PRO GRAFIKY A WEBDESIGNÉRY
Fonty jsou velmi důležitou součástí celkového designu. „Pouhou“ změnou fontu dosáhnete často změnit celkový dojem mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků.
Vybírejte fonty podle jasných kritérií
Psychologie fontů(R) umožňuje grafikům a webdesignérům využít systém výběru fontů tak, aby charakter fontu ladil se záměrem celkového designu, budil ty správné asociace a zároveň respektoval zadání klienta.
Už se nebudete muset s klientem dohadovat o tom, jaký font se mu líbí nebo nelíbí.
PSYCHOLOGIE FONTŮ JE NÁSTROJ
ZALOŽENÝ NA 3 PRINCIPECH
PRINCIP Č. 1
Každý font má jedinečný charakter i energii, který je možné přesně popsat.
PRINCIP Č. 2
Vnímání charakteru fontů člověkem má svá pravidla. Tato pravidla platí pro všechny.
PRINCIP Č. 3
Výběrem jakéhokoli fontu předáváte podvědomí druhého člověka jasné a konkrétní informace a emoce.
Využijte sílu know-how, které vznikalo 7 let
Dává profesionálům do ruky konkrétní návod, jak fonty vybírat a zároveň argumenty, jak výběr konkrétního fontu klientovi odůvodnit a předejít tak oblíbené otázce "a nebyl by tam jiný font"?
JAK VÁM MOHU POMOCI?
- CHCETE PORADIT s konkrétním projektemVyužijte jednorázové konzultace nebo jednorázově Fontokruhu.
- CHCETE SE VZDĚLÁVATJe tu pro vás intenzivní celodenní workshop
- CHCETE MENTORAObjednejte si jeden z balíčků individuálního mentoringu.
OBJEDNEJTE SI
KONZULTACE
Cena: 2600 Kč/hodinu
FONTOKRUH
Cena:
900 Kč/jednorázové setkání
700 Kč/v rámci balíčku
WORKSHOP
Cena 7 500 Kč
MENTORING
Cena:
3x60 minut / 6 900 Kč
-
2 300 Kč/hodinu
-
2 100 Kč /hodinu
ŘEKLI O PSYCHOLOGII FONTŮ
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
MAGDALENA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz
FONTY V AKCI
FONT MŮŽE ZVÝŠIT ŠANCI VYHRÁT VOLBY
Různé psychologické působení fontů dobře znají i organizátoři politických kampaní. Podle The New York Times mohlo Baracku Obamovi v předvolebním klání pomoci také použití elegantního a svěžího fontu Gotham. Já se k New York Times připojuji a napsala jsem pro vás článek Font, který změnil historii >>>. Tipnete si, jaký font používá Donal Trump? Pobaví vás to. Možná je to spíš k pláči.
FONT MŮŽE ZVÝŠIT DŮVĚRYHODNOST AŽ O 30%
Baskervilský experiment provedl novinář E. Morris ve spolupráci s The New York Times v červnu roku 2015 a zúčastnilo se ho přes 45 000 respondentů. Wow, to je hodně lidí, že? Pokud to myslíte s marketingem vážně, i vás by mohly výsledky zajímat! Morris totiž přinesl odpověď na otázku: „Může font sám o sobě zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení?“">> celý článek