FONTY JAKO NÁSTROJ V MARKETINGU

Praktické školení Psychologie fontů®, na kterém pochopíte skrytou sílu fontů v marketingu a získáte tak jedinečné know-how a zcela nový pohled na jejich používání.

JAK VYBÍRÁTE FONTY PRO KLIENTY DNES?

  • Vybíráte fonty ve stylu líbí/nelíbí?
    ...ať už vám nebo klientovi
  • Vybíráte fonty intuitivně?
    Protože jste přece profík a máte to pod kůží?

JAK BUDETE VNÍMAT FONTY PO ŠKOLENÍ?

  • 1
    Jako nástroj budování značky
    Zcela změníte přístup k výběru fontů - stanou se nástrojem budování značky.
  • 2
    Jako cestu k emocím cílové skupiny
    Nebudete fonty vybírat intuitivně, ale vědomě a cíleně podle toho, jaké mají u cílové skupiny vyvolat emoce.
  • 3
    Ne pro sebe, ale pro klienta
    Nebudete fonty vybírat pro sebe, ale pro klienta. Typografická a estetická kritéria sladíte s psychologií klienta.
  • 4
    Podle jasných kritérií
    Budete mít jasné a přesvědčivé argumenty pro komunikaci s klientem/grafikem.

PROGRAM WORKSHOPU

1. PSYCHOLOGIE FONTŮ
Co to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.

2. JAK TO FUNGUJE
Reagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem. 

3. EMOCE
Klient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?

4. TYPOLOGIE
Základní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.

5. MARKETING
Font jako součást vizuálního stylu značky.

OBSAH WORKSHOPU

5 HODIN TEORIE I PRAKTICKÝCH CVIČENÍ
Skvělý mix AHA momentů z teorie a prožití na vlastní kůži. Potom budete schopni fonty vnímat jako nástroj, který vám slouží.

JEDINEČNÉ KNOW-HOW Psychologie fontů®
4 roky testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. To vše dostanete na zlatém podnose.

MATERIÁLY KE ŠKOLENÍ
Případové studie, typologie fontů, myšlenková mapa, jak vybírat font.

OBČERSTVENÍ, KÁVA, ČAJ

MOMENTKY ZE ŠKOLENÍ V PRAZE

OHLASY ÚČASTNÍKŮ

Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.

Jana Andréskováwebdesignérka, www.janaandreskova.cz

Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a stejně tak je bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.

Nicole Budovágrafik, www.brytro.cz

Na workshopu mě nejvíc nadchlo zjištění, že se fonty dají vybírat i naprosto systematicky. Do včerejška jsem na to šla vyloženě intuitivně, což je super, ale funguje to dobře jen na vlastní projekty. U cizích webů to tak nedokážu. Myslela jsem si, že je potřeba tohle prostě nějak vycítit, "nasát někde ze vzduchu", což prostě neumím, a netušila jsem, jak by se to dalo naučit. Jenže ono to tak není! Nebo minimálně to tak být nemusí. Fonty se dají vybírat vědomě, bez pomoci Vesmíru a dalších zaříkávadel (to se nechci rouhat). A nejen, že jsem k tomuhle zjištění dospěla, rovnou jsem se to i naučila! Teda bude to chtít ještě praxi, trénink, cvik... ale teď už vím jak na to! Popravdě je tohle poznání i dost velká úleva.

Petra Vymětalováwebdesignérka, www.brouzdaliste.cz

Pozor, školení je deformační: od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))

Radka Loukotovátiskové středisko Magistrátu města Brna

Kurz Fonty jako nástroj v marketingu mě jednak bavil, jednak jsem si z něj odnesla spoustu užitečných informací. Přesvědčila jsem se, že správný výběr fontu může mít na vnímání cílové skupiny stejný, nebo dokonce větší vliv než správný výběr barvy. Na kurzu jsem získala praktické tipy, jak vybírat fonty na webové stránky nebo do tištěných materiálů, i jak je mezi sebou kombinovat. Naučila jsem se názvosloví a konkrétní argumenty, jak výběr konkrétního fontu odůvodnit. Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály.

Madla Čevelovámarketingová čarodejnice, www.cevelova.cz

Z hlediska grafičky mi školení pomohlo lépe chápat chutě a preference jiných lidí, protože chceme často věci dělat spíše podle svého vkusu. Font jsem začala vnímat jako okno do duše klienta, a za to moc děkuji.

Michaela ImramovskáInfinit, grafička

Celé školení bylo pro mě plné AHA momentů, které jistojistě uplatním ve své práci. Krásně to plynulo, přestávky byly tam, kde měly být. Vlastní aktivita byla taky super a nijak přehnaná. V poměru cena/výkon výkon cenu vysoce předčil. :) Celkově máte ode mě 10 hvězdiček z 5 :)))). Hodnotím jako účastník, i jako člověk, který se ve vzdělávání pohyboval 10 let. Hned jsem doma všechno ukazovala manželovi. A samozřejmě po cestě domů hodnotila a analyzovala billboardy, plakáty a vývěsní štíty. Vaše školení pro mě bylo balzámem na duši. A rozhodně bylo přínosné po všech stránkách - profesně i osobně. Minimálně jsem zamyslela nad tím, jak fonty ovlivňují mě a co všechno, jako copywriter, můžu říct nejen textem, ale i fontem. Dala jste mi, jako člověku, co neumí kreslit, možnost tvořit "obrazy". Za to jsem moc vděčná. Jestli bude nějaký kurz pro pokročilé, napište si mě do pořadníku. :)

Magdalena Lukášovácopywriterka

Pro mě osobně byl velmi zajímavý, musím opravdu psychologii fontů přiznat opravdu velkou váhu. Po semináři ještě větší, než jsem před ním vůbec byla schopna. Seminář se mi líbil jasným záměrem, přehledným uspořádáním i atmosférou. Semináře si vybírám pečlivě. U Vašeho semináře nelituji, splnil víc, než jsem očekávala. Takže teď již jen hurá do praxe.

Adéla Trávníčkovájednatelka společnosti PAREXPO, s.r.o.

KDO VÁS BUDE ŠKOLIT?

Mgr. Andrea Grigerová

CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Už 4 roky konzultuji výběr fontů s klienty a mapuji  možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace. 

4 roky zkušeností, více než 300 klientů. To vše zpracované do školení, které vás naučí vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. 

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY ŠKOLENÍ

24. 9. 2019

BRNO

10:00-15:00
Budova Muzejky, Moravské náměstí 15, Brno
Max. 15 účastníků

2 900 Kč

16. 10. 2019

PRAHA

10:00-15:00
CVRK, M. Horákové 815/42, 170 00 Praha 7
Max. 15 účastníků

3 500 Kč

MÁTE OTÁZKY?

Co si mám vzít s sebou?

Propisku, poznámkový blok. Naopak doma nechte přesvědčení, že když x let pracujete s fonty, tak o nich víte všechno. :-)

Komu je školení určeno?

Pro markeťáky, kteří chtějí vedět, jak zadávat práci grafikům. Pro grafiky, kteří chtějí tvořit pro konkrétní cílové skupiny bez subjektivního "takhle se mi to líbí". Pro profesionály, kteří chtějí argumenty pro komunikaci se zákazníky.

Kdy zaplatit fakturu?

Nejlépe hned. Místo Vám rezervuji až po zaplacení.

Co když nebudu moci přijít?

Můžete si sehnat náhradníka (je potřeba mne předem upozornit) anebo si vyberete některý z následujících termínů. Napište mi na andrea@grigerova.cz a domluvíme se.

Nejsem ani grafik ani markeťák, podnikám a chci vědět, jaké fonty používat. Můžu přijít?

Určitě můžete, ale zvažte, jestli pro vás není efektivnější konzultace Výběr fontu, kterou nabízím právě pro freelancery a podnikatele, kteří potřebují zjistit vhodný font pro jejich podnikání.

Jiná otázka?

Napište mi na andrea@grigerova.cz

CHCETE SE DOZVĚDĚT O DALŠÍCH TERMÍNECH ŠKOLENÍ?

Napište mi svůj e-mail a já vám dám vědět, jakmile nové termíny přibudou.