Závěry sdílím s pokorou, jak je psychologie fontů úžasný obor, který nás všechny může hodně posunout dál.
„To jo, ale já nemůžu klientům ukázat, že si nechám poradit, výběr fontů je součástí mé práce, musím být profík…“.
Kreativci, kteří jsou citlivější na svůj status tvůrce mnohem více, než ostatní profese. Možná proto, že mají spoustu konkurence. Možná proto, že jejich práci lidé nejčastěji hodnotí jako líbí/nelíbí. Možná proto, že každé dílo berou za své dítě. Svého času mi můj mentor (director grafik ve velkém studiu) řekl: „naše ego nám bytostně brání ukázat, že něco nevíme, nebo že je někdo lepší“.
A možná, kdybyste místo boje vyzkoušeli spolupráci, ohromně by nás to všechny posouvalo. A nejvíce klienta.
Amatéři si konkurují, profesionálové si pomáhají.
Michelle Loosekot