu se naučíte vybírat fonty, které budou vaším rukopisem, a zároveň objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Jediný kurz  o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí. Online kurz otevírám 2x do roka.

3.

Nechám si vybrat na míru

 

Individuální KONZULTACE

Pomůžu vám vybrat písmo na web nebo do knihy. A možná zjistíte, že si odnesete daleko víc než vybraný font. Fonty vám pomohou definovat hodnoty jako zrcadlo.

„U každého slova, které čteme, vnímáme nejenom jeho obsah, ale i formu. Proto jsou fonty velice důležitou součástí celkového designu i značky. Velmi často podceňovanou.“

Mgr. Andrea Grigerová
zakladatelka PSYCHOLOGIE FONTŮ

 

KDE PSYCHOLOGII FONTŮ VYUŽIJETE?

GRAFIKA A WEBDESIGN

„Pouhou" změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. Jedním kliknutím dokážete změnit emoce, atmosféru i vyznění textu. Obsah nestačí, text potřebuje i správnou formu. 

„Jako webdesignerka se setkávám s výběrem fontů velmi často. Vždy jsem k nim přistupovala obezřetně a s respektem, ale spíše tak, abych nevhodným fontem "nepokazila" celkový design webu. V grafice mám ráda čistotu a minimalismus, takže jsem v 90% případů skončila u jednoduchých bezpatkových fontů. Ty totiž nikoho neurazí, ale ani nenadchnou... Až díky Andree jsem objevila, jak velký rozdíl může udělat font "na míru" s designem a celkovou náladou webu.“
Jana Andrésková, webdesignerwww.janaandreskova.cz

MARKETING

Font sám o sobě má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů a tím i to, jestli vám budou věřit nebo ne. Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu. Na webu, na sociálních sítích i v reklamě.

„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
Madla Čevelová, marketingová čarodejnicewww.cevelova.cz

BRANDING

Font je nedílnou součástí vizuální identity firmy či podnikatele a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem. Podporuje hodnoty značky, zdůrazněním jedinečných kvalit ji odliší od konkurence a vyvolává očekávání a emoce, které značka umí uspokojit.

„Tak ako farby či logo, tak aj font je jedným z elementov, ktoré spoločne tvoria celkovú identitu značky. Aj keď sú fonty často opomínané a vyberané zhurta a na poslednú chvíľu, sú nositeľom najpodstatnejších vlastností brandu. Komunikujú hodnoty, dopĺňajú logo a taktiež dávajú vyniknúť jedinečnosti značky. Mnohokrát sú natoľko špecifické, že na nich stojí celý brand - napríklad CocaColu si bez svojho typického fontu už nevieme ani predstaviť.“
Lenka Sivá, marketing designerfirma STRV

KDO JSEM

Andrea Grigerová

zakladatelka Psychologie fontů

Jsem fontoložka. Učím lidi vnímat sílu neverbální řeči fontů a využívat ji, aby byli (nejen) v podnikání předvědčivější a úspěšnější.

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Na konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

KAŽDÝ MĚSÍC INSPIRACE DO VAŠÍ SCHRÁNKY

PICKEY

Chcete si přečíst každý měsíc výživný článek o písmu, tak jak se o něm nikde nepíše? Pozvěte mne na PICKEY na kávu a já vás budu zásobovat inspirací a know-how.
Chci inspiraci za pozvání na kávu →

FONTána

Studnice inspirace, taháků a praktických tipů na české fonty. Každý měsíc vám pošlu e-mail se superzajímavým povídáním o fontu měsíce a další inspiraci ze světa typografie.
Chci posílat FONTánu →

Jsem fontoložka. Učím lidi vnímat sílu neverbální řeči fontů
a využívat ji, aby byli (nejen) v podnikání předvědčivější a úspěšnější.