Podpořte své podnikání fontem, který dokáže oslovit vaši cílovou skupinu
VÝBĚR FONTU PRO VAŠE PODNIKÁNÍ
Najdeme spolu font, který bude podporovat stejné hodnoty jako vaše značka nebo podnikání. Font, který bude na webu 24/7 přitahovat klienty, pro které bude radost pracovat.
KDY JE ČAS NA VÝBĚR FONTU?
- Nový webŘešíte nový web nebo změnu vizuální identity a chcete, aby váš byznys působil profesionálně a přitažlivě? Font je vizuální nástroj, který může výrazně ovlivnit důvěryhodnost a první dojem. Investice do fontu na míru je investicí do toho, jak se bude váš web odlišovat od konkurence a jak silně zapůsobí na vaši cílovou skupinu.
- Noví klientiChcete přitahovat nové klienty, kteří ocení vás i vaše služby? Výběr písma hraje důležitou roli v tom, jaký typ klientů oslovíte. Dobře zvolený font přispěje k tomu, abyste přitáhli ty správné zákazníky a eliminovali ty problematické. Precizní výběr fontu je signálem, že si dáváte záležet na každém detailu, což je klíčové pro získání seriózních klientů.
- Potřebujete změnu?Nejste spokojeni s komunikací značky? Profesionálně vedený výběr fontu Vám pomůže ujasnit si priority a tón značky. Nový font pomůže nejen vizuálně osvěžit váš brand, ale také vám umožní lépe komunikovat identitu značky a může být kotvou pro vizi značky do budoucna.
Mám po první konzultaci s Andreou a jsem nadšená!!! Ví, zná a jakmile si vás oťuká, střílí do černého.
Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky.
Konzultace s Andreou může dodat vaší prezentaci úplně jiný rozměr a nemohu jinak, než ji vřele doporučit.
JAK VÁM FONTY POMOHOU S PODNIKÁNÍM?
Fonty jsou jedním z významných dílů marketingové komunikace, který vám pomůže ovlivnit emoce klienta. Emoce umí vtáhnout potencionálního klienta do prodejního procesu, který začíná už přečtením nabídky. Nevyžadují cílenou pozornost, ale působí nenásilně, podprahově.
Písmo neovlivní to, co se na vašem webu nebo e-shopu klient dozví, ani jestli bude s nabídkou spokojený, ale může velmi významným způsobem ovlivnit, jak se klient na vašem webu bude cítit. A to, jestli se vůbec bude chtít o vaší nabídce něco dozvědět.
Pojďme vybrat váš nový font, který vám pomůže navázat s klienty kontakt v té správné energii ještě předtím, než se poprvé osobně setkáte.
KDO S VÁMI FONTY VYBERE?
Andrea Grigerová
autorka projektu Psychologie fontů®
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a ukazuji cesty, jak předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Při výběru fontů využívám 10 let zkušeností ze stovek konzultací. Nevybereme „jenom písmo“, ale psychologie fontů nám umožní zmapovat esenci vaší značky, její základní kameny a hodnoty, na kterých můžete dál stavět komunikaci ke svým klientům.
Konzultace u Andrey předčila naše očekávání. Hloubka práce přesahovala výběr fontů na web a vedla k širším uvědoměním v oblasti naší prezentace. Pro naše podnikání vnímáme tuto spolupráci jako velmi podnětnou, náš web velmi ožil. Rádi využijeme služeb Andrey i v budoucnu např. pro výběr fontů do nové knihy.
PODLE ČEHO VAŠE FONTY VYBEREME?
Cesta za fontem, který sedne hodnotám značky, je proces. Nevybíráme písmo, které je v tomto roce IN, moderní a "funguje". Tento proces zabere mnoho hodin (mé) práce, abychom vybrali písmo, které se stane kotvou hodnot vašeho podnikání, sladili ho s ostaními vizuálními prvky značky a přizpůsobili jeho používání vám na míru.
- 1Podle hodnot značky i vaší osobnostiNejste si jisti, jaké hodnoty komunikovat? Chcete změnit styl komunikace? Ujasníme si to.
- 2Podle oblasti vašeho podnikáníPodnikáte v oboru s velkou konkurencí? Pak je důležité pracovat i vizuálně na tom, aby každé písmenko bylo součástí vašeho projevu, podle kterého budete rozpoznatelní.
- 3Podle vaší cílové skupinyVyužijeme stovek konzultací Psychologie fontů, a vybereme písmo, které osloví ideální cílovou skupinu. Stejně dobře si můžeme vybrat, koho odradit.
- 4Podle vašich silných i slabých stránekNejen výběr písma, ale i jeho použití dokáže prodat vaše silné stránky a jednoznačně komunikovat, co pro Vás není priorita.
- 5Podle vaší jedinečnostiKaždý člověk je jedinečný a písmo je jako vaše oblečení. Můžete jít do konfekce, anebo společně vybereme kabát na míru.
A nezískáte jenom fonty...
Fonty vám během našeho setkání odzrcadlí celé vaše podnikání, hodnoty, klienty, sílu i slabá místa. Vytáhnou na povrch to podstatné a vy zjistíte, že výběr fontu je vlastně jenom třešinka na dortu.
Naplno si uvědomíte, v čem je vaše síla a jedinečnost a fonty vám ji jenom pomohou promítnout navenek.
Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc, než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.
Díky konzultaci s Andreou získáte nejen fonty, které s vámi budou dokonale ladit, ale především vám Andrea skrze práci s fonty zvědomí vaše vlastní nastavení a hodnoty... a to do takové hloubky, o které možná ani sami nevíte. Jsem vděčná, že již více než pět let její služby využívá naprostá většina mých klientů při výběru fontů pro web nebo pro tvorbu kompletní vizuální identity značky.
VYBEREME SPOLU FONTY?
Pojďme spolu podniknout cestu k esenci vaší osobnosti i podnikání.
1. PROFI BALÍČEK
FONTY
& HODNOTY
Výsledkem jsou fonty, které věrně komunikují vás a vaše podnikání.
- ÚVODNÍ ANALÝZA
- FONTY
- HODNOTY A PILÍŘE
- ZPĚTNÁ VAZBA NA POUŽITÍ
Cena 8 600 Kč
Detaily balíčku popsané níže
↓↓↓
2. VIP BALÍČEK
FONTY, BARVY
& LOGOTYP
Výsledkem jsou fonty, které věrně komunikují vás a vaše podnikání + Barevná paleta, která stejně jako fonty podpoří podprahové působení vaší značky na vašeho ideálního klienta.
- FONTY & HODNOTY
- BARVY
- LOGOTYP
- LOKALIZACE PÍSMA
- PODPIS
- VIZUAL BOOK
Cena 18 400 Kč
Detaily balíčku popsané níže
↓↓↓
3. PRO NÁROČNÉ
VIZUÁLNÍ IDENTITA
Kompletní vizuální identita značky na web, sociální sítě, prezentace i offline materiály.
- FONTY & HODNOTY
- BARVY
- LOGOTYP
- ÚPRAVA FONTU NA MÍRU(lokalizace i další změny)
- VIZUÁLNÍ PRVKY
- GRAFIKA PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ
- ŠABLONY PRO PREZENTACE A MAILING
- BRAND BOOK
Cena od 45 000 Kč
Detaily balíčku popsané níže
↓↓↓
JAK TO PROBÍHÁ PRAKTICKY?
Základní balíček
FONTY & HODNOTY
- 1Úvodní sezení: 90 minut hloubkové analýzyV první části se vás budu hodně vyptávat, ve druhé se ponoříme do sady fontů, a díky zrcadlení se dozvíme i to, co jste nedokázali pojmenovat vědomě.
- 2Výběr fontů: Prostor pro Psychologii fontů®Na základně úvodní analýzy bude procházet stovky fontů, které odpovídají kritériím, která jsme si stanovili. Nedám si pokoj, dokud neprohledám všechny fonty v mé paměti i v externích databázích, abych našla takový, který vám sedne jako poklička na hrnec.
- 3Prezentace vybraných fontů v PDF : Uděláte si jasnou představuKdybych vám řekla pouze názvy fontů, nebylo by vám to k ničemu. Připravím pro vás zprávu, ve které budou jasně definované nadpisy, podnadpisy i text v odstavcích. Vše perfektně sladěné, s názornými ukázkami, abyste si dokázali představit výsledek. Podle toho, jak se domluvíme, dostanete na výběr z 1-3 variant a celá zpráva má 9-28 stránek (podle počtu variant).
- 4Shrnutí pilířů vašeho podnikáníSoučástí zprávy jsou i sepsané základní pilíře vašeho podnikání, které vyplynou z konzultace, a ze kterých můžete vycházet při definování celé byznys strategie, copywritingu, výběru fotek, atd. Budete překvapení, co všechno se o svém podnikání díky úvodní hloubkové analýze dozvíte.
- 5Navazující konzultace pro doladěníZakládám si na tom, že dotáhneme nasazení fontu do dokonalosti. Až je použijete, nahraji vám video se zpětnou vazbu a doladíme velikosti, řádkování, zarovnání, odsazení... Posuneme texty na mnohem vyšší level.
VIP balíček
BARVY & LOGOTYP
Vše, co obsahuje balíček FONTY & HODNOTY, a k tomu:
- 6Výběr barevné paletyNa základě úvodní analýzy zpracuji cca 3 barevné palety, které doplňují emoce v písmu. Buď harmonicky (mají stejnou energii) nebo dynamicky (vyváží písmo protikladnou energií).
- 7Návrh použití barevné paletyU vítězné barevné palety zpracuji konkrétní návrh použití barev na webu i na sociálních sítích. Jakou barvu použít na podklad, jakou na nadpisy, tlačítka, atd. Samotná paleta nezajistí skvělý výsledek, podrobné instrukce k použití ano.
- 8Lokalizace písmaPokud jsme vybrali písmo, které je to pravé, ale nemá českou diakritiku, nebo mu chybí znaky či interpunkce, doplním je. Profesionálně a s citem, v plném respektu k typografickým zásadám konstrukce písma.
- 9LogotypLogotyp je jednoduché logo, bez obrázku, ale těžící z vybraných fontů a barev. Pohrajeme si s tím, aby nebylo pouhým napsaným jménem, ale mělo svůj charakter.
- 10PodpisZpracování digitálního podpisu v křivkách a na průhledném pozadí. K použití ve všech tištěných i online materiálech.
- 11Visual bookVše přehledně shrnuté v dokumentu, který můžete zaslat svému grafikovi, webaři, marketérovi, specialistovi na reklamy, atd.
VIP balíček
VIZUÁLNÍ IDENTITA
Vše, co obsahuje balíček BARVY & LOGOTYP, a k tomu:
- 9Úprava fontu na míruPřidáme nejenom českou diakritiku, ale můžeme dotvořit další znaky do písmové sady, nebo upravit stávající. Využijete v případě, že se vám font strašně líbí, ale...
- 10Vizuální prvkyVytvoření na míru vizuálních prvků, které budou skvěle doplňovat charakter fontu a budou společně tvořit harmonický celek. Ikony, oddělovače, rozcestníky, bannery, sady vizuálů pro jednotlivé produkty, podklad na pozadí webu, atd. Použijete je napříč všemi kanály - web, sociální sítě, offline materiály, prezentace...
- 11Grafïka a šablony pro online i offline prezentace a mailingVždy, když budete chystat nový webinář, prezentaci na konferenci, psát mail nebo připravovat sekvenci prodejních mailů, budete mít po ruce šablonu, do které pouze doplníte text.
- 12Grafika a šablony pro sociální sítěBannery pro IG, FB, LI, cover fotky, náhledové obrázky pro všechny produkty na webu, šablony pro typy příspěvků, které se cyklicky opakují. Vše jako šablona do Canvy, nebo PowerPointu, aby je mohl používat úplně každý.
- 13BRAND BOOKVšechny prvky a grafiku dostanete přehledně shrnuté v manuálu, který můžete kdykoliv poslat svým spolupracovníkům.
Díky konzultaci s Andreou Grigerovou jsem si uvědomil, že s fonty je to jako s oblečením. Můžu je vybírat jako konfekční hadry – náhodně a s vědomím, že mi nikdy nesednou jako ulité. Svá slova můžu nasoukat třeba do upnutých šatů, které možná vypadají naoko dobře, ale já se v nich budu cítit nesvůj. Anebo si můžu nechat ušít fontový oblek na míru. Takový, který se bude dobře nosit, zdůrazní mé přednosti a padne do oka jen tomu typu lidí, se kterými chci spolupracovat. A právě takové fonty teď díky Andree zdobí můj web. Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc, než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.
Spolupráce s Andreou byla nejen o vizuálu, ale také hlubokou sondou do mého vědomí. Psychologie fontů je úžasné dobrodružství a když vás provází profesionál, je to i cenný osobní zážitek. Člověk, se kterým si sednete, který si vás načte, nacítí se na vaši filozofii, vaše vyzařování. A pak je prostor pro výběr fontu, který dokáže oslovit lidi, který otevírá zájem o váš web a vaše produkty.
NEZÁVAZNÁ KONZULTACE
Chcete si před objednáním zavolat nebo si napsat, abyste si ujasnili, jestli je poradenství pro Vás, co Vám přesně přinese?
Zavolejte mi nebo napište, ráda Vám zodpovím všechny otázky a poradím, jestli je naše spolupráce pro Vás vhodná. Tel: 776 106 282, e-mail: andrea@grigerova.cz
Těším se na vás
Hledáte font pro knihu? Font jsme už spolu vybírali, a teď jste ve fázi rebrandingu? Nepodnikáte, ale zajímá vás psychologie fontů?
CO NA VÝBĚR FONTŮ ŘÍKAJÍ MOJI KLIENTI
Andreu sleduji už delší dobu, hltám její články i workshopy, domů jsem si pořídila Fontohrátky, které si užívám s dětmi i přáteli. To mě přivedlo na myšlenku, že i můj web by si zasloužil písmo, které by mi pomohlo navázat lépe kontakt s mými klientkami ještě před tím než se setkáme. Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky . Spolupráce pro mne byla velmi obohacující.
S Andreou jsem konzultovala výběr fontů pro svůj web, absolvovala jsem u ní školení o výběru fontů a spolupracovaly jsme i při dalších příležitostech. Velmi oceňuji její laskavý, ale přímý způsob kladení otázek, které člověka dovedou k jádru věci a přimějí přemýšlet v nových souvislostech. Konzultace byla nabitá informacemi a moc mě bavila, podobně jako kurz. Psychologie fontů je určitě věc, kterou se při tvorbě osobního brandingu, webu a tiskovin vyplatí vzít v úvahu.
Zrovna nedávno jsem došla k názoru, že jako si já sama s věkem zasloužím designové oblečení, zaslouží si můj web facelift v podobě padnoucího fontu. A s Andreou jsme ho vybíraly. Úžasná, zábavná konzultace, hluboký psychologický vhled, profesionalitu a znalosti ani nezmiňuji, to jsem očekávala, ale to ostatní, včetně následné psychické podpory a zákaznické péče, mi vyrazilo dech. Zejména proto, jakou smršť názorů tato zdánlivě nenápadná změna mezi čtenáři mého blogu vyvolala, a jak to zpětně rozkopalo mě samotnou ... prostě, změna fontu, který reflektuje vaše vnitřní nastavení, nezůstane nepovšimnuta , a rozhodně podpoří běžící osobní transformaci 😀 Za mě top, doporučuju!
Oslovit Andreu ke konzultaci fontů byl jeden z nejlepších nápadů, které jsem pro svůj byznys mohla realizovat. Přesně mířené a zajímavé otázky vám pomohou nahlédnout na značku z jiné perspektivy . Zároveň vás dovedou k tomu, že vaše slova budou vypadat přesně jak potřebujete (třeba že to v tento moment ani netušíte, stejně jak jsem to netušila já :)). V průběhu setkání jsem zažila několik zajímavých aha momentů u kterých by mě ani nenapadlo, že mohou souviset s fonty. Konzultace s Andreou může dodat vaší prezentaci úplně jiný rozměr a nemohu jinak než ji vřele doporučit.
Řeknete si, vždyť jde jen o font, obsah je důležitější než design... Souhlasím. Ale současně cítím, že má obsah ladit s formou, že forma nemá sdělení překážet, nemá ho znehodnocovat a má usnadnit, aby sdělení doputovalo k těm, kterým je určeno. A když pracujete na svém vlastním webu a pořád vám to neladí, hodiny zkoušíte různé fonty, co se vám líbí, ale naslepo, úplně zbytečně propalujete svůj drahocenný čas . Když si dáte rande s Andreou, vyřešíte to rychleji, efektivněji a s ohledem na vaši časovou investici taky levněji. Mám po první konzultaci s Andreou a jsem nadšená!!! Ví, zná a jakmile si vás oťuká, střílí do černého. Možná nakonec půjde jen o malé úpravy, ale už teď je jasné, že mým sdělením prospějí ohromně.
KONZULTACE TO JSEM JÁ
Řekla bych, že to je podobné jako když si čteš horoskopy v časopisech a pak zajdeš k astrologovi, který tě nechá nahlédnout do úplně jiné dimenze. Občas mi běhal mráz po zádech a některé věty mě šokovaly. Jak to proboha může vědět? Další věty působily jako vzkaz od mého vlastního já.
Správně vybraný font je skvělý marketingový nástroj, který vás bude hrdě reprezentovat všude, kde něco napíšete.
UKÁZKY ZMĚN FONTŮ NA WEBECH
UKÁZKA ZMĚNY FONTŮ:
MARKÉTA STRNADOVÁ
Zadání: Komunikovat harmonii a jednoduchost. Takový je přístup Markéty, která propojuje ve své práci profesionalitu fyzioterapeutky s celostním přístupem a nadstandartní péčí.
UKÁZKA ZMĚNY FONTŮ:
HANA POLÁKOVÁ
Zadání: Předat jedinečnou esenci hloubky, harmonie a péče, kterou Hanka v sobě má a chce jí ukázat.
Hloubka a lehkost jsou vyvážené kombinací velmi protikladných fontů.
UKÁZKA ZMĚNY FONTŮ:
JANA ANDRÉSKOVÁ
Zadání: Komunikovat profesionalitu, efektivitu a schopnost přicházet s vlastními neotřelými nápady. Nadpisový font je maximálně jednoduchý, téměř minimalistický, přesto působí kreativně.
Psychologie fontů nám pomůže dát do rovnováhy rozum s intuicí. Vědomí s podvědomím. Vaše vnitřní nastavení a zásadní hodnoty značky s tím, jak se prezentujete na webu. Výsledkem bude harmonie.
UKÁZKY WEBŮ, PRO KTERÉ JSEM VYBÍRALA FONTY:
UKÁZKY WEBŮ, PRO KTERÉ JSEM TVOŘILA
KOMPLETNÍ VIZUÁLNÍ IDENTITU
(Fonty, barvy a všechny vizuální prvky na webu + návrh použití,
šablony na sociální sítě i pro offline použití.)
Spolupráce s Andreou na vizuální identitě mého webu je radost sama. Mám ráda práci s naladěnými lidmi, kteří mají cit pro krásu a vnímají hloubku sdělení, které se snažím do projektu Magicky ženská, do mého tvoření a do práce pro klientky předat. Andrea je v tomto ohledu profík, se kterým spolupracuji už spoustu let a jsem za tuhle spolupráci vděčná. Nejen, že je Andrea spolehlivá, profesionální a má smysl pro detail, ale především vždy nacítí přesně to, jakou energii právě potřebuji na svém webu graficky vyjádřit a překvapí zpracováním i mně samotnou. A to mám na krásu skutečně oko a cit.
Těším se na společnou cestu za vašimi fonty!
Andrea Grigerová
zakladatelka projektu Psychologie fontů®
Konzultace
TO JSEM JÁ
Procházíte seberozvojovou částí života nebo dokonce transformací a hledáte puzzle, které by vám pomohly poskládat se a pozorovat, jak vás vnímají ostatní.
Nevybíráme fonty, není důležité jestli podnikáte.
3 000 Kč
REBRANDING
Vybírali jsme spolu kdysi fonty, ale ve vašem podnikání nastaly zásadnější změny. Potřebujete znovu probrat hodnoty na kterých vaše značka stojí a vyhodnotit, jaký font ukáže navenek váš posun.
- Online konzultace 1 hod.
- Výběr konkrétních fontů.
- Vyhodnocení změn v hodnotách, cílové skupině nebo uchopení tématu.
3 000 Kč
Navazující KONZULTACE
Absolvovali jste některý z balíčků a potřebujete informace nebo služby navíc.
- Počítá se každá započatá čtvrthodina.
500 Kč/15 min
Výběr fontů PRO KNIHU
Pro klienty, kteří plánují tisk knihy a potřebují zpětnou vazbu na návrh z tiskárny, nebo přímo vybrat fonty.
3 000 Kč