LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

Vaše značka bude cítit 
z každého písmenka

Využijte neverbální sílu písma a komunikujte jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Budete důvěryhodní a podvědomě oslovíte ideální klienty.
V designu, na webu i na sociálních sítích. 

Na fontu záleží,

jestli u vás lidé nakoupí!

Fakta a výzkumy, jak vám font pomůže oslovit ideální klienty
a vydělat peníze. 

Pouhou změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. “  

Jana Andrésková
webdesigner

JAK VYBRAT IDEÁLNÍ FONT?

Rychle a levně

1.

FONTOTÉKA
Knihovna fontů

Vyberete si z katalogu fontů, momentálně obsahuje cca 100 detailně popsaných fontů, včetně ukázek a psychologického profilu. Je možné vyfiltrovat fonty podle toho, jakého klienta chcete oslovit. 

Fonty každý měsíc přibývají.

Naučím se s pomocí fontologa

2.

Online kurz
FONT&BRAND

V online kurzu se naučíte vybírat fonty, které budou vaším rukopisem, a zároveň objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Jediný kurz o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí.

Online kurz otevírám 2x do roka.

Nechám si vybrat na míru

3. 

Individuální KONZULTACE

Vybereme písmo na web nebo do knihy. Sladíme barvy s fonty, a vizuální prezentaci.

Fonty vám během konzultace odzrcadlí celé vaše podnikání, hodnoty, klienty, sílu i slabá místa. Jasně si uvědomíte, v čem je vaše síla a jedinečnost a výběrem ji promítneme navenek. 

CO NABÍZÍM Z PSYCHOLOGIE FONTŮ®

OSOBNÍ
KONZULTACE

  • ZRCADLENÍ charakteru podle fontů
  • Výběr fontu PROFI
  • Výběr fontu VIP (fonty+barvy)
  • Výběr fontu PRO KNIHU

KURZY, WEBINÁŘE A WORKSHOPY

  • Fontotéka - online databáze fontů
  • Online kurz s intenzivní podporou Font&Brand
  • Školení Psychologie fontů v marketingu
  • FIRMY, ŠKOLY, KONFERENCE - přednášky, zážitkové i vzdělávací workshopy.

TAHÁKY, KVÍZY a PRODUKTY

  • Taháky Fonty v Canvě.
  • Kvízy (FontoKvíz, Kombinování fontů).
  • E-booky zdarma (Font pro knihu, Na fontu záleží, jestli u vás lidé nakoupí)
  • E-book placený Jak vybírat fonty
  • Karty Fontohrátky, Fontoxeso

KDE PSYCHOLOGII FONTŮ VYUŽIJETE?

GRAFIKA A WEBDESIGN

„Pouhou" změnou fontu dosáhnete často mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. Jedním kliknutím dokážete změnit emoce, atmosféru i vyznění textu. Obsah nestačí, text potřebuje i správnou formu. 

„Jako webdesignerka se setkávám s výběrem fontů velmi často. Vždy jsem k nim přistupovala obezřetně a s respektem, ale spíše tak, abych nevhodným fontem "nepokazila" celkový design webu. V grafice mám ráda čistotu a minimalismus, takže jsem v 90% případů skončila u jednoduchých bezpatkových fontů. Ty totiž nikoho neurazí, ale ani nenadchnou... Až díky Andree jsem objevila, jak velký rozdíl může udělat font "na míru" s designem a celkovou náladou webu.“
Jana Andrésková, webdesignerwww.janaandreskova.cz

MARKETING

Font sám o sobě má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů a tím i to, jestli vám budou věřit nebo ne. Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu. Na webu, na sociálních sítích i v reklamě.

„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
Madla Čevelová, marketingová čarodejnicewww.cevelova.cz

BRANDING

Font je nedílnou součástí vizuální identity firmy či podnikatele a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem. Podporuje hodnoty značky, zdůrazněním jedinečných kvalit ji odliší od konkurence a vyvolává očekávání a emoce, které značka umí uspokojit.

„Tak ako farby či logo, tak aj font je jedným z elementov, ktoré spoločne tvoria celkovú identitu značky. Aj keď sú fonty často opomínané a vyberané zhurta a na poslednú chvíľu, sú nositeľom najpodstatnejších vlastností brandu. Komunikujú hodnoty, dopĺňajú logo a taktiež dávajú vyniknúť jedinečnosti značky. Mnohokrát sú natoľko špecifické, že na nich stojí celý brand - napríklad CocaColu si bez svojho typického fontu už nevieme ani predstaviť.“
Lenka Sivá, marketing designerfirma STRV

KDO JSEM

Andrea Grigerová

zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Na konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

KAŽDÝ MĚSÍC INSPIRACE DO VAŠÍ SCHRÁNKY

PICKEY

Chcete si přečíst každý měsíc výživný článek o písmu, tak jak se o něm nikde nepíše? Pozvěte mne na PICKEY na kávu a já vás budu zásobovat inspirací a know-how.
Chci inspiraci za pozvání na kávu →

FONTána

Studnice inspirace, taháků a praktických tipů na české fonty. Každý měsíc vám pošlu e-mail se superzajímavým povídáním o fontu měsíce a další inspiraci ze světa typografie.
Chci posílat FONTánu →