VÝBĚR FONTU
PRO VAŠE PODNIKÁNÍ


Přitáhněte si písmem ideální klienty. Najdeme spolu font, který bude podporovat stejné hodnoty jako vaše podnikání. 

PSYCHOLOGIE FONTŮ® využívá neverbální sílu písma. Správným výběrem fontů můžete zřetelně komunikovat hodnoty své značky. Díky tomu budete důvěryhodnější a podvědomě oslovíte své ideální klienty. V designu, na webu i na sociálních sítích. 


Mgr. Andrea Grigerová

zakladatelka Psychologie fontů®

KDY SE VYPLATÍ VYBRAT FONT NA MÍRU?

  • Chystáte nový web nebo rebranding
    Řešíte nový web nebo změnu vizuální identity? Font je vizuální nástroj, který výrazně ovlivňuje důvěryhodnost a první dojem a odliší vás od konkurence.
  • Chodí problémoví klienti
    Chcete přitahovat nové klienty, kteří ocení vás i vaše služby? Výběr písma hraje důležitou roli v tom, jaký typ klientů oslovíte.
  • Potřebujete změnu bez nutnosti předělávat web
    Posunuli jste se v podnikání dál, zvyšujete ceny, upravujete nabídku, chcete zúžit cílovou skupinu. Profesionálně vedený výběr fontu Vám pomůže ujasnit si priority a tón značky. Nový font pak pomůže vše ihned komunikovat, bez složitých změn na webu.
Konzultace u Andrey předčila naše očekávání. Hloubka práce přesahovala výběr fontů na web a vedla k širším uvědoměním v oblasti naší prezentace. Pro naše podnikání vnímáme tuto spolupráci jako velmi podnětnou, náš web velmi ožil. Rádi využijeme služeb Andrey i v budoucnu např. pro výběr fontů do nové knihy.
Michal a Michaela Bartošovi, terapeuti a autoři knihy Smysluplné vztahywww.mmbartosovi.cz
Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky.
Lucie Václavkováhttps://lucie.vaclavkova.com/

JAK VÁM FONTY POMOHOU S PODNIKÁNÍM?

Fonty jsou jedním z významných dílů marketingové komunikace, který ovlivňuje emoce klienta. Emoce umí vtáhnout potencionálního klienta do prodejního procesu, který začíná už přečtením nabídky. Nevyžadují cílenou pozornost, ale působí nenásilně, podprahově.

Písmo neovlivní to, co se na vašem webu nebo e-shopu klient dozví, ani jestli bude s nabídkou spokojený, ale může velmi významným způsobem ovlivnit, jak se klient na vašem webu bude cítit. A to, jestli se vůbec bude chtít o vaší nabídce něco dozvědět.

Pojďme vybrat váš nový font, který vám pomůže navázat s klienty kontakt v té správné energii ještě předtím, než spolu budete komunikovat napřímo.

3 KLÍČOVÉ KROKY K VÝBĚRU FONTU

Cesta za fontem, který sedne hodnotám značky, je proces. Nevybíráme písmo, které je v tomto roce IN, moderní a "funguje". Tento proces zabere mnoho hodin (mé) práce, abychom vybrali písmo, které se stane kotvou hodnot vašeho podnikání, sladili ho s ostaními vizuálními prvky značky a přizpůsobili jeho používání vám na míru. 

  • 1
    DEFINICE HODNOT V PODNIKÁNÍ
    Nevíte, jak prodat vaše silné stránky? Chcete změnit styl komunikace? Potřebujete se odlišit od konkurence? Ujasníme si to, povedu vás.
  • 2
    KOHO MÁ PÍSMO OSLOVIT A KOHO ODRADIT
    Využijeme stovek konzultací Psychologie fontů, a vybereme písmo, které osloví ideální cílovou skupinu. Bude sloužit jako filtr na vděčné klienty.
  • 3
    ZASAZENÍ DO KONTEXTU
    V jakém oboru podnikáte? Jaký styl komunikace je vám blízký? Jak se oblékáte? To vše je kontext, do kterého písmo musí zapadnout jako puzzle.

Výsledkem jsou 1-3 varianty všech variant textů na web i sociální sítě i návod, jak je nakombinovat (nadpisy, podnadpisy, text). Součástí je i podrobná zpráva (až 24 stránek) obsahující shrnutí konzultace, ukázky a podrobný popis. Samozřejmostí jsou informace kde fonty sehnat/koupit, licenční poradenství a konzutace použití po nasazení na web.  

A NEZÍSKÁTE JENOM FONTY...

Fonty vám během našeho setkání odzrcadlí celé vaše podnikání, hodnoty, klienty, sílu i slabá místa. Vytáhnou na povrch to podstatné a vy zjistíte, že výběr fontu je vlastně jenom třešinka na dortu. 

Naplno si uvědomíte, v čem je vaše síla a jedinečnost a fonty vám ji jenom pomohou promítnout navenek. 

Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc, než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.
Roman Věžník, copywriterhttps://veznik.cz
Díky konzultaci s Andreou získáte nejen fonty, které s vámi budou dokonale ladit, ale především vám Andrea skrze práci s fonty zvědomí vaše vlastní nastavení a hodnoty... a to do takové hloubky, o které možná ani sami nevíte. Jsem vděčná, že již více než pět let její služby využívá naprostá většina mých klientů při výběru fontů pro web nebo pro tvorbu kompletní vizuální identity značky.
Jana Andrésková, webdesignerkawww.janaandreskova.cz

VYBEREME SPOLU FONTY?

Pojďme spolu podniknout cestu k esenci vaší osobnosti i podnikání.

1. KROK – NEZÁVAZNÁ KONZULTACE

Zarezervujte si nezávaznou 20min. konzultaci zdarma

Na konzultaci se společně pobavíme o tom, jestli je pro vás konzultace vhodná a případně v jakém rozsahu. Ráda vám také zodpovím všechny otázky.

Pokud už jste si jistí, můžete si rovnou objednat balíček:

1. ZÁKLADNÍ BALÍČEK

FONTY EFEKTIVNĚ

Výsledkem je jasné a konkrétní doporučení na strategicky zvolený font, který vystihuje vaši značku a hodnoty.


Úvodní společná konzultace (1,5 hodin) zahrnuje: 

  • ÚVODNÍ ANALÝZA
  • DEFINOVÁNÍ HODNOT A CÍLOVÉ SKUPINY
  • ANALÝZA KONKURENCE A KONTEXTU

Mé následující kroky (už bez vás):

  • VÝBĚR FONTŮ
  • VYPRACOVÁNÍ STRUČNÉ ZPRÁVY
    Krátké shrnutí (3 stránky), díky kterému se budete moci zodpovědně rozhodnout.

Cena 5 500 Kč

2. PROFI BALÍČEK

FONTY
STRATEGICKY

Výsledkem jsou fonty, který můžeme upravit na míru, velká podpora při výběru a podklady pro snadné nasazení bez chyb
a dalších nákladů.


Úvodní společná konzultace (1,5 hodiny) zahrnuje: 

  • ÚVODNÍ ANALÝZA
  • DEFINOVÁNÍ HODNOT A CÍLOVÉ SKUPINY
  • ANALÝZA KONKURENCE A KONTEXTU

Mé následující kroky (už bez vás):

  • VÝBĚR FONTŮ
  • VYPRACOVÁNÍ PODROBNÉ ZPRÁVY A DOPORUČENÍ
    Podrobně rozpracovaná zpráva (9-28 stránek) s ukázkam a konkrétními doporučeními při nasazení fontů (velikosti, řezy, hierarchie).
  • ZPĚTNÁ VAZBA
    Spojíme se, až nasadíte fonty na web, a doladíme všechny detaily, aby působily profesionálně.

Cena 8 600 Kč

3. VIP BALÍČEK

FONTY, BARVY
& LOGOTYP

Výsledkem je vizuální identita, aby vaše značka podprahově komunikovala stejné hodnoty pomocí fontů, barev i logotypu vašemu ideálnímu klientovi.


  • FONTY & HODNOTY
    Vše, co je popsané v PROFI balíčku.
  • VÝBĚR PALETY BAREV
    1-3 barevné palety, které doplňují emoce v písmu.
  • LOGOTYP
    Jednoduché logo, bez obrázku, ale těžící z vybraných fontů a barev.
  • ÚPRAVA PÍSMA NA MÍRU
    Doplnění české diakritiky (ř, š, č...), pokud ji vybraný font nemá.
  • VIZUAL BOOK

Cena 18 400 Kč

Spolupráce s Andreou byla nejen o vizuálu, ale také hlubokou sondou do mého vědomí. Psychologie fontů je úžasné dobrodružství a když vás provází profesionál, je to i cenný osobní zážitek. Člověk, se kterým si sednete, který si vás načte, nacítí se na vaši filozofii, vaše vyzařování. A pak je prostor pro výběr fontu, který dokáže oslovit lidi, který otevírá zájem o váš web a vaše produkty.
Andrea Dunová www.osteodynamika.cz

KDO S VÁMI FONTY VYBERE?

Andrea Grigerová

autorka projektu Psychologie fontů®

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a ukazuji cesty, jak předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Při výběru fontů využívám 10 let zkušeností ze stovek konzultací. Nevybereme „jenom písmo“, ale psychologie fontů nám umožní zmapovat esenci vaší značky, její základní kameny a hodnoty, na kterých můžete dál stavět komunikaci ke svým klientům.

Andreu sleduji už delší dobu, hltám její články i workshopy, domů jsem si pořídila Fontohrátky, které si užívám s dětmi i přáteli. To mě přivedlo na myšlenku, že i můj web by si zasloužil písmo, které by mi pomohlo navázat lépe kontakt s mými klientkami ještě před tím než se setkáme. Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky . Spolupráce pro mne byla velmi obohacující.
Lucie Václavkováwww.lucie.vaclavkova.com
Zrovna nedávno jsem došla k názoru, že jako si já sama s věkem zasloužím designové oblečení, zaslouží si můj web facelift v podobě padnoucího fontu. A s Andreou jsme ho vybíraly. Úžasná, zábavná konzultace, hluboký psychologický vhled, profesionalitu a znalosti ani nezmiňuji, to jsem očekávala, ale to ostatní, včetně následné psychické podpory a zákaznické péče, mi vyrazilo dech. Zejména proto, jakou smršť názorů tato zdánlivě nenápadná změna mezi čtenáři mého blogu vyvolala, a jak to zpětně rozkopalo mě samotnou ... prostě, změna fontu, který reflektuje vaše vnitřní nastavení, nezůstane nepovšimnuta , a rozhodně podpoří běžící osobní transformaci 😀 Za mě top, doporučuju!
Klára Konicarovawww.astropsychologie.cz
Řeknete si, vždyť jde jen o font, obsah je důležitější než design... Souhlasím. Ale současně cítím, že má obsah ladit s formou, že forma nemá sdělení překážet, nemá ho znehodnocovat a má usnadnit, aby sdělení doputovalo k těm, kterým je určeno. A když pracujete na svém vlastním webu a pořád vám to neladí, hodiny zkoušíte různé fonty, co se vám líbí, ale naslepo, úplně zbytečně propalujete svůj drahocenný čas . Když si dáte rande s Andreou, vyřešíte to rychleji, efektivněji a s ohledem na vaši časovou investici taky levněji. Mám po první konzultaci s Andreou a jsem nadšená!!! Ví, zná a jakmile si vás oťuká, střílí do černého. Možná nakonec půjde jen o malé úpravy, ale už teď je jasné, že mým sdělením prospějí ohromně.
Simona Dosedělová
S Andreou jsem konzultovala výběr fontů pro svůj web, absolvovala jsem u ní školení o výběru fontů a spolupracovaly jsme i při dalších příležitostech. Velmi oceňuji její laskavý, ale přímý způsob kladení otázek, které člověka dovedou k jádru věci a přimějí přemýšlet v nových souvislostech. Konzultace byla nabitá informacemi a moc mě bavila, podobně jako kurz. Psychologie fontů je určitě věc, kterou se při tvorbě osobního brandingu, webu a tiskovin vyplatí vzít v úvahu.
Madla Čevelováwww.cevelova.cz
Oslovit Andreu ke konzultaci fontů byl jeden z nejlepších nápadů, které jsem pro svůj byznys mohla realizovat. Přesně mířené a zajímavé otázky vám pomohou nahlédnout na značku z jiné perspektivy . Zároveň vás dovedou k tomu, že vaše slova budou vypadat přesně jak potřebujete (třeba že to v tento moment ani netušíte, stejně jak jsem to netušila já :)). V průběhu setkání jsem zažila několik zajímavých aha momentů u kterých by mě ani nenapadlo, že mohou souviset s fonty. Konzultace s Andreou může dodat vaší prezentaci úplně jiný rozměr a nemohu jinak než ji vřele doporučit.
Petra Rybková Kurákováwww.ostratuzka.cz
Andreu sleduju už roky a vím, že nemá konkurenci. Miluju, jak nad fonty přemýšlí, takže když přišel na řadu nový web a výběr nových fontů, vůbec jsem neváhala. Byla jsem překvapená, jak detailní informace ze mě Andrea potřebovala dostat, aby uměla najít přesně to správné dokonalé písmo. To, že nám ho dokázala upravit na míru, přidat diakritiku a knoflík jako “O” je úplně geniální. Nový font je vážně úžasný, přesně vystihuje naši značku i energii, kterou chceme předávat a já jsem moc vděčná, že jsem s Andreou mohla spolupracovat. Je úžasné pozorovat při práci opravdové profíky.
Bára Mikulášková
Díky konzultaci s Andreou Grigerovou jsem si uvědomil, že s fonty je to jako s oblečením. Můžu je vybírat jako konfekční hadry – náhodně a s vědomím, že mi nikdy nesednou jako ulité. Svá slova můžu nasoukat třeba do upnutých šatů, které možná vypadají naoko dobře, ale já se v nich budu cítit nesvůj. Anebo si můžu nechat ušít fontový oblek na míru. Takový, který se bude dobře nosit, zdůrazní mé přednosti a padne do oka jen tomu typu lidí, se kterými chci spolupracovat. A právě takové fonty teď díky Andree zdobí můj web.
Roman Věžníkwww.romanveznik.cz

CHCETE SE ZEPTAT? 

Proč bych měl řešit výběr fontu? Není to jen grafický detail?

Písmo je úžasný marketingový nástroj. Můžete ho využít ve svůj prospěch. Nejde vůbec jenom o to, aby působilo zajímavě a trendy, naopak. Náš záměr je vybrat písmo, které bude mluvčím vaší značky tam, kde nemůžete být osobně.

Jak objednat výběr fontů?

Vyberte si balíček a vyplňte formulář (tlačítko u balíčku). Nebo mi můžete napsat přímo na e-mail andrea@grigerova.cz

Jak dlouho konzultace trvá a kdy dostanu výsledek?

Úvodní konzultace trvá 1,5 hodiny. Výsledek záleží na tom, jaký balíček si vyberete: Balíček PROFI - počítejte cca týden od úvodní konzultace. Balíček VIP - počítejte cca 10 dní od úvodní konzultace.

Jak poznám, že vybraný font bude opravdu sedět?

To poznáte.:-) Stejně jako poznáte, že jste potkali lásku na celý život. Udělá vám radost každé otevření vašeho webu, budete ho s nadšením používat úplně všude, budete se v něm cítit jako v pohodlném oblečení, a nerozhodí vás vůbec žádná zpětná vazba od lidí, kterým se nebude líbit.

Už nějaký font používám – má smysl to řešit?

Pokud si nedovedete odpovědět na otázku "proč jsem si vybral/a právě tento font", tak to rozhodně smysl má. Co když podprahově komunikujete hodnoty, které jsou v rozporu s vaším podnikáním? Při konzultaci probíráme i stávající font a i kdyby jste si ho nechali, budete přesně vědět, k čemu vám slouží.

Co když budu chtít za chvíli font změnit?

Téměř všichni mí klienti používají vybrané fonty roky. Stává se, že po letech se jejich podnikání nebo klienti změní, a pak sami přijdou s potřebou vybrat nový font, který bude reflektovat změny.

Co když se mi vybrané fonty nebudou líbit?

Za 10 let tato situace nenastala. Ale pokud nastane, určitě se domluvíme.

Jak probíhá platba a rezervace termínu?

Po vyplnění objednávkového formuláře vás kontaktuji s volnými termíny. Po potvrzení platby (bankovní převod nebo QR) je konzultace rezervována a potkáme se v daný termín online. Odkaz na schůzku Vám pošlu chvíli před setkáním na mail, aby nikde nezapadl. Vše je jednoduché a přehledné.

Můžu si nejdřív nezávazně ověřit, jestli je to pro mě vhodné?

Zarezervujte si úvodní konzultaci (odkaz na kalendář najdete na této stránce, pod nadpisem NEZÁVAZNÁ KONZULTACE) a probereme, jestli a jak vám mohu pomoci.

PŘÍKLAD WEBŮ, PRO KTERÉ JSEM VYBÍRALA FONTY A BARVY:

...a desítky dalších, například, pro které jsem
vybírala fonty, například:

Spolupráce s Andreou na vizuální identitě mého webu je radost sama. Mám ráda práci s naladěnými lidmi, kteří mají cit pro krásu a vnímají hloubku sdělení, které se snažím do projektu Magicky ženská, do mého tvoření a do práce pro klientky předat. Andrea je v tomto ohledu profík, se kterým spolupracuji už spoustu let a jsem za tuhle spolupráci vděčná. Nejen, že je Andrea spolehlivá, profesionální a má smysl pro detail, ale především vždy nacítí přesně to, jakou energii právě potřebuji na svém webu graficky vyjádřit a překvapí zpracováním i mně samotnou. A to mám na krásu skutečně oko a cit.
Michala Měřínskáwww.magickyzenska.cz

HLEDÁTE FONTY, ALE NE NA WEB?

Hledáte font pro knihu? Font jsme už spolu vybírali, a teď jste ve fázi rebrandingu? Nepodnikáte, ale zajímá vás psychologie fontů?