LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

Kdy emoce přebírají vládu nad rozumem

Dovedete si představit, jak často změníte své rozhodnutí na základě fontů? Denně asi 100x.

Dobře, možná přeháním, ale do desítek malých rozhodnutí to půjde. Každou chvilku našeho dne se dostáváme na malá rozcestí, na kterých stojí drobné ukazatele, které nás posílají buď napravo, nebo nalevo anebo nám řeknou jednoduše STOP, tudy cesta nevede.

A jedním z těch ukazatelů je jednoznačně písmo, nebo spíš použitý FONT (záleží totiž hodně i na tučnosti nebo řezu, jaký u písma použijete).

Vždy, když jdete po ulici, útočí na vás fonty na všech vývěsních štítech. A online to není o moc lepší.

Vyberete si pekárnu, která má chutně plný, vřelý nápis, který vás vede dovnitř k vůni koláčů, nebo půjdete o ulici dál do pekárny s patkovým old school fontem, kde to voní klasickým řemeslem francouzských baget a křupavého chleba?

Možná se rozhodnete podle nálady, ale určitě cestou minete tu obyčejnou nevýraznou pekárnu, která má na štítu písmo, kterým by mohlo být napsané i „samoobsluha“.

Udělala jsem vám chutě? A o tom to přesně je! Když máte chuť, když vnímáte pocity, emoce přebírají vládu nad rozumem.

Emoce je těžké předávat slovy…

Rychlejší je předat je jinými smysly.

  • Vůní
  • Hmatem
  • Sluchem
  • Čichem
  • Očima

Od toho máme 5 smyslů a je velká škoda v textu využívat jenom jeden!

Víte o tom, že…

fonty vám mohou zprostředkovat vůně? Jsem si jistá, že 90% z vás se shodne na tom, které písmo pasuje k lehké letní citrusové vůni , které k těžkému pánskému parfému a které k přeslazené voňavce z drogerie.

Víte i o tom, že…

fonty fungují přesně jako oblečení? Dokážete je dokonce cítit mezi prsty, jakou mají asi strukturu. Arial a Calibri jsou konfekční hadry, Antro Vectra rozevlátý šifónový šál a takový Vollkorn, to je kvalitní tvíd na nezničitelné pánské sako, jaké nosil můj dědeček i do dílny. Klidně se záplatami na loktech. A Bodoni, to jsou malé černé pro Audrey Hepburn.

A napadlo vás někdy, že…

fonty mohou dodávat textu atmosféru, úplně jako hudba ve filmu? Slyšíte ji, a už víte, co přijde za zápletku. Font dokáže to samé, když je dobře vybraný, umí udělat z textu zážitek a doplnit ho o další rozměr, díky kterému text vnímáme daleko intenzivněji, rozezní v nás jiné struny. Cítíme romantiku, strach, péči nebo nátlak. Zkuste si to, u kterého písma slyšíte „ I Will Always Love You“ a u kterého rock?

Chcete tuto řeč vědomě ovládat?

Každý den, každou hodinu, každou minutu si vybíráme podněty, které nám jsou příjemné. Které jsou v souladu s tím, jak se právě cítíme, co potřebujeme a s kým se chceme bavit. A v podnikání, tam je to ještě jiný level. Font, který vyberete přímo ovlivní to, jak se při čtení budou vaši čtenáři (a potencionální zákazníci) cítit.

A podle toho, jak se budou cítit, se co? Rozhodnou. Úplně stejně, jako se my všichni rozhodujeme každý den na našich malých rozcestích. Dobrá zpráva je, že se můžete naučit používat fonty vědomě, vybírat takové, které budou mluvit za vás. Ušetří vám to spoustu práce i nedorozumění.

*****

A tak jestli chcete vyzkoušet zážitkem, jak tyto fontové směrovky a ukazatele fungují, teď je na to nejlepší chvíle.

V týdnu od 10. 4. otevírám Minikurz Jak písmem na webu přitáhnout ideálního klienta.

Je zdarma a je jedinečný.

A věřte mi, že těch pár minut, které písmu na svém webu věnujete 4 dny po sobě, vám obrátí svět vzhůru nohama.

  • Budete vnímat, jak vás dokážou fonty ovlivnit při rozhodování – na ulici, na internetu i na sociálních sítích.
  • Budete vnímat, jak podvědomé řeči fontů můžete využít i vy, nejen v podnikání. 
  • A třeba se to i naučíte.

Na tohle se fakt těším, jak si každý z vás přijde na své. Ať jste praktický typ, který rozhodně nebude trávit čas složitým vybíráním, přemýšlivý, který hledá souvislosti, rebel, který nesnáší jít s davem anebo vnímavá duše, která potřebuje ukazovat pravdu.

Tak brzy na viděnou!

Andrea Grigerová
CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Díky této neverbální řeči zvládnou předat nejenom informace, ale i pocity a emoce. Jsou sami sebou a přitahují zákazníky, kteří je právě takové ocení.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.