Záznam webináře z cyklu FONTY POD LUPOU


Jak kombinovat fonty I. 

...abyste nedopadli jak pejsek a kočička.

Naučíte se vybírat fonty pro vyladěné bannery a obrázky pro sociální sítě, nadpisy na weby, letáčky, plakáty, i příručky a prezentace,
ve kterých budou fonty dohromady působit harmonicky a profesionálně. 

Fonty jsou jako lidé. Hádají se i podporují.

A proto je umění, vybrat je dohromady tak, aby:

  • k sobě ladily
  • navzájem se doplňovaly
  • výsledek vypadal skvěle

Webinář pro všechny, kdo potřebují pracovat s fonty

pro virtuální asistentky, volnonožce nebo začínající grafiky

Jsou vám povědomé následující situace?

  • Šílíte z toho, KOLIK ČASU věnujete výběru fontů, aby k sobě alespoň trošku pasovaly!
  • Dáváte si tolik záležet na příspěvku / webu / prezentaci a bojíte se, aby vám fonty nepokazily celý výsledek.
  • Kombinujete stále dokola ty samé fonty, protože jistota je jistota. (Ale taaak rádi byste použili jiné, neokoukané...)
  • Milujete kreativní kombinace fontů, ale když se do nich pustíte, vypadají amatérsky.
  • Střílíte v kombinování fontů naslepo a hodil by se vám nějaký osvědčený systém.
  • Bojíte se překombinování nebo laciných efektů.

Webinář je koncipovaný pro začátečníky, mírně pokročilé a ne-grafiky, ale jsem si jistá, že vás obohatí, i když s fonty pracujete denně. 

Kurz doporučuji těm, co využívají fonty ve své práci, tzn. grafičtí designéři, brand stylisté, webaři a všem, kteří se chtějí o fontech dozvědět víc. Základní kurz jsem původně chtěla přeskočit a dát si jen ten pokročilý, ale to by byla chyba, protože tento kurz je úžasně přehledný a systematický úvod do dalšího studia tajemství fontů a jejich úspěšného kombinování.
Martina Holoušovábrand designerka

Co je cílem webináře:

  • 1
    Vytvářet kombinace fontů, které k sobě ladí
    Naučíte se vytvářet zaručené kombinace, které k sobě ladí, i když se vám zdá, že pro grafiku nemáte cit. 
  • 2
    Šetřit vám čas
    Ušetříte hodiny a hodiny času, které jste trávili přemýšlením co na obrázku / v textu neladí...
  • 3
    Získáte návody i inspiraci
    Odnesete si pdf s jednoduchými pravidly, a inspiraci na zajímavé kombinace (uvádím vždy i názvy fontů).

Konkrétní otázky, které zodpovíme:

  • Je lepší zůstat u jednoho fontu, nebo je lepší jich kombinovat více? 
  • Jak poskládat fonty tak, aby výsledek nepůsobil těžkopádně nebo amatérsky?
  • Na co dávat pozor a jakým kombinacím se vyhnout?
  • Jak poznat fonty, které k sobě ladí?
  • Existují vůbec nějaká pravidla, kterých se držet?
  • A mnoho dalších...

Po webináři nebudete váhat, jestli je lepší A nebo B a navíc, budete přesně vědět proč!

(kliknutím se obrázek zvětší)

U všech použitých kombinací na webináři jsou uvedené názvy fontů: 

Co všechno získáte?

  • Cca 70 minut záznamu webináře nabitých konkrétními tipy z praxe
  • Všechny zásadní informace a pravidla kombinování fontů dostanete shrnuté v přehledném PDF dokumentu
  • Přístup do členské sekce, ve které najdete záznam online webináře + materiály ke stažení po dobu 1 roku

Kolik záznam stojí?

Záznam webináře stojí 490 Kč

Kdy pro vás webinář není vhodný? 

  • Když se chcete dozvědět více o psychologii fontů. Na toto téma jsou zaměřené jiné kurzy, například FONT&BRAND.
  • Když se specializujete na grafiku pro tisk. Kombinace fontů budeme řešit optikou online využití (web, design pro sociální sítě, atd.)
  • Když si chcete vybrat konkrétní kombinaci. Budu vás učit principy, ale nebude prostor na individuální výběr. Ale moc ráda pro vás vyberu konkrétní kombinaci pro vaší značku na společné konzultaci.

Kdo vás webinářem provede:

Mgr. Andrea Grigerová

Od roku 2015, v rámci projektu Psychologie fontů® mapuji  možnosti a využití tohoto
úžasného nástroje neverbální komunikace. Hledám souvislosti mezi typografií,
grafikou, webdesignem a marketingem. K tomu vybírám fonty pro klienty, školím,
přednáším, píšu články.

OBJEDNÁVKA ONLINE WEBINÁŘE

Cena: 490 Kč

  • Naučíme se základní, snadno použitelná pravidla.
  • Není potřeba žádné grafické vzdělání.
  • Vhodné i pro pokročilé, kteří vybírají intuicí a rádi by vnesli do náhodného výběru řád.