LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

PRO GRAFIKY A WEBDESIGNÉRY 

Fonty jsou velmi důležitou součástí celkového designu. „Pouhou“ změnou fontu dosáhnete často změnit celkový dojem mnohem víc, než dlouhým laděním barev a obrázků. 

Vybírejte fonty podle jasných kritérií

Psychologie fontů(R) umožňuje grafikům a webdesignérům využít systém výběru fontů tak, aby charakter fontu ladil se záměrem celkového designu, budil ty správné asociace a zároveň respektoval zadání klienta.

Už se nebudete muset s klientem dohadovat o tom, jaký font se mu líbí nebo nelíbí.

PSYCHOLOGIE FONTŮ JE NÁSTROJ 
ZALOŽENÝ NA 3 PRINCIPECH

 

PRINCIP Č. 1

Každý font má jedinečný charakter i energii, který je možné přesně popsat. 

PRINCIP Č. 2

Vnímání charakteru fontů člověkem má svá pravidla. Tato pravidla platí pro všechny. 

PRINCIP Č. 3

Výběrem jakéhokoli fontu předáváte podvědomí druhého člověka jasné a konkrétní informace a emoce.

Využijte sílu know-how, které vznikalo 7 let

Dává profesionálům do ruky konkrétní návod, jak fonty vybírat a zároveň argumenty, jak výběr konkrétního fontu klientovi odůvodnit a předejít tak oblíbené otázce "a nebyl by tam jiný font"?

JAK VÁM MOHU POMOCI? 

 

  • CHCETE PORADIT s konkrétním projektem
    Využijte jednorázové konzultace nebo jednorázově Fontokruhu.
  • CHCETE SE VZDĚLÁVAT
    Je tu pro vás intenzivní celodenní workshop
  • CHCETE MENTORA
    Objednejte si jeden z balíčků individuálního mentoringu.

OBJEDNEJTE SI

 

KONZULTACE

Jednorázová spolupráce, probereme co vás akutně tlačí, ideální pokud potřebujete řešit výběr a použití fontů pro konkrétní projekt.

Cena: 2600 Kč/hodinu

FONTOKRUH

Jednorázová nebo pravidelná účast na Fontokruhu - setkání 1x/měsíc, která probíhají formou mastermindu. Konzultace obohacená o sílu skupinového sdílení a inspirace.

Cena:

    900 Kč/jednorázové setkání
      700 Kč/v rámci balíčku

WORKSHOP

Celodenní nalejvárna mého know-how psychologie fontů. Naučíte se jak vybírat fonty, které osloví přesně cílovou skupinu, jak upozadit subjektivní názor a vybírat nezaujatě, podle jasných kritérií, jak získat pevnou půdu pod nohama při komunikaci s klientem a mnoho dalšího.

Cena

    7 500 Kč

MENTORING

Dlouhodobá spolupráce pro ty, kteří na sobě chtějí pracovat a posouvat neustále kvalitu své práce.

Cena:

    3x60 minut / 6 900 Kč
      2 300 Kč/hodinu
        6x60 minut / 12600 Kč
          2 100 Kč /hodinu  

ŘEKLI O PSYCHOLOGII FONTŮ

„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “

MAGDALENA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz

FONTY V AKCI

FONT MŮŽE ZVÝŠIT ŠANCI VYHRÁT VOLBY

Různé psychologické působení fontů dobře znají i organizátoři politických kampaní. Podle The New York Times mohlo Baracku Obamovi v předvolebním klání pomoci také použití elegantního a svěžího fontu Gotham. Já se k New York Times připojuji a napsala jsem pro vás článek Font, který změnil historii >>>. Tipnete si, jaký font používá Donal Trump? Pobaví vás to. Možná je to spíš k pláči. 

FONT MŮŽE ZVÝŠIT DŮVĚRYHODNOST AŽ O 30%

Baskervilský experiment provedl novinář E. Morris ve spolupráci s The New York Times v červnu roku 2015 a zúčastnilo se ho přes  45 000 respondentů. Wow, to je hodně lidí, že? Pokud to myslíte s marketingem vážně, i vás by mohly výsledky zajímat! Morris totiž přinesl odpověď na otázku: „Může font sám o sobě zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení?“">> celý článek