VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
PŘEMÝŠLIVÁ A ZODPOVĚDNÁ

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
PŘEMÝŠLIVÁ A ZODPOVĚDNÁ

Praktičtí, zodpovědní, profesionální, ale s ženskou empatií a citlivostí. Milujete vyváženost, harmonii a krásu. Ale nehledáte jí v laciných efektech, vyzývavosti nebo zdobnosti. Je vám vlastní smysl pro povinnost, dodržování závazků a řád. Nechodíte pozdě, neporušujete pravidla z lenosti a velmi pravděpodobně třídíte odpad. 

Nedovedete si představit svět bez knih a debata s vámi není nikdy povrchní, o počasí.

Kdybychom se dostali více do hloubky, zřejmě byste se zařadili do jedné ze skupin:  

  • Pořádek musí být - i když máte rádi krásno a estetiku, většinou skončíte u jednoduchosti, protože vám vadí nepraktické a zbytečné detaily. Každá divná tečka nad "i", každé písmenko, které zasahuje pod účaří, diskvalifikuje písmo z výběru. Vše musí sedět a ladit do poslední tečky. Doslova.
    Vaše hodnoty: JEDNODUCHOST, PRAKTIČNOST, SOULAD
  • Sofistikovaní - máte dokonalý vkus a estetické cítění, milujete vyváženost, hladké linie a jemný kontrast. Působíte sebejistě a dokonale, možná trošku nedostupně. Odrazuje vás přízemnost, přílišná romantika, usedlost, hrubost a tryskající emoce.
    Vaše hodnoty: VYVÁŽENOST, KRÁSA, PROFESIONALITA
  • Hloubaví - vždy hledáte smysl a opravdovost. Nevadí vám jednoduchost, nevybíráte věci na efekt, ale potřebujete je vnímat jako součást celku. Věříte, že tradice a pravidla mají svůj smysl. Působíte klidně a vyrovnaně. 
    Vaše hodnoty: SOUVISLOSTI, PŘEMÝŠLIVOST, TRADICE, KLID

 

Emoce hluboce prožíváte, jste cíťa, ale nemáte potřebu je ventilovat na veřejnosti. Možná je dokážete pustit ve slovech, ale forma zůstává decentní. Na úrovni a pořádkumilovní, můžete někdy působit i odtažitě. Často máte vrozenou potřebu zajímat se a pečovat o druhé. 

Ale právě díky této potřebě umíte dát druhým pocit stability, jistoty, a bezpečí. Práce vždy odvedená nejlépe, jak to jde, často bojujete s perfekcionalismem. Nevadí vám úkoly, termíny, práce pod přiměřeným tlakem. Milujete výzvy a málokdy selžete.  

Vaše přednosti:

  • zodpovědnost
  • empatie
  • jdete pod povrch
  • smysl pro tradice
  • zajímáte se a pečujete
  • harmonie
  • řád a stabilita
  • jasná pravidla
  • praktičnost
  • snaha rozhodovat se s přihlédnutím k širšímu kontextu

 

Zaujalo vás, kolik toho na vás prozradil výběr fontů? 

Psychologie fontů je úžasné dobrodružství,
pojďte ho se mnou prozkoumat více!

1. 

Nevíte nic o fontech, ale máte zvídavého ducha a milujete poznávat souvislosti? 

Nevadí, že nevíte co je to font, pro vás jsou karty Fontohrátky, anebo přjďte zažít Fonty všemi smysly na Fontoprocházku

 

2. 

Podnikáte a máte svůj web nebo tvoříte příspěvky pro sociální sítě? 

Vybereme spolu ideální font na konzultaci nebo si ho vyberte sami ve Fontotéce. 

3. 

Hledáte, kdo pro vás uspořádá originální přednášku, workshop nebo teambuilding? 

Uspořádám je pro vás, a dám ruku do ohně za to, že vám (i lidem, kteří se zúčastní), přinese velký zážitek a změní pohled na svět. 

MOHOU FONTY PRODÁVAT?

Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to  není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®. 

Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.

Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?