
WEBINÁŘ ZDARMA
20. 3. od 19:00
Praktičtí, zodpovědní, profesionální, ale s ženskou empatií a citlivostí. Milujete vyváženost, harmonii a krásu. Ale nehledáte jí v laciných efektech, vyzývavosti nebo zdobnosti. Je vám vlastní smysl pro povinnost, dodržování závazků a řád. Nechodíte pozdě, neporušujete pravidla z lenosti a velmi pravděpodobně třídíte odpad.
Nedovedete si představit svět bez knih a debata s vámi není nikdy povrchní, o počasí.
Kdybychom se dostali více do hloubky, zřejmě byste se zařadili do jedné ze skupin:
Emoce hluboce prožíváte, jste cíťa, ale nemáte potřebu je ventilovat na veřejnosti. Možná je dokážete pustit ve slovech, ale forma zůstává decentní. Na úrovni a pořádkumilovní, můžete někdy působit i odtažitě. Často máte vrozenou potřebu zajímat se a pečovat o druhé.
Ale právě díky této potřebě umíte dát druhým pocit stability, jistoty, a bezpečí. Práce vždy odvedená nejlépe, jak to jde, často bojujete s perfekcionalismem. Nevadí vám úkoly, termíny, práce pod přiměřeným tlakem. Milujete výzvy a málokdy selžete.
Chcete vědět, jak tyto silné stránky komunikovat klientům,
aby se ozývali přesně ti, kteří je ocení?
Čtěte dál ↴↴↴
Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®.
Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.
Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby.
Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?
Vytvořila jsem pro vás Fontotéku - online knihovnu, ve které
můžete filtrovat české fonty podle osobnosti, hodnot brandu i ideálního klienta.
Je skvělým nástrojem pro malé podnikatele a volnonožce, aby si našli font na míru svému podnikání.
Protože jste praktičtí a efektivní, oceníte, že vám Fontotéka ušetří hodiny času. Nemusíte dlouze vybírat, stačí zaklikat jasné požadavky ve filtru.
Pokud o Fontotéce vážně uvažujete, nabízím vám na 3 dny možnost zakoupit si ji se slevou 300 Kč. Tak mrkněte, ať jí nepropásnete.
Pokud si font nechcete vybírat sami, a rádi byste se nechali vést procesem výběru fontů od profíka, můžeme se potkat na konzultaci. Výsledkem bude nejenom celá hierarchie fontů pro nadpisy i text, ale i hluboký ponor přes psychologii fontů k základním pilířům vašeho podnikání a jejich definice. Výsledky skvěle využijete i pro další marketingové aktivity, včetně psaní textů na web.
Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.