živý webinář 23. 5. 19:00 hod
Co mají společného fonty a marketing
Povídání s marketingovou čarodejnicí Madlou Čevelovou a zkušenou podnikatelkou Rehanou Ježkovou o tom, jestli je lepší vybírat fonty předtím, než se pustím do webu, anebo raději počkat? Proč byste měli mít svůj brandový font, a jaké výzvy i překvapení změna přináší.
![](https://psychologiefontu.cz/wp-content/uploads/2021/02/sipka3.png)
S KÝM SE POTKÁTE?
![](https://psychologiefontu.cz/wp-content/uploads/2021/02/image3936-1-150x150.png)
Andrea Grigerová, fontolog
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.
Probereme spolu zákulisí výběru fontu a zejména o tom, jak souvisí s hodnotami značky i s ideálním klientem. Představím vám nový kurz Font & Brand.
www.psychologiefontu.cz
![](https://psychologiefontu.cz/wp-content/uploads/2021/02/image3943-1-150x150.png)
Madla Čevelová, marketingová čarodejnice
Pomáhám volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama.
Madla vám pomůže zamyslet se, jestli jsou vaše osobní hodnoty a podnikání v souladu. A taky povypráví, co může změna fontu odstartovat za transformaci.
www.cevelova.cz
![](https://psychologiefontu.cz/wp-content/uploads/2021/02/image3990-150x150.png)
Rehana Ježková, podnikatelka
Pomáhám ženám postavit jejich podnikání na pevné základy, v souladu s jejich životními hodnotami.
Podělí se s vámi o to, kdy je ideální o změně fontu přemýšlet, jak člověk sám proměnu na webu vnímá a co získáte změnou fontu jako bonus.
www.rehana.cz