PŘEDNÁŠKA
O PSYCHOLOGII FONTŮ®
Chcete zprostředkovat know-how o skryté síle fontů návštěvníkům konference, zaměstnancům nebo studentům?
Díky interaktivní přednášce Psychologie fontů® se posluchači dozví, nakolik fonty ovlivňují naše jednání a rozhodování. Každý den, každou chvíli a ve všech oblastech života i podnikání. Při přednášce se zapojí do akce všichni účastníci, aby si na vlasní kůži prožili, nakolik výběr písma ovlivní jejich rozhodování i emoce.
OBLÍBENÁ TÉMATA
PSYCHOLOGII FONTŮ® lze posluchačům přiblížit prostřednictvím různých témat.
Kombinovat lze 1-2 témata podle délky přednášky.
- 1PSYCHOLOGIE FONTŮCo to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.
- 2JAK TO FUNGUJEReagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem.
- 3FONTY A EMOCEKlient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?
- 4TYPOLOGIE FONTŮZákladní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.
- 5FONTY A MARKETINGFont jako součást vizuálního stylu značky.
PŘEDNÁŠKY NA MÍRU PRO KONKRÉTNÍ PROFESI
Ráda pro vás připravím také přednášku na míru vašim individuálním potřebám. Téma může být například:
- CopywritingCo všechno můžete jako copywriter říct nejenom textem, ale i fontem.
- MarketingJak si fontem přitáhnout tu správnou cílovou skupinu a odradit lidi, které za klienty nechcete.
- Online komunikaceJaké fonty vybírat na Facebook, jaké do mailu a jaké na web? Jaký je v tom rozdíl?
- Studenti VŠJak moc nás psychologie fontů ovlivňuje v každodenním životě a jak toho využít při psaní seminární práce nebo životopisu?
- atd.
KDO PŘEDNÁŠÍ?
Andrea Grigerová
OHLASY NA PŘEDNÁŠKY
„Na naši konferenci o copywritingu jsme vybírali přednášející, kteří návštěvníkům rozšíří obzory a ukáží možnosti, jak s texty pracovat v souvislostech celého online marketingu. Andrea byla jasná volba, protože správná práce s fonty dokáže dodat textu další, nesmírně důležitý rozměr. Fonty v psaném projevu vlastně významně nahrazují neverbální komunikaci, která je – jak známo – často důležitější než samotná slova. Trochu jsme měli obavy, jak účastníci konference téma Psychologie fontů přijmou, jestli jim nebude připadat tak trochu „mimo”. Jenže Andrea je na pódiu velký profík a skvělý řečník. Publikum dokázala nejen přesvědčit, ale i nadchnout pro věc a zvednout ze židlí (a to doslova). V závěrečném dotazníku dostala pak její přednáška jedno z nejlepších hodnocení z celé konference.“
Chcete-li naplnit vaše školení, přednášky, konference či jiné vzdělávací akce něčím skutečně zajímavým, neotřelým a zároveň užitečným, dejte prostor i prezentaci z oblasti Psychologie fontů. Obohatíte své účastníky o nový pohled na fonty, který má zásadní vliv na to, jak můžeme informace vnímat. Navíc interaktivita s publikem, kterou lektorka Psychologie fontů do svých prezentací vnáší, nenechá nikoho jen tak usnout. Psychologie fontů je zkrátka zábavná, poučná a velmi dobře a snadno využitelná i v praktickém životě.
Vážená paní Grigerová, děkuji za všechny za zajímavou přednášku, měla jste největší účast ze všech kurzů na Zoomu!
JAK TAKOVÁ PŘEDNÁŠKA MŮŽE VYPADAT?
Poslechněte si přednášku z konference Barcamp
Můžu výběrem písma ovlivnit to, jak se lidé rohodnou?
NĚKTERÉ Z PŘEDNÁŠEK, KTERÉ SE UŽ KONALY:
Přednáška pro Adventor o.s.
Workshop Fonty jako nástroj v grafice a marketingu
Konference Barcamp Ostrava
PŘEDNÁŠKA na konferenci SEMKON
WORKSHOP: Fonty jako nástroj v grafice a marketingu
WORKSHOP: Fonty jako nástroj v grafice a marketingu
Přednáška na BARCAMP BRNO
MÁTE ZÁJEM O PŘEDNÁŠKU
NEBO SE CHCETE NA COKOLIV ZEPTAT?
Napište mi na andrea@grigerova.cz
CHCETE SE DOZVĚDĚT O NOVÝCH TERMÍNECH VEŘEJNÝCH PŘEDNÁŠEK?
Napište mi svůj e-mail a já vám dám vědět nové termíny.