LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
PŘEMÝŠLIVÁ A ZODPOVĚDNÁ

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
PŘEMÝŠLIVÁ A ZODPOVĚDNÁ

Praktičtí, zodpovědní, profesionální, ale s ženskou empatií a citlivostí. Milujete vyváženost, harmonii a krásu. Ale nehledáte jí v laciných efektech, vyzývavosti nebo zdobnosti. Je vám vlastní smysl pro povinnost, dodržování závazků a řád. Nechodíte pozdě, neporušujete pravidla z lenosti a velmi pravděpodobně třídíte odpad. 

Nedovedete si představit svět bez knih a debata s vámi není nikdy povrchní, o počasí.

Kdybychom se dostali více do hloubky, zřejmě byste se zařadili do jedné ze skupin:  

  • Pořádek musí být - i když máte rádi krásno a estetiku, většinou skončíte u jednoduchosti, protože vám vadí nepraktické a zbytečné detaily. Každá divná tečka nad "i", každé písmenko, které zasahuje pod účaří, diskvalifikuje písmo z výběru. Vše musí sedět a ladit do poslední tečky. Doslova.
    Vaše hodnoty: JEDNODUCHOST, PRAKTIČNOST, SOULAD
  • Sofistikovaní - máte dokonalý vkus a estetické cítění, milujete vyváženost, hladké linie a jemný kontrast. Působíte sebejistě a dokonale, možná trošku nedostupně. Odrazuje vás přízemnost, přílišná romantika, usedlost, hrubost a tryskající emoce.
    Vaše hodnoty: VYVÁŽENOST, KRÁSA, PROFESIONALITA
  • Hloubaví - vždy hledáte smysl a opravdovost. Nevadí vám jednoduchost, nevybíráte věci na efekt, ale potřebujete je vnímat jako součást celku. Věříte, že tradice a pravidla mají svůj smysl. Působíte klidně a vyrovnaně. 
    Vaše hodnoty: SOUVISLOSTI, PŘEMÝŠLIVOST, TRADICE, KLID

 

Emoce hluboce prožíváte, jste cíťa, ale nemáte potřebu je ventilovat na veřejnosti. Možná je dokážete pustit ve slovech, ale forma zůstává decentní. Na úrovni a pořádkumilovní, můžete někdy působit i odtažitě. Často máte vrozenou potřebu zajímat se a pečovat o druhé. 

Ale právě díky této potřebě umíte dát druhým pocit stability, jistoty, a bezpečí. Práce vždy odvedená nejlépe, jak to jde, často bojujete s perfekcionalismem. Nevadí vám úkoly, termíny, práce pod přiměřeným tlakem. Milujete výzvy a málokdy selžete.  

Vaše přednosti:

  • zodpovědnost
  • empatie
  • jdete pod povrch
  • smysl pro tradice
  • zajímáte se a pečujete
  • harmonie
  • řád a stabilita
  • jasná pravidla
  • praktičnost
  • snaha rozhodovat se s přihlédnutím k širšímu kontextu

 

Chcete vědět, jak tyto silné stránky komunikovat klientům,
aby se ozývali přesně ti, kteří je ocení?

Čtěte dál ↴↴↴

FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY

Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to  není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®. 

Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.

Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?

CHCETE SI VYBRAT FONT PRO SVÉ PODNIKÁNÍ?

Vytvořila jsem pro vás Fontotéku - online knihovnu, ve které
můžete filtrovat české fonty podle osobnosti, hodnot brandu i ideálního klienta. 

Je skvělým nástrojem pro malé podnikatele a volnonožce, aby si našli font na míru svému podnikání.

  • Ušetří vám hodiny práce a díky promyšlenému filtrování minimalizujete rozhodovací paralýzu "který font z té obrovské nabídky je ten pravý".
  • Vyberete font, který v sobě ponese hodnoty vašeho brandu, které jsou zásadní pro oslovení ideálního klienta, který nejvíce ocení vaší práci.
  • markeťáci, grafici i brand specialisté ušetří hodiny času a naučí se porozumět psychologii fontů.

Protože jste praktičtí a efektivní, oceníte, že vám Fontotéka ušetří hodiny času. Nemusíte dlouze vybírat, stačí zaklikat jasné požadavky ve filtru. 

Pokud o Fontotéce vážně uvažujete, nabízím vám na 3 dny možnost zakoupit si ji se slevou 300 Kč. Tak mrkněte, ať jí nepropásnete. 


Pokud si font nechcete vybírat sami, a rádi byste se nechali vést procesem výběru fontů od profíka, můžeme se potkat na konzultaci. Výsledkem bude nejenom celá hierarchie fontů pro nadpisy i text, ale i hluboký ponor přes psychologii fontů k základním pilířům vašeho podnikání a jejich definice. Výsledky skvěle využijete i pro další marketingové aktivity, včetně psaní textů na web.  

Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.
Madla Čevelováwww.cevelova.cz