LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

Andrea Grigerová

vyberu font, který vašim textům vdechne duši

Co dělám?

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

Kdy vám pomůžu?

  • Když vám webař řekne "Vyberte si nějaký font na web, já vám ho tam nasadím".
  • Když vybíráte fonty stylem "líbí/nelíbí" a cítíte, že to není ono. 
  • Když si chcete vybírat, jaké čtenáře si vaše texty na první pohled přitáhnou. 

 

„Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj. “

MAGDALENA ČEVELOVÁ
marketingová čarodejnice
www.cevelova.cz

Jak jsem se stala fontologem?

Stačí namixovat pár nesourodých ingrediencí, jako je studium umění u megalitů v Bretani, korporátní manažer IT a celoživotní láska k písmenkům. 

 

UMĚNÍ

Akademické vzdělání v oblasti umění  (PF MU Brno a École des Beaux Arts v Bretani) a celoživotní vášeň pro písmenka. Vím, že pouhé písmo stačí k tomu, abych předala jakoukoli emoci. A že ji mohu u publika cíleně vyvolat.

KOMUNIKACE

Vždy jsem velmi silně vnímala neverbální složku jakékoli komunikace. Ať to byla gesta, mimika nebo styl oblečení. Pracovala jsem dlouho na manažerských pozicích v korporátu, a komunikace byla základem mé práce. 

PRAXE

5 let konzultací a stovky klientů, díky kterým jsem v praxi studovala souvislosti mezi charakterem písma a charakterem lidí. Po 4 letech jsem se posunula k přesahu psychologie fontů do marketingu. Věřím, že dobří grafici a webmasteři  charakter fontů vnímají a pracují s ním, ale málokdo vědomě.

Chcete si mne poslechnout?

Přednášky, podcasty, rozhovory

Rozhovor s René Nekudou na téma Psychologie fontů a tvůrčí psaní.

Amatérský záznam z přednášky Barcamp Brno 2019 na téma Můžu výběrem písma ovlivnit, jak se lidé rozhodnou?

Rozhovor s Madlou Čevelovou na téma Psychologie fontů a marketing.