LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

PROČ PSYCHOLOGIE FONTŮ?

U každého slova, které čteme, vnímáme nejenom jeho obsah, ale i formu.
Proto jsou fonty velice důležitou součástí celkového designu.
Velmi často podceňovanou.

FONT A PSYCHOLOGIE

U každého textu vnímáte tvary písmen, mezery mezi nimi i vzájemné proporce čar a křivek. To vše na vás působí a vyvolává ve vás emoce.

FONT A GRAFICKÝ DESIGN

Fonty velice důležitou součástí celkového designu, stejně jako například barvy. Forma by vždy měla ladit s obsahem.

FONT A MARKETING

Font sám o sobě má obrovskou moc ovlivnit vnímání čtenářů a tím i to, jestli vám budou věřit nebo ne.

FONT A OSOBNOST

Font je nedílnou součástí vizuální identity každého člověka a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem.

CO VÁM PŘINESE PSYCHOLOGIE FONTŮ?

Pro každého podnikatele

Fonty dokonale odráží to, jací doopravdy jste. Popíšou váš charakter, hodnoty, nastavení vůči druhým.  Prozradí na vás, jestli se rádi dlouze vybavujete, nebo jdete raději přímo k věci. Jak moc vás ovlivňují emoce a jestli je vaší silnou stránkou intuice a kreativita anebo analytický přístup.  Jsou vaším zrcadlem.

Pokud chcete, aby si vás klienti vybírali právě proto, že s tímto nastavením souzní a potřebujete mít dobrý pocit, že jste sami sebou v každém okamžiku, pojďte do něj nahlédnout

Vyberete si vlastní font, který bude vaší součástí. 

  • Fonty jsou formou neverbální komunikace
Tím, že používáte špatný font, můžete na lidi působit nesprávným dojmem a to může mít vliv na rozhodnutí, která utvářejí vaši budoucnost.
Aric SigmanPsycholog

Pro profesionály (webdesignery, grafiky)

Psychologie fontů vám nic neříká? Přitom je běžný pojem psychologie barev, nebo grafologie. Na počítači sice  nepíšete vlastní rukou, ale vnímáte tvary písmen, mezery mezi nimi i vzájemné proporce čar a křivek. To vše na vás působí a vyvolává ve vás emoce.

Emoce, na které podvědomě reagujeme. Pozitivně, lhostejně, nebo negativně. Stejně jako v mluveném projevu neverbálně komunikujeme pomocí gest či oblečení, můžeme textem vysílat neverbální signály pomocí různých fontů a budit důvěru, respekt i různé další emoce. 

Díky tomu se fonty stávají skvělým marketingovým nástrojem.

  • Font je nedílnou součástí vizuální identity úspěšné značky a stojí za to si ho vybrat s jasným záměrem.

JAK NA TOM S FONTY JSTE?

E-BOOK ZDARMA

PROČ A JAK VYBÍRAT FONTY

TEST FONTOMAGIE

ROZUMÍTE ŘEČI FONTŮ?

PORADENSTVÍ

Chci znát svůj font

Objevte TEN SVŮJ jedinečný font, který vám sedne, bude s vámi v dokonalé harmonii a spoustu toho řekne za vás.
Více informací →

Chci se vyznat ve fontech

Pochopte zákonitosti psychologie fontů a výběr toho správného se pro vás stane hračkou.
Více informací →

Koukněte mi na ten text

Kouknu. Ráda. A vyberu ten správný font a styl, aby váš text zaujal a přitáhl přesně tu správnou cílovou skupinu.
Více informací →

FONTOHRÁTKY

Karty, které otvírají duši

Karty pro kouče, psychology, terapeuty, rodiče - 32 karet, 8 emocí (naděje, láska, smutek, kreativita, radost, čekání, domov, důvěra)

Každé téma je zachycené ve 4 fontech. Fonty vám pomohou obejít hradby, které stavíte mezi své emoce a vnější svět. Vezmou vás zkratkou, kterou se k pocitům nenásilně dostanete, a překvapí vás, jaký vlastně je váš vnitřní svět v této necenzurované podobě. Vůči fontům nemáme totiž nastavenou obrannou strategii „chráním své pocity“, a tak nás jejich prostřednictvím pustí naše vnitřní já až k těm nejhlubším a nejopravdovějším emocím. 

Vždy si vás přitáhne právě ten font, který vám má co říct.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hledáte font a netušíte, jestli vybrat patkový, bezpatkový nebo ručně psaný? A vůbec, co jsou to ty…
Celý článek
"Prosím tě, jaké fonty v Canvě píšou česky, já z toho už asi rozkvetu!" Jsou lidé, kteří…
Celý článek
Někdo to vůbec neřešíte, někteří z vás to řeší až moc. A protože výběr fontu je můj denní…
Celý článek