[WORKSHOP] FONTY V MARKETINGU: kurz pro grafiky, markeťáky a webdesignery v Praze a v Brně > více info

UKÁZKA ZMĚNY FONTU 

WWW.NINAENGLISH.CZ

"S Andreou se znám několik let a vždy mě znovu a znovu překvapuje svou elegancí, profesionalitou, citlivostí a laskavou povahou. Projekt Psychologie fontů mě uchvátil už od počátku a jsem dnes moc ráda za to, že jsem si jej mohla osahat a zažít z různých rovin. Ráda pracuji s koučovacími kartami, ráda sleduju Andreiny sociální sítě, ráda čtu její blog. A tak ve chvíli, kdy jsem se rozhodla změnit prezentaci mé práce online, Andrea byla jasnou volbou pro výběr fontů. Při startu nového webu v roce 2018 jsem si bohužel nevybrala dobře a celý rok jsem cíitila, že to není ono. Že fonty neodpovídají mým službám a nepředávají ty informace, které by předávat měly. A tak jsme s Andreou podbrobně probraly jak mě, tak mou typickou klientku, vše doplnily mými osobními preferencemi k typům fontů, no a pak už Andrea kouzlila. Za 14 dní mi do mailu přistály dva překrásné fonty, které jsou elegantní a hravé zároveň a já jsem nadmíru spokojená. Mám pocit, že mnohem lépe odrážejí to, co se snažím našimi kurzy zážitkové angličtiny přispět světu. Andreo, díky za profi přístup a doporučuju tě všemi deseti všem tvůrcům webů a grafickým designérům!"

NINA HANÁKOVÁ
Angličtina bez učebnic
www.ninaenglish.cz

CO DOKÁŽE ZMĚNA FONTU?

Nina je živel, její styl výuky je jedinečný.  Vtáhne vás do děje a přichystá tolik zážitků, že si ani nevšimnete, že mluvíte anglicky. Design jejích stránek tomuto pojetí odpovídá. Prostě Nina. Živá, komunikativní, svá a rozhodně ne nudná. A ejhle, na webu má dva fonty, které najdete ale úúúúplně všude. Možná osloví úplně každého? Asi ne. Amatic je sice hravý, tak by se k pestrým barvám měl hodit, a Open Sans je takový nekonfliktní, univerzální... Ale Nina není univerzální, nudná a nehledá lidi, kteří si chtějí jenom hrát.  Cílem změny bylo oslovit cílovou skupinu, která se chce bavit a užívat si, ale také chce tvrdě pracovat na tom, aby pod vedením profíka dosáhla v krátkém čase obrovského pokroku. 

Proto jsme vyměnili okoukaný a příliš hravý (hravosti je na webu dost v dalších vizuálních prvcích) Amatic za font, který je originální a přitom dostatečně rázný. Jeho originalita není prvoplánová a svou silou dokáže usadit hravost webu do jasných mantinelů. Je jasný, důrazný a přitom nepůsobí nátlakově a v detailech má ženský charakter. 

I s písmem v odstavcích jsme si vyhráli, nudu Open Sans jsme vyměnili za svěží bezpatkový font, který svými proporcemi lépe vystihuje Niny svěží, efektivní způsob práce i komunikace. A to už nemluvím o původních tučných podnadpisech v Open Sans...

Nové fonty vnesly na web ukotvení, originalitu a svěžest. 

Klikněte na obrázek, zvětší se.

Klikněte na obrázek, zvětší se.

Klikněte na obrázek, zvětší se.