Andrea Grigerová
vyberu font, který vašim textům vdechne duši
Co dělám?
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímUčím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
Kdy vám pomůžu?
- Když vám webař řekne "Vyberte si nějaký font na web, já vám ho tam nasadím".
- Když vybíráte fonty stylem "líbí/nelíbí" a cítíte, že to není ono.
- Když si chcete vybírat, jaké čtenáře si vaše texty na první pohled přitáhnou.
„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “
MAGDALENA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz
Jak jsem se stala fontologem?
Stačí namixovat pár nesourodých ingrediencí, jako je studium umění u megalitů v Bretani, korporátní manažer IT a celoživotní láska k písmenkům.
UMĚNÍ
KOMUNIKACE
PRAXE
Chcete si mne poslechnout?
Přednášky, podcasty, rozhovory
Rozhovor s René Nekudou na téma Psychologie fontů a tvůrčí psaní.
Amatérský záznam z přednášky Barcamp Brno 2019 na téma Můžu výběrem písma ovlivnit, jak se lidé rozhodnou?
Rozhovor s Madlou Čevelovou na téma Psychologie fontů a marketing.