[WORKSHOP] FONTY JAKO NÁSTROJ V MARKETINGU: nový kurz pro grafiky, markeťáky a webdesignery v Praze a v Brně > více info

FONTY JAKO NÁSTROJ
V MARKETINGU

Praktické školení Psychologie fontů®, na kterém pochopíte skrytou sílu fontů v marketingu a získáte tak jedinečné know-how a zcela nový pohled na jejich používání.

Školení je vhodné pro grafiky, markeťáky, webdesignéry a všechny, kteří tvoří vizuální identitu klienta.   

JAKÝM ZPŮSOBEM VYBÍRÁTE FONTY
PRO KLIENTY DNES?

  • Vybíráte fonty ve stylu líbí/nelíbí?
    ...ať už vám nebo klientovi
  • Vybíráte fonty intuitivně?
    Protože jste přece profík a máte to pod kůží?

JAK BUDETE VNÍMAT FONTY PO ŠKOLENÍ?

  • 1
    Jako nástroj budování značky
    Zcela změníte přístup k výběru fontů - stanou se nástrojem budování značky.
  • 2
    Jako cestu k emocím cílové skupiny
    Nebudete fonty vybírat intuitivně, ale vědomě a cíleně podle toho, jaké mají u cílové skupiny vyvolat emoce.
  • 3
    Ne pro sebe, ale pro klienta
    Nebudete fonty vybírat pro sebe, ale pro klienta. Typografická a estetická kritéria sladíte s psychologií klienta.
  • 4
    Podle jasných kritérií
    Budete mít jasné a přesvědčivé argumenty pro komunikaci s klientem/grafikem.

OBSAH WORKSHOPU

  • 1
    PSYCHOLOGIE FONTŮ
    Co to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.
  • 2
    JAK TO FUNGUJE
    Reagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem. 
  • 3
    EMOCE
    Klient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?
  • 4
    TYPOLOGIE
    Základní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.
  • 5
    MARKETING
    Font jako součást vizuálního stylu značky.

CO ZÍSKÁTE?

  • 5 hodin teorie i praktických cvičení
    Skvělý mix AHA momentů z teorie a prožití na vlastní kůži. Potom budete schopni fonty vnímat jako nástroj, který vám slouží.
  • Jedinečné know-how Psychologie fontů®
    4 roky testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. To vše dostanete na zlatém podnose.
  • Materiály ke školení
    Případové studie, typologie fontů, myšlenková mapa, jak vybírat font.
  • Kávu, čaj a drobné občerstvení

OHLASY ÚČASTNÍKŮ

Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.

Jana Andréskováwebdesignérka, www.janaandreskova.cz

Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a stejně tak je bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.

Nicole Budovágrafik, www.brytro.cz

Z hlediska grafičky mi školení pomohlo lépe chápat chutě a preference jiných lidí, protože chceme často věci dělat spíše podle svého vkusu. Font jsem začala vnímat jako okno do duše klienta, a za to moc děkuji.

Michaela ImramovskáInfinit, grafička

Pozor, školení je deformační: od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))

Radka Loukotovátiskové středisko Magistrátu města Brna

KDO VÁS BUDE ŠKOLIT?

Mgr. Andrea Grigerová

CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Už 4 roky konzultuji výběr fontů s klienty a mapuji  možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace. 

4 roky zkušeností, více než 300 klientů. To vše zpracované do školení, které vás naučí vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. 

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY ŠKOLENÍ

Kdo bude rychlý, chytne první termíny za zaváděcí cenu. 

 

20. 6. 2019

BRNO

10:00-15:00
Budova Muzejky, Moravské náměstí 15, Brno
Max. 15 účastníků

2500 Kč

24. 6. 2019

PRAHA

10:00-15:00
CVRK, M. Horákové 815/42, 170 00 Praha 7
Max. 15 účastníků

2900 Kč

MÁTE OTÁZKY?

Co si mám vzít s sebou?

Propisku, poznámkový blok. Naopak doma nechte přesvědčení, že když x let pracujete s fonty, tak o nich víte všechno. :-)

Komu je školení určeno?

Pro markeťáky, kteří chtějí vedět, jak zadávat práci grafikům. Pro grafiky, kteří chtějí tvořit pro konkrétní cílové skupiny bez subjektivního "takhle se mi to líbí". Pro profesionály, kteří chtějí argumenty pro komunikaci se zákazníky.

Kdy zaplatit fakturu?

Nejlépe hned. Místo Vám rezervuji až po zaplacení.

Co když nebudu moci přijít?

Můžete si sehnat náhradníka (je potřeba mne předem upozornit) anebo si vyberete některý z následujících termínů. Napište mi na andrea@grigerova.cz a domluvíme se.

Nejsem ani grafik ani markeťák, podnikám a chci vědět, jaké fonty používat. Můžu přijít?

Určitě můžete, ale zvažte, jestli pro vás není efektivnější konzultace Výběr fontu, kterou nabízím právě pro freelancery a podnikatele, kteří potřebují zjistit vhodný font pro jejich podnikání.

Jiná otázka?

Napište mi na andrea@grigerova.cz

CHCETE SE DOZVĚDĚT O DALŠÍCH TERMÍNECH ŠKOLENÍ?

Napište mi svůj e-mail a já vám dám vědět, jakmile nové termíny přibudou.

© 2019 PSYCHOLOGIE FONTŮ® - Andrea Grigerová