LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

UKÁZKA ZMĚNY FONTU 

WWW.LUCIEKOUBEK.CZ

„Potřeba změnit fonty přišla přirozeně s celkovou proměnou mého webu. Původní fonty jsem vybírala především stylem „hlavně ať je to jednoduché a dobře čitelné” – ale cítila jsem, že nijak nepodporují moji značku a nevypovídají nic o mně a o mých hodnotách.

Od nového fontu jsem chtěla jistou ženskost a jemnost – protože na venek občas působím jako drsňák, ale v jádru jsem něžná ženská duše 🙂 – a zároveň jednoduchost a praktičnost. Pomocí nových fontů a nového webu jsem chtěla zapůsobit jako „sympatický profík”. Člověk, který rozumí své práci, ale i svým klientům a jejich jedinečným potřebám.

Za svého webu mám teď skvělý pocit – přijde mi, že prostřednictvím fontů promlouvám ke svým klientům opravdu já jako Lucie – taková, jaká jsem. Díky tomu za mnou přicházejí ti správní klienti, přesně takoví, se kterými se mi dobře a radostně spolupracuje.“

LUCIE KOUBEK
Autentický copywriting
www.luciekoubek.cz

CO DOKÁŽE ZMĚNA FONTU?

Lucie Koubek tak trošku mate tělem. Rázná, s řádně proříznutou pusou a ve světě copywritingu si jí spousta lidí spojí zejména s Copykillerem. Jestli nevíte o co jde, nevadí, stačí nám ten název. CopyKILLER. Drsňák, který má svůj jasný názor a nebojí se ho prezentovat. S lidmi se moc nemaže a navenek působí profesionálně a dokonale. Ale ve skutečnosti je přímost a ráznost vyvažována velkou dávkou empatie a ženské intuice, kterou vládne. Ale není ženská energie jako ženská energie. Playfair Display, který byl původně použitý v nadpisech ženský je, což o to, ale je to ženskost zdobná až marnivá, stojí o pozornost a chce "být hezká". 

A to není to, co jsme chtěly ukázat. Cílem bylo ukázat navenek proměnu, kterou v posledních letech prošla, od Copykillera k autentickému copywritingu. Od drsňačky k empatické minimalistce, uvnitř které se skrývá jemná sofistikovaná žena, se sklonem k perfekcionalismu. 

Proto jsme vyměnily font, který vládne lifestylovým magazínům za jiný. Vnímáte ten rozdíl? Povrchní výrazná krása lifestylových magazínůVlP, kontra noblesa vtipné a místy sarkastické dámy. Nestojí o pozlátko a povrchní uznání, má v sobě ženskost a empatii, která i přes jemnost neztrácí díky patkovému fontu řád a nohy na zemi. 

Klikněte na obrázek, zvětší se.

Nemalou roli hraje i font v podnadpisech, ve verzi PŘED je to zhuštěný a tučný font Open Sans Condensed, který je v opozici zdobnému nadpisovému fontu. Opozice není špatná, ale v tomto případě tříští výsledný "message" a dojem, tak jde nám o zdobnost nebo údernost?
Ve verzi PO je v podnadpisech použitý stejný font, jako nadpisový, pouze v kurzívě. Vnáší empatii a emoce a přitom tím, že je to pouze jiný řez stejného fontu, zanechává tato kombinace velmi harmonický dojem. V tučné kurzívě na sociálních sítích působí zajímavě a výrazně.