Vaše značka bude cítit
z každého písmenka
Využijte neverbální sílu písma a komunikujte jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Budete důvěryhodní a podvědomě oslovíte ideální klienty.
V designu, na webu i na sociálních sítích.

„Pouhou změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. “
Jana Andrésková
webdesigner
JAK VYBRAT IDEÁLNÍ FONT?
Rychle a levně
1.
FONTOTÉKA
Knihovna fontů
Fonty každý měsíc přibývají.
Naučím se s pomocí fontologa
2.
Online kurz
FONT&BRAND
Online kurz otevírám 2x do roka.
Nechám si vybrat na míru
3.
Individuální KONZULTACE
Fonty vám během konzultace odzrcadlí celé vaše podnikání, hodnoty, klienty, sílu i slabá místa. Jasně si uvědomíte, v čem je vaše síla a jedinečnost a výběrem ji promítneme navenek.
CO NABÍZÍM Z PSYCHOLOGIE FONTŮ®
OSOBNÍ
KONZULTACE

- ZRCADLENÍ charakteru podle fontů
- Výběr fontu PROFI
- Výběr fontu VIP (fonty+barvy)
- Výběr fontu PRO KNIHU
KURZY, WEBINÁŘE A WORKSHOPY

- Fontotéka - online databáze fontů
- Online kurz s intenzivní podporou Font&Brand
- Školení Psychologie fontů v marketingu
- FIRMY, ŠKOLY, KONFERENCE - přednášky, zážitkové i vzdělávací workshopy.
TAHÁKY, KVÍZY a PRODUKTY

- Taháky Fonty v Canvě.
- Kvízy (FontoKvíz, Kombinování fontů).
- E-booky zdarma (Font pro knihu, Na fontu záleží, jestli u vás lidé nakoupí)
- E-book placený Jak vybírat fonty
- Karty Fontohrátky, Fontoxeso
KDE PSYCHOLOGII FONTŮ VYUŽIJETE?

GRAFIKA A WEBDESIGN
„Pouhou" změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. Jedním kliknutím dokážete změnit emoce, atmosféru i vyznění textu. Obsah nestačí, text potřebuje i správnou formu.
„Jako webdesignerka se setkávám s výběrem fontů velmi často. Vždy jsem k nim přistupovala obezřetně a s respektem, ale spíše tak, abych nevhodným fontem "nepokazila" celkový design webu. V grafice mám ráda čistotu a minimalismus, takže jsem v 90% případů skončila u jednoduchých bezpatkových fontů. Ty totiž nikoho neurazí, ale ani nenadchnou... Až díky Andree jsem objevila, jak velký rozdíl může udělat font "na míru" s designem a celkovou náladou webu.“

MARKETING
Font sám o sobě má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů a tím i to, jestli vám budou věřit nebo ne. Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu. Na webu, na sociálních sítích i v reklamě.
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “

BRANDING
Font je nedílnou součástí vizuální identity firmy či podnikatele a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem. Podporuje hodnoty značky, zdůrazněním jedinečných kvalit ji odliší od konkurence a vyvolává očekávání a emoce, které značka umí uspokojit.
„Tak ako farby či logo, tak aj font je jedným z elementov, ktoré spoločne tvoria celkovú identitu značky. Aj keď sú fonty často opomínané a vyberané zhurta a na poslednú chvíľu, sú nositeľom najpodstatnejších vlastností brandu. Komunikujú hodnoty, dopĺňajú logo a taktiež dávajú vyniknúť jedinečnosti značky. Mnohokrát sú natoľko špecifické, že na nich stojí celý brand - napríklad CocaColu si bez svojho typického fontu už nevieme ani predstaviť.“
KDO JSEM
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

KAŽDÝ MĚSÍC INSPIRACE DO VAŠÍ SCHRÁNKY