Online kurz
Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru hodnoty,
na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky.
- Stále tápete, v čem spočívá vaše největší hodnota, za kterou vám lidé budou platit zlatem?
- Hledáte způsob, jak svým webem zaujmout přesně vašeho ideálního klienta, a odradit lidi, se kterými budou jenom problémy?
- Nutně potřebujete být v podnikání sami sebou, a ukázat to i navenek?
- Zkoušeli jste už různé mentory, ale stejně víte, že odpovědi musíte najít uvnitř vás?
Pojďte se mnou podniknout objevnou cestu vaším podnikání. Zjistíte kdo jste, co chcete, a najdete font, který vaše silné stránky ukáže celému světu. Jediný kurz o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí.
Kurz mi pomohl ujasnit si, co je pro mě důležité, jak chci na lidi působit, jaké čtenáře hledám. Úleva, že je v pořádku jít na to jinak, po svym a nesnažit se zapadnout do nějakejch nesmyslnejch škatulí.
CO VÁM KURZ PŘINESE:
Na cestě k písmu najdete v čem jste jedineční a jak to komunikovat navenek.
Objevíte vaší značku:
- hodnoty, na kterých ji pevně postavíte.
- esenci, která jí dodá vaší duši,
- srdcového klienta, jaký je a čím si ho přitáhnete.
Ale co je nejdůležitější:
- Zjistíte, co je ve vašem podnikání podstatné a co ne.
- Lidé vás uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
- Budete mít písmo a barvy, které budete cítit jako VAŠE.
- Budete mít klienty, kteří vás ocení.
Kurz Font a Brand je něco, co nemá na našem trhu obdobu. Je postavený tak, abyste si opravdu vybrali fonty, které Vás budou reprezentovat a budou mluvit za Vás. Doplní tak Vaši prezentaci a dodají osobitý styl. Protože se ale nejedná o prostý výběr písma, ale o celostní přístup k utvoření vizuální stránky své značky, doporučila bych jej všem, kteří si neví rady, jak to uchopit. Začínající podnikatelé se díky kurzu ukotví v tom, kdo jsou, zda to, co chtějí dělat, je přesně to ONO a ujasní si, kdo jsou jejich potenciální zákazníci a jak k nim skrze písmenka a celou vizuální stránku promlouvat. Ti, kteří už mají svůj byznys díky kurzu pozvednou svou značku na vyšší level. Díky Andree a jejímu vedení není ta cesta nikterak nezdolatelná, jak by při pohledu na neskutečné množství fontů (a jejich kombinací) mohlo zdát. Já jsem si díky kurzu uvědomila obrovskou spoustu informací, zažila několik AHA momentů a považuju to za jednu z nejlepších investic na startu svého podnikání.
JAK NA TO PŮJDEME?
V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím,
ve kterém se skrývá naše skutečné já.
Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a levou hemisféru, tím více se vzdalujete vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.
Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší pravé hemisféry.
V kurzu pracujeme cíleně s pravou i levou hemisférou. Pravá hemisféra nám po analýze tvarů, linek a křivek písma odzrcadlí vnitřní, podvědomé hodnoty, takové, které často cítíte jen intuicí a nedovedete je pojmenovat. Levou hemisférou (rozumem) je pak racionálně uchopíme do slov, barev, fontů a použijeme je cíleně v podnikání.
BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:
1. Definujeme si hodnoty, přes které nejede vlak
Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty.
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky.
2. Vytáhneme esenci vašeho podnikání
Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty.
Výsledkem bude graf se 3 základními hodnotami lidské komunikace.
3. Zmapujeme, jak oslovit vašeho ideálního klienta
Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého.
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.
4. Voilà, je tu FontBook!
Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.
Kurz bych vřele doporučila každému, kdo své podnikání vnímá jako "love-brand" a/nebo jde pod povrch a záleží mu na tom, aby se jeho projekt dostal k těm správným lidem. Osobně mi velmi pomohl nacítit se na svou cílovou skupinu, přesně si ji definovat a také samozřejmě vybrat fonty, které ji budou přitahovat :-). Ušetřil mi tím spoustu času a vybírání několika odborníků zvlášť pro vizuál webu, fonty samotné, branding a komunikaci se zákazníky
KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro zábavu.
Kurz vás dostane a jistě i zaujme svým obsahem, ovšem, co vám vyrazí dech, je osobnost Andrey. Má velmi jasné a příjemné vystupování. Věříte jí doslova každé slovo a dokonce jí i uvěříte, že přesto, že máte v průběhu kurzu pocit totálního fontového chaosu, ona vás v tom nenechá, podá vám ruku, ukáže cestu a lehce vás postrčí. 🙂 A mám pocit, že někde za bukem pozoruje, jestli nebloudíte.
„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“
4 VARIANTY KURZU, PŘIZPŮSOBENÉ VÁM NA MÍRU
půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.
Na základě stovek konzultací jsem vytvořila FontoKvíz a typologie fontů, díky které nebudete muset objevovat stovky fontů, ale jen takové, které jsou blízké vašemu typu a nastavení. Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu, včetně testovacích sad pro výběr fontů.
Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si:
Tak jako desítky lidí před vámi.
CENA KURZU
Další běh kurzu se koná na jaře 2025
FONT&BRAND
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
5 490 Kč
Platbu je možné rozložit do 2 měsíčních splátek.
Celková částka platby na splátky
je 6 000 Kč (2 x 3 000 Kč)
FONT&BRAND PREMIUM
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
A navíc:
- Prodloužení podpory o 3 měsíce (po skončení kurzu).
- 2x VIP konzultace v malé skupince, přímo o vašem podnikání.
- 30 min závěrečné konzultace s Andreou (viz Srovnání*).
- Možnost komunikace po mailu (viz Srovnání*).
- 3 měsíce přístup do Fontotéky.
9 900 Kč
Kapacita: 10 míst
Platbu je možné rozložit do 2 měsíčních splátek.
Celková částka platby na splátky
je 10 000 Kč (2 x 5 000 Kč)
*SROVNÁNÍ 2 VARIANT KURZU FONT&BRAND:
FONT&BRAND
Zahrnuje:
1. Podpora v kurzu je 1 měsíc, přístup do kurzu 1 rok.
2. 4 společná ZOOM setkání, ve kterých probereme otázky a odpovědi na otázky ze skupiny. Výběr fontů můžete kdykoliv konzultovat v FB skupině, dostanete odpovědi od ostatních i od Andrey.
3. Během kurzu probíhá komunikace s Andreou i veřejná podpora v FB skupině.
FONT&BRAND PREMIUM
Zahrnuje:
1. Podpora v kurzu je 4 měsíce, přístup do kurzu 1 rok.
2. 4 společná ZOOM setkání, ve kterých probereme otázky a odpovědi na otázky ze skupiny + 2x ZOOM setkání ve skupince do 10 lidí, ve které v průběhu kurzu probereme přímo vaše podnikání i váš výběr fontů.
3. Během kurzu nebo prodloužené podpory můžeme komunikovat po mailu.
4. Po skončení kurzu 30minutová konzultace, kde vše vyhodnotíme a uzavře me.
5. 3 měsíce přístup do Fontotéky, databáze, ve které najdete 100 podrobně popsaných fontů.
Chcete se ujistit, která varianta je vhodná pro vás? Anebo jestli je pro vás vhodný kurz?
Napište mi na andrea@grigerova.cz, zavoláme si. Nebudu vás přesvědčovat, ale zhodnotíme, jestli se pro vás kurz hodí teď a tady.
REFERENCE
Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky lidí před vámi.
Kurz mě nadchl svým rozsahem, hloubkou a kvalitou předávaných informací. Navíc Andrey laskavý, milý, přesto profesionální projev, byl opravdovou třešničkou na dortu. Na každou lekci jsem se těšila jak malé dítě, kam mě zas Andrea dál zavede a v jejím světě písmenek jsem našla velké zalíbení. Vše dává smysl, zapadá do sebe jak puzzle a na konci člověk najde v písmenkách svou druhou kůži. Nádherná práce 🙏💕
Kurz Font&Brand je naprosto jedinečný a úžasný v tom, že vám pomůže nejen vybrat správný font pro váš web, ale pomůže vám pochopit i spoustu věcí o sobě samých a o vašem přístupu ke klientům, díky kurzu jsem si uvědomila jaké jsou mé očekávání a očekávání mých klientů a díky tomu jsem to dokázala sladit tak, aby to vyhovovalo oběma stranám. Přístup a vedení paní Andrey byl na jedničku. Děkuji
Pro mě je důležitá v životě i kurzech důvěra v člověka, který ho vede. A to Andrea splňuje na celé čáře. Provede vás kurzem s osobním nasazením a praktickými doporučeními, když nevíte kudy kam. Podíváte se na sebe a svoji značku z jiných úhlů pohledu. Kurz je cenný pro všechny, co hledají rádi odpovědi.
Kurz Font & Brand určitě doporučuji lidem, kteří chtějí ještě pracovat se svým webem, i když si myslí, že ho mají vyladěný. Absolvováním kurzu a nalezením toho svého fontu dojdete k harmonii. Byl to pro mě nejvíc profesionální kurz, který jsem kdy absolvovala. Ukázal mi, jaké jsou zákonitosti ve světě fontů a psychologie jejich působení, jak to funguje, nebo taky nefunguje dohromady. Srozumitelnou, hravou, logickou formou podané informace, zpětná vazba od lektorky po celou dobu trvání kurzu.
PRO KOHO JE KURZ VHODNÝ
Kurz je určený přímo pro vás, pokud:
- jste OSVČ nebo malá firma,
- si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti,
- autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost.
Kurz NENÍ pro vás, pokud:
Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více možností najdete v FAQ.
BONUSY V KURZU
skvělí profesionálové ve svém oboru
Madla Čevelová
ARCHETYPY KLIENTA
Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama.
Petra Vymětalová
INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU
Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.
Ingrid Dach
COPY TYPY
Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.
Olga Plíčková
VNITŘNÍ POKLAD
Psycholožka, koučka, terapeutka s obrovským přesahem do práce s podvědomým nastavením našich vnitřních hodnot. Věří, že každý může nalézt tu svou pravdu, nezávislou na tom, co si myslí okolí. Pomůže vám najít váš vnitřní poklad.
ČASTÉ DOTAZY - FAQ
Jak bude kurz probíhat?
Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.
Co přesně kurz obsahuje?
Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?
Je možné mít v kurzu individuální tempo?
Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?
Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?
Jak dlouho bude kurz přístupný?
Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?
Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty. Mrkněte na webu na sekci PRO GRAFIKY v menu.
SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI
Naučím vás, jak si poradit s tím:
- Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají).
- Abyste neporušili zákon.
- Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné.
- Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…).
- Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu.
SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?
- Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
- Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
- Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta
- Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
- Hierarchie nadpisů - aby společně ladily
Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
ale najít sám sebe.
Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.
Všem, kdo podnikají srdcem a potřebují vzpruhu. Mně kurz otevřel nové obzory v podnikání, ale hlavně jsem si od základu znovu uvědomila podstatu svého podnikání, což mi dává křídla 🙂