Online kurz

Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru hodnoty,
na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky. 

  • Stále tápete, v čem spočívá vaše největší hodnota, za kterou vám lidé budou platit zlatem?
  • Hledáte způsob, jak svým webem zaujmout přesně vašeho ideálního klienta, a odradit lidi, se kterými budou jenom problémy?
  • Nutně potřebujete být v podnikání sami sebou, a ukázat to i navenek?
  • Zkoušeli jste už různé mentory, ale stejně víte, že odpovědi musíte najít uvnitř vás?

Pojďte se mnou podniknout objevnou cestu vaším podnikání. Zjistíte kdo jste, co chcete, a najdete font, který vaše silné stránky ukáže celému světu. Jediný kurz  o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí. 

Kurz mi pomohl ujasnit si, co je pro mě důležité, jak chci na lidi působit, jaké čtenáře hledám. Úleva, že je v pořádku jít na to jinak, po svym a nesnažit se zapadnout do nějakejch nesmyslnejch škatulí.
Klára Svobodová Šibodablog Spocklidem

CO VÁM KURZ PŘINESE:

Na cestě k písmu najdete v čem jste jedineční a jak to komunikovat navenek.

Objevíte vaší značku: 

  • hodnoty, na kterých ji pevně postavíte. 
  • esenci, která jí dodá vaší duši,
  • srdcového klienta, jaký je a čím si ho přitáhnete.

Ale co je nejdůležitější: 

  • Zjistíte, co je ve vašem podnikání podstatné a co ne.
  • Lidé vás uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
  • Budete mít písmo a barvy, které budete cítit jako VAŠE.
  • Budete mít klienty, kteří vás ocení.
Kurz Font a Brand je něco, co nemá na našem trhu obdobu. Je postavený tak, abyste si opravdu vybrali fonty, které Vás budou reprezentovat a budou mluvit za Vás. Doplní tak Vaši prezentaci a dodají osobitý styl. Protože se ale nejedná o prostý výběr písma, ale o celostní přístup k utvoření vizuální stránky své značky, doporučila bych jej všem, kteří si neví rady, jak to uchopit. Začínající podnikatelé se díky kurzu ukotví v tom, kdo jsou, zda to, co chtějí dělat, je přesně to ONO a ujasní si, kdo jsou jejich potenciální zákazníci a jak k nim skrze písmenka a celou vizuální stránku promlouvat. Ti, kteří už mají svůj byznys díky kurzu pozvednou svou značku na vyšší level. Díky Andree a jejímu vedení není ta cesta nikterak nezdolatelná, jak by při pohledu na neskutečné množství fontů (a jejich kombinací) mohlo zdát. Já jsem si díky kurzu uvědomila obrovskou spoustu informací, zažila několik AHA momentů a považuju to za jednu z nejlepších investic na startu svého podnikání.
Marie Langovádětská fyzioterapeutka

JAK NA TO PŮJDEME? 

V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím,
ve kterém se skrývá naše skutečné já.

Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a levou hemisféru, tím více se vzdalujete vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.

Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které  budeme používat jako nástroj vaší pravé hemisféry.  

V kurzu pracujeme cíleně s pravou i levou hemisférou. Pravá hemisféra nám po analýze tvarů, linek a křivek písma odzrcadlí vnitřní, podvědomé hodnoty, takové, které často cítíte jen intuicí a nedovedete je pojmenovat. Levou hemisférou (rozumem) je pak racionálně uchopíme do slov, barev, fontů a použijeme je cíleně v podnikání. 

BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:

1. Definujeme si hodnoty, přes které nejede vlak

Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty. 
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky. 

2. Vytáhneme esenci vašeho podnikání

Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty. 
Výsledkem bude graf se 3 základními hodnotami lidské komunikace.

3. Zmapujeme, jak oslovit vašeho ideálního klienta

Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého. 
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.

4. Voilà, je tu FontBook!

Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.

Kurz bych vřele doporučila každému, kdo své podnikání vnímá jako "love-brand" a/nebo jde pod povrch a záleží mu na tom, aby se jeho projekt dostal k těm správným lidem. Osobně mi velmi pomohl nacítit se na svou cílovou skupinu, přesně si ji definovat a také samozřejmě vybrat fonty, které ji budou přitahovat :-). Ušetřil mi tím spoustu času a vybírání několika odborníků zvlášť pro vizuál webu, fonty samotné, branding a komunikaci se zákazníky
Michaela Doležalovátvůrce originální oděvní značky

KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

Kurz vás dostane a jistě i zaujme svým obsahem, ovšem, co vám vyrazí dech, je osobnost Andrey. Má velmi jasné a příjemné vystupování. Věříte jí doslova každé slovo a dokonce jí i uvěříte, že přesto, že máte v průběhu kurzu pocit totálního fontového chaosu, ona vás v tom nenechá, podá vám ruku, ukáže cestu a lehce vás postrčí. 🙂 A mám pocit, že někde za bukem pozoruje, jestli nebloudíte.
Hanka Juráskovámentorka pohody, www.hankajuraskova.cz

„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“

4 VARIANTY KURZU, PŘIZPŮSOBENÉ VÁM NA MÍRU

půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.

Na základě stovek konzultací jsem vytvořila FontoKvíz a typologie fontů, díky které nebudete muset objevovat stovky fontů, ale jen takové, které jsou blízké vašemu typu a nastavení. Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu, včetně testovacích sad pro výběr fontů.

Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si:

Tak jako desítky lidí před vámi. 

CENA KURZU

Další běh kurzu se koná na jaře 2025

FONT&BRAND

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina 

5 490 Kč


Platbu je možné rozložit do 2 měsíčních splátek.
Celková částka platby na splátky
je 6 000 Kč (2 x 3 000 Kč)

FONT&BRAND PREMIUM

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina 

A navíc: 

  • Prodloužení podpory o 3 měsíce (po skončení kurzu).
  • 2x VIP konzultace v malé skupince, přímo o vašem podnikání.
  • 30 min závěrečné konzultace s Andreou (viz Srovnání*).
  • Možnost komunikace po mailu (viz Srovnání*).
  • 3 měsíce přístup do Fontotéky. 

9 900 Kč

Kapacita: 10 míst


Platbu je možné rozložit do 2 měsíčních splátek.
Celková částka platby na splátky
je 10 000 Kč (2 x 5 000 Kč)

*SROVNÁNÍ 2 VARIANT KURZU FONT&BRAND:

FONT&BRAND

Pro lidi, kteří si užijí společnou cestu ve facebookové skupině.
Zahrnuje:
1. Podpora v kurzu je 1 měsíc, přístup do kurzu 1 rok. 
2. 4 společná ZOOM setkání, ve kterých probereme otázky a odpovědi na otázky ze skupiny. Výběr fontů můžete kdykoliv konzultovat v FB skupině, dostanete odpovědi od ostatních i od Andrey.
  3. Během kurzu probíhá komunikace s Andreou i veřejná podpora v FB skupině. 

FONT&BRAND PREMIUM

Pro lidi, kteří potřebují více osobní podpory, individuální přístup a podporu k dotažení kurzu do konce v krátké době.
Zahrnuje:
1. Podpora v kurzu je 4 měsíce, přístup do kurzu 1 rok. 
2. 4 společná ZOOM setkání, ve kterých probereme otázky a odpovědi na otázky ze skupiny + 2x ZOOM setkání ve skupince do 10 lidí, ve které v průběhu kurzu probereme přímo vaše podnikání i váš výběr fontů.
3. Během kurzu nebo prodloužené podpory můžeme komunikovat po mailu.
4. Po skončení kurzu 30minutová konzultace, kde vše vyhodnotíme a uzavře me.
5. 3 měsíce přístup do Fontotéky, databáze, ve které najdete 100 podrobně popsaných fontů.  

Chcete se ujistit, která varianta je vhodná pro vás? Anebo jestli je pro vás vhodný kurz?
Napište mi na andrea@grigerova.cz, zavoláme si. Nebudu vás přesvědčovat, ale zhodnotíme, jestli se pro vás kurz hodí teď a tady. 

REFERENCE

Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky lidí před vámi. 

Kurz mě nadchl svým rozsahem, hloubkou a kvalitou předávaných informací. Navíc Andrey laskavý, milý, přesto profesionální projev, byl opravdovou třešničkou na dortu. Na každou lekci jsem se těšila jak malé dítě, kam mě zas Andrea dál zavede a v jejím světě písmenek jsem našla velké zalíbení. Vše dává smysl, zapadá do sebe jak puzzle a na konci člověk najde v písmenkách svou druhou kůži. Nádherná práce 🙏💕
Kateřina Hrabecbodyterapeutka a mentorka
Kurz Font&Brand je naprosto jedinečný a úžasný v tom, že vám pomůže nejen vybrat správný font pro váš web, ale pomůže vám pochopit i spoustu věcí o sobě samých a o vašem přístupu ke klientům, díky kurzu jsem si uvědomila jaké jsou mé očekávání a očekávání mých klientů a díky tomu jsem to dokázala sladit tak, aby to vyhovovalo oběma stranám. Přístup a vedení paní Andrey byl na jedničku. Děkuji
Nikola Schönovákosmetický poradce
Pro mě je důležitá v životě i kurzech důvěra v člověka, který ho vede. A to Andrea splňuje na celé čáře. Provede vás kurzem s osobním nasazením a praktickými doporučeními, když nevíte kudy kam. Podíváte se na sebe a svoji značku z jiných úhlů pohledu. Kurz je cenný pro všechny, co hledají rádi odpovědi.
Kristýna Urbanovávýtvarnice
Kurz Font & Brand určitě doporučuji lidem, kteří chtějí ještě pracovat se svým webem, i když si myslí, že ho mají vyladěný. Absolvováním kurzu a nalezením toho svého fontu dojdete k harmonii. Byl to pro mě nejvíc profesionální kurz, který jsem kdy absolvovala. Ukázal mi, jaké jsou zákonitosti ve světě fontů a psychologie jejich působení, jak to funguje, nebo taky nefunguje dohromady. Srozumitelnou, hravou, logickou formou podané informace, zpětná vazba od lektorky po celou dobu trvání kurzu.
Lenka Blažkováwww.lenkablaza.cz

PRO KOHO JE KURZ VHODNÝ

Kurz je určený přímo pro vás, pokud:

  1. jste OSVČ nebo malá firma,
  2. si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti, 
  3. autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost. 

Kurz NENÍ pro vás, pokud: 

Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více možností najdete v FAQ. 

BONUSY V KURZU

skvělí profesionálové ve svém oboru

Madla Čevelová

ARCHETYPY KLIENTA

Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama. 

Petra Vymětalová

INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU

Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.

Ingrid Dach

COPY TYPY

Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.

 

Olga Plíčková

 VNITŘNÍ POKLAD

Psycholožka, koučka, terapeutka s obrovským přesahem do práce s podvědomým nastavením našich vnitřních hodnot. Věří, že každý může nalézt tu svou pravdu, nezávislou na tom, co si myslí okolí. Pomůže vám najít váš vnitřní poklad.

 

ČASTÉ DOTAZY - FAQ

Jak bude kurz probíhat?

Objednáte a zaplatíte si online kurz. V objednávce uvedete výsledek Fontokvízu, abych vás mohla zařadit do vašeho kurzu na míru. Kurz začíná 29. 1., nejpozději 25. 1. dostanete přístupy do členské sekce.

Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.

Co přesně kurz obsahuje?

Kurz je rozdělený do tří témat a pro každou oblast jsou připravená:
  • Videa se stopáží (můžete se vracet ke konkrétním úsekům)
  • Vizuální cvičení (spousta cvičení s fonty, barvami, atd.)
  • Připravené testovací sady fontů.
  • Přehledné tabulky a checklisty.
  • Živé setkání na ZOOM, v předem stanovených datech, kde budete moci klást dotazy
  • Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?

    Klást dotazy, získávat zpětnou vazbu a podporu ode mě i ostatních budete moci v uzavřené facebookové skupině. Každá lekce bude zakončená také společným setkáním na ZOOM, kde budeme diskutovat. Z tohoto setkání bude záznam.

    Je možné mít v kurzu individuální tempo?

    Kurz je postavený tak, že všechny informace jsou dostupné v členské sekci, každý týden se vám otevře jedna její část a můžete si obsah procházet klidně sami. Skupinu můžete využít v případě, že se vám hodí zpětná vazba na váš výběr, nebo budete chtít položit dotaz přímo mně.

    Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?

    Kurz je vhodnější pro lidi, kteří si chtějí pevně ukotvit v hodnotách a esenci svého podnikání a potřebují tu cestu podniknout sami. Svým tempem a s veškerým porozuměním každého kroku. Navíc v něm získají cennou zpětou vazbu od ostatních, která je v tomto oboru klíčová. Je vhodnější v případě, že víte, že chcete vědomě vybírat fonty častěji, než jenom jednou pro jeden web. Konzutace je rychlejší, zaměřená více na výsledek než na cestu, a práci s hledáním hodnot i fontu za vás udělám já.

    Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?

    Rozřazení do skupin proběhne první den kurzu. Nemusíte se ale bát, že pojedete podle nějaké šablony, vím, že každý jsme originál a můžete mít přesah i do jiných typů. S tím se v kurzu počítá a můžeme vaše potřeby řešit individuálně. Pokud vám typ nesedne vůbec, máte možnost první týden požádat jednou o změnu skupiny.

    Jak dlouho bude kurz přístupný?

    Do kurzu budete mít přístup 1 rok. Má intenzivní podpora bude trvat 21 dní. To vše proto, aby FONT& BRAND nebyl jen nějaký kurz do sbírky, ale abyste si opravdu velmi rychle definovali svou vizuální identitu.

    Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?

    Protože je tvořený s myšlenkou na konkrétní lidi, kteří hledají svůj font a svou značku. Je koncipovaný tak, aby byli ušetřeni zahlcení a množství informací, které nepotřebují. Testovací sada fontů je na míru konkrétnímu typu, zdaleka nepokrývá celou škálu možností (které by tento konkrétní typ jenom sváděly z cesty).
    Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
    Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty. Mrkněte na webu na sekci PRO GRAFIKY v menu.

    SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI

     

    Naučím vás, jak si poradit s tím:

    • Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají).
    • Abyste neporušili zákon.
    • Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné.
    • Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…).
    • Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu.

    SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?

    • Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
    • Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
    • Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta
    • Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
    • Hierarchie nadpisů - aby společně ladily

    Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
    ale najít sám sebe. 

    Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.

    Všem, kdo podnikají srdcem a potřebují vzpruhu. Mně kurz otevřel nové obzory v podnikání, ale hlavně jsem si od základu znovu uvědomila podstatu svého podnikání, což mi dává křídla 🙂
    Daniela RauKoučka a mentorka s vášňou pre knihy