PŘEDNÁŠKY

pro firmy, školy, konference

...které mění pohled na svět kolem vás. 

Při interaktivních přednáškách je fascinující, že si lidé vyzkouší na vlastní kůži, jak

přímo ovlivní jejich náladu, emoce, rozhodování. 

Mgr. Andrea Grigerová, 

autorka projektu Psychologie fontů®

Pro koho a o čem přednáším? 

Pro zvídavé lidi. O fontech.

Vážně, psychologie fontů se týká úplně každého, kdo má v sobě touhu poznávat věci, které ho obohatí. Profesionálních grafiků i lidí, kteří nikdy nepoužili slovo font. Každému změní svět. Přednášela jsem pro studenty na vysokých školách, otevřené konference pro veřejnost i firmy, podnikatelská setkání i speciální konference zaměřené na copywriting nebo osobní rozvoj.

PŘEDNÁŠKY PRO PODNIKATELE A ZNAČKY

Mohou fonty prodávat?
Přednáška zaměřená na marketing a budování značky.

PŘEDNÁŠKY PRO VEŘEJNOST A STUDENTY

Psychologii barev znáte, a co psychologie fontů?
Přednáška zaměřená na zážitek, jak fonty ovlivní emoce a rozhodování lidí v sále.
Přednášky zaměřené na speciální oblast, například fonty a tvůrčí psaní, fonty a čitelnost, typologie osobnosti podle fontů, atd.

Přednášky jsou v délce 20 min - 3 hodiny. Mohou být i jako doplněk k vašemu školení či workshopu a rozvést jeho téma do hloubky.
Cena se odvíjí podle typu akce a délky přednášky. 

Kdo pro vás přednášky připraví?

Andrea Grigerová

autorka projektu Psychologie fontů®

Nejsem ani grafik, ani webdesignér, ani markeťák, jsem fontolog. Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a ukazuji cesty, jak předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Při výběru fontů využívám 10 let zkušeností ze stovek konzultací.

PŘÍKLADY PŘEDNÁŠEK, KTERÉ SE JIŽ KONALY

  • Přednáška pro Mensa Akademii 2024 "Ovlivňuje výběr písma to, jak se v příští minutě rozhodnete?" 
  • "Fonty jako součást marketingové komunikace", přednáška v rámci výuky na Newton University
  • "Psychologie fontů na webu", přednáška pro SEO JAKO BRNO
  • "Psychologie fontů v prezentacích", přednáška Zahradnická fakulta MU
  • "Odvaha v podnikání - fonty jako cesta do podvědomí" pro podnikatelský networking Ingrid Dach. 
  • "Můžu výběrem písma ovlivnit to, jak se lidé rozhodnou?" Přednáška Barcamp Praha
  • "Psychologie fontů v kontextu popularizace a komunikace vědy a výzkumu v praxi", Přírodovědecká fakulta MU
  • "Jak nás mohou fonty zviditelnit nebo potopit", Klub podnikatelek ve Zlíně
  • "Fonty jako nástroj kreativity" pro konferenci Myslete mimo zajeté koleje.
  • "Jak nás ovlivňují fonty v běžném životě", pro lidi s PAS - vysokofunkčním autismem  v rámci projektu PARTA, Adventor o.s.
  • "Zážitky s psychologií fontů" ve Vildově mlýně, kulturním centru Jistebnice. 
  • Přednáška pro konferenci o copywritingu Copykiller.
  • "Vdechněte svým textům duši", pro Kongres ženského podnikání.

OHLASY NA PŘEDNÁŠKY

Moc děkujeme za velmi inspirativní a přínosný vstup na přednášce v předmětu Integrovaná marketingová komunikace. Studenti i já jsme nadšeni. Budu ráda, když se potkáme i v příštím akademickém roce. PS: A já zrovna tisknu seriózním fontem nové cedulky na schránku a zvonek.
Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D. head of Marketing Center / vedoucí Centra marketingu, NEWTON University
Andreu jsme si s její přednáškou na téma Psychologie fontů pozvali v závěrečném semestru bakalářského oboru Floristická tvorba na Zahradnické fakultě MENDELU. Velmi příjemně mě překvapil zájem ze strany studentů, které toto téma zjevně oslovilo. Přednášky se zúčastnili studenti i doktorandi napříč celou fakultou. Byla výborně připravená, srozumitelná, a hlavně nabitá zajímavými informacemi. Studenti ocenili zejména její interaktivní charakter a také skutečnost, že obsahovala příklady z praxe přesně šité na míru. Myslím, že teď budeme všichni na fonty nahlížet zcela jinak!
Ing. Hana Martinková Kuchyňková, Ph.D. PR oddělení, Zahradnická fakulta / Faculty of Horticulture Mendelova univerzita v Brně / Mendel University in Brno
„Na naši konferenci o copywritingu jsme vybírali přednášející, kteří návštěvníkům rozšíří obzory a ukáží možnosti, jak s texty pracovat v souvislostech celého online marketingu. Andrea je na pódiu velký profík a skvělý řečník. Publikum dokázala nejen přesvědčit, ale i nadchnout pro věc a zvednout ze židlí (a to doslova). V závěrečném dotazníku dostala pak její přednáška jedno z nejlepších hodnocení z celé konference.“
Lucie Koubeklektorka copywritingu a organizátorka konference Copykiller Fest.
Chcete-li naplnit vaše školení, přednášky, konference či jiné vzdělávací akce něčím skutečně zajímavým, neotřelým a zároveň užitečným, dejte prostor i prezentaci z oblasti Psychologie fontů. Obohatíte své účastníky o nový pohled na fonty, který má zásadní vliv na to, jak můžeme informace vnímat. Navíc interaktivita s publikem, kterou lektorka Psychologie fontů do svých prezentací vnáší, nenechá nikoho jen tak usnout. Psychologie fontů je zkrátka zábavná, poučná a velmi dobře a snadno využitelná i v praktickém životě.
Zuzana Teplíkovámanažerka obchodu a marketingu Citace.com