FONTY V MARKETINGU

Font je stejně silný marketingový nástroj jako barva. Umožní vám vědomě ovlivnit dopad sdělení na klienta. 

Font má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů.

Dokáže budit emoce i oslovit konkrétní cílovou skupinu.

Dokáže také přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?

Psychologie fontů je marketingový nástroj, který využijete při: 

  • přípravě či posuzování tištěných či on-line marketingových materiálů
  • zacílení kampaní na konkrétní persony
  • odlišení i sladění produktových řad

A jako vítaný bonus vám neuvěřitelně ulehčí komunikaci s grafikem, budete umět jasně specifikovat své požadavky a vyhodnotit dodané návrhy. 

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

 

Nikdy jste o psychologii fontů neslyšeli? Začněte tady.

PROČ A JAK VYBÍRAT FONTY

e-book  zdarma

E-book  zdarma, ve kterém se dočtete k čemu vám psychologie fontů je. Navíc získáte odkazy ke stažení 5 netradičních fontů, které mluví česky i s jejich kompletním psychologickým profilem.

Chcete získat know-how jak pracovat s psychologií fontů?

FONTY JAKO NÁSTROJ
V MARKETINGU

živý kurz v Praze a v Brně

Jediný kurz v ČR, určený pro grafiky, markeťáky, webdesignéry. Naučí vás, jak vědomě využívat asociace a neverbální řeči fontů v grafice a při tvoření vizuální identity klienta.   

Chcete přehled fontů s psychologickým profilem?

FONTOTÉKA

online knihovna fontů

Máte na výběr tisíce fontů ve fotobankách, ale netušíte, jaký font je ten pravý?Zkuste Fontotéku. Přehled fontů podle typu osobnosti i s psychologickým profilem.
Budete hned vědět kdy a pro koho je můžete použít. A všechny mluví česky!

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY Z MARKETINGU

 

Hraje výběr fontů pro životopis významnou roli? „Tím, že používáte špatný font, můžete na lidi působit nesprávným…
Celý článek
Sherlock Holmes by se divil, aneb co mají fonty společného s marketingem. Položili jste si někdy otázku, jestli…
Celý článek
„Jak poznáš, že ten font působí stejně na všechny? Co když ho každý vnímá jinak?“ Tyto poznámky…
Celý článek

MARKETÉŘI O PSYCHOLOGII FONTŮ:

„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “

MADLA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz