WEBINÁŘ FONTY A DUŠE

Jak obejít bariéry, které si podvědomě stavíme kolem emocí.
Pro lidi, kteří koučují, vedou terapie, kruhy, mastermindy.

  • 10. 10. v 18:00, živý webinář se záznamem

živý webinář 

Copytypy - typologie fontů v copywritingu

Jak mi pomůže znát svůj fontotyp při psaní textů? Proč byste měli mít svůj brandový font, jak vám pomůže tam, kde vám dochází slova? 

A pokud hledáte návod, jak se v těch stovkách fontů zorientovat a vybrat ten pravý pro vaši značku, zmíníme i nejkratší cestu, která vás k němu dovede.  

Povídání s Ingrid Dach, lektorkou copywritingu a marketingovou mentorkou bude za:

30. ledna v 19:00 hodin

Webinář probíhá online, je ZDARMA.
Předpokládaná délka je 1 hodina. 

Záznam bude přístupný 1 den, do 31. 1. 2021

 

S KÝM SE POTKÁTE?

Andrea Grigerová, fontolog
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.

Probereme spolu zákulisí výběru fontu a zejména o tom, jak souvisí s hodnotami značky i s ideálním klientem. Představím vám kurz Font & Brand. 

www.psychologiefontu.cz

 

Ingrid Dach
Pomáhám ženám postavit jejich podnikání na pevné základy, v souladu s jejich životními hodnotami.

Podělí se s vámi o to, kdy je ideální o změně fontu přemýšlet, jak člověk sám proměnu na webu vnímá a co získáte změnou fontu jako bonus. 

www.rehana.cz

 

KDY SE VÁM WEBINÁŘ HODÍ?

  • Když přemýšlíte, jestli fonty mají reálný vliv na váš marketing a psaní textů.
  • Když vás zajímají konkrétní příběhy zkušených podnikatelek, co změna fontu může přinést a kdy se do ní pustit.
  • Když už chápete, že font je hodně důležitý, ale nevíte, jak ho vybrat tak, aby přesně ladil s vaším brandem. 

CO SI Z WEBINÁŘE ODNESETE?

  • inspiraci - jak se cítit na webu opravdu sám sebou, 
  • zážitek - jaký má jedna malá změna obrovský potenciál změnit celé vaše podnikání
  • návod - pokud byste rádi věděli, jak to udělat, aby se vám začali ozývat lidé, se kterými bude radost pracovat, tak jako Ingrid Dach, představím vám nový kurz Font & Brand, který vám pomůže najít si svou vizuální identitu netradičním způsobem.