FONTOPROCHÁZKY
Harmonogram Fontoprocházek pro rok 2024
Fontoprocházky jsou krátká (většinou 45-60 minut) setkání, při kterých projdeme pár ulic z vašeho města a budeme sledovat, jak všechny nápisy, vývěsní štíty i reklamní poutače, působí na vaše podvědomí.
Harmonogram 2024
Pokud chcete dostávat upozornění o termínech Fontoprocházek přímo do vaší e-mailové schránky, zaregistrujte se:
Jsem Andrea Grigerová, fontolog. Co dělám?
- Vyberu fonty, které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.
- Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
Přednášky, podcasty, rozhovory
Článek pro DENÍK N, 27. 1. 2023
Co o kandidátech prozrazuje písmo, které si vybrali na své billboardy? A může jim pomoci vyhrát volby?
Rozhovor s René Nekudou na téma Psychologie fontů a tvůrčí psaní.
Rozhovor pro Tyinternety na téma Příručka marketéra: Jak cíleně (vy)užívat fonty v marketingu?
Článek pro Creative Handles na téma Jak písmo ovlivňuje vaše zákazníky
Článek pro časopis FONT, odborné periodikum pro grafiky a typografy,
12. 6. 2023 Psychologie fontů
Článek pro Mladého podnikatele Na fontu záleží, jestli u vás lidé nakoupí
Amatérský záznam z přednášky Barcamp Brno 2019 Můžu výběrem písma ovlivnit, jak se lidé rozhodnou?
Článek pro Creative Handles na téma Jak správně vybrat font pro váš web
Host podcastu TVŮRCAST na téma Fonty jsou jako oblečení, vybírejte si je pečlivě
Podcast ŘEČ FONTŮ na téma Jak si vytvořit vlastní font
Rozhovor s Madlou Čevelovou na téma Psychologie fontů a marketing.
Rozhovor pro Magazín Wonline na téma Najděte font, který je součástí vaší osobnosti i podnikání.
Článek pro Ludmila Hoosová na téma Správný font se nemusí líbit všem