PŘEDNÁŠKY, ROZHOVORY
PODCASTY

Chcete si o Psychologii fontů přečíst anebo si poslechnout podcast?  

 

Chcete si mne poslechnout nebo si přečíst
rozhovor či článek pro média?

Rádi byste u vás vydali článek, rozhovor nebo podcast na téma Psychologie fontů?
Napište mi na andrea@grigerova.cz.

Článek pro DENÍK N, 27. 1. 2023  
Co o kandidátech prozrazuje písmo, které si vybrali na své billboardy? A může jim pomoci vyhrát volby?

Rozhovor s René Nekudou na téma Psychologie fontů a tvůrčí psaní.

Rozhovor pro Tyinternety na téma Příručka marketéra: Jak cíleně (vy)užívat fonty v marketingu?

Článek pro Creative Handles na téma Jak písmo ovlivňuje vaše zákazníky

Článek pro časopis FONT, odborné periodikum pro grafiky a typografy,
12. 6. 2023 Psychologie fontů

Článek pro Mladého podnikatele Na fontu záleží, jestli u vás lidé nakoupí

Amatérský záznam z přednášky Barcamp Brno 2019 Můžu výběrem písma ovlivnit, jak se lidé rozhodnou?

Článek pro Creative Handles na téma Jak správně vybrat font pro váš web

Host podcastu TVŮRCAST na téma Fonty jsou jako oblečení, vybírejte si je pečlivě

Podcast ŘEČ FONTŮ na téma Jak si vytvořit vlastní font

Rozhovor s Madlou Čevelovou na téma Psychologie fontů a marketing. 

Rozhovor pro Magazín Wonline na téma Najděte font, který je součástí vaší osobnosti i podnikání. 

Článek pro Ludmila Hoosová na téma Správný font se nemusí líbit všem

Jak jsem se stala fontologem?

Stačí namixovat pár nesourodých ingrediencí, jako je studium umění u megalitů v Bretani, korporátní manažer IT a celoživotní láska k písmenkům. 

 

UMĚNÍ

Akademické vzdělání v oblasti umění  (PF MU Brno a École des Beaux Arts v Bretani) a celoživotní vášeň pro písmenka. Vím, že pouhé písmo stačí k tomu, abych předala jakoukoli emoci. A že ji mohu u publika cíleně vyvolat.

KOMUNIKACE

Vždy jsem velmi silně vnímala neverbální složku jakékoli komunikace. Ať to byla gesta, mimika nebo styl oblečení. Pracovala jsem dlouho na manažerských pozicích v korporátu, a komunikace byla základem mé práce. 

PRAXE

Od roku 2015 stovky konzultací a klientů, díky kterým jsem v praxi studovala souvislosti mezi charakterem písma a charakterem lidí. Po 4 letech jsem se posunula k přesahu psychologie fontů do marketingu. Věřím, že dobří grafici a webmasteři  charakter fontů vnímají a pracují s ním, ale málokdo vědomě.