PRO GRAFIKY A WEBDESIGNÉRY
Fonty jsou velmi důležitou součástí celkového designu. „Pouhou“ změnou fontu dosáhnete často změnit celkový dojem mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků.
Vybírejte fonty podle jasných kritérií
Psychologie fontů(R) umožňuje grafikům a webdesignérům využít systém výběru fontů tak, aby charakter fontu ladil se záměrem celkového designu, budil ty správné asociace a zároveň respektoval zadání klienta.
Už se nebudete muset s klientem dohadovat o tom, jaký font se mu líbí nebo nelíbí.
Dříve nebo později narazíte na klienta, který bude mít jiný vkus než vy. Znalost psychologie fontů vám dá konkrétní argumenty, jak výběr fontu klientovi odůvodnit a předejít tak oblíbené otázce „a nebyl by jiný font“?
PSYCHOLOGIE FONTŮ JE NÁSTROJ
ZALOŽENÝ NA 3 PRINCIPECH
PRINCIP Č. 1
Každý font má jedinečný charakter i energii, který je možné přesně popsat.
PRINCIP Č. 2
Vnímání charakteru fontů člověkem má svá pravidla. Tato pravidla platí pro všechny.
PRINCIP Č. 3
Výběrem jakéhokoli fontu předáváte podvědomí druhého člověka jasné a konkrétní informace a emoce.
Využijte sílu know-how, které vznikalo 7 let
Dává profesionálům do ruky konkrétní návod, jak fonty vybírat a zároveň argumenty, jak výběr konkrétního fontu klientovi odůvodnit a předejít tak oblíbené otázce "a nebyl by tam jiný font"?
JAK VÁM MOHU POMOCI?
- CHCETE PORADIT s konkrétním projektemVyužijte jednorázové konzultace nebo jednorázově Fontokruhu.
- CHCETE SE VZDĚLÁVATJe tu pro vás intenzivní celodenní workshop
- CHCETE MENTORAObjednejte si jeden z balíčků individuálního mentoringu.
OBJEDNEJTE SI
Pro objednání konzultace nebo mentoringu mi prosím napište na andrea@grigerova.cz
KONZULTACE
MENTORING
ŘEKLI O PSYCHOLOGII FONTŮ
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
MAGDALENA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz
FONTY V AKCI
FONT MŮŽE ZVÝŠIT ŠANCI VYHRÁT VOLBY
Různé psychologické působení fontů dobře znají i organizátoři politických kampaní. Podle The New York Times mohlo Baracku Obamovi v předvolebním klání pomoci také použití elegantního a svěžího fontu Gotham. Já se k New York Times připojuji a napsala jsem pro vás článek Font, který změnil historii >>>. Tipnete si, jaký font používá Donal Trump? Pobaví vás to. Možná je to spíš k pláči.
FONT MŮŽE ZVÝŠIT DŮVĚRYHODNOST AŽ O 30%
Baskervilský experiment provedl novinář E. Morris ve spolupráci s The New York Times v červnu roku 2015 a zúčastnilo se ho přes 45 000 respondentů. Wow, to je hodně lidí, že? Pokud to myslíte s marketingem vážně, i vás by mohly výsledky zajímat! Morris totiž přinesl odpověď na otázku: „Může font sám o sobě zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení?“">> celý článek