WEBINÁŘ FONTY A DUŠE

Jak obejít bariéry, které si podvědomě stavíme kolem emocí.
Pro lidi, kteří koučují, vedou terapie, kruhy, mastermindy.

  • 10. 10. v 18:00, živý webinář se záznamem

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
VNÍMAVÁ A STAROSTLIVÁ

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
VNÍMAVÁ A STAROSTLIVÁ

Převládá u vás jinová energie nad jangovou. Jemnost nad sílou. Nemáte potřebu bojovat, nebo si dokazovat převahu. Jste spokojení ve své jemné energii a nestydíte se za to. Nevadí vám projevovat ji v křivkách a nebojíte se emocí. Máte velmi silnou intuici a nenecháte si do ní mluvit od rozumu. Jsou pro vás velmi důležité vztahy s druhými, pečujete o ně a dáváte jim pocit bezpečí a lásky. 

Můžete se najít v: 

  • Bylinkářce/bylinkáři - máte velmi blízko k přírodě, tradicím, které nás doprovází po staletí a tvoří přirozený rytmus lidského života i přírody. Dokážete se napojit na neviditelné zdroje informací, energie i vědomí a máte v sobě hlubokou moudrost. Nevychováváte, jste průvodcem, partnerem. Není vám vlastní soupeření, přílišná racionalita, tah na branku a nesnažíte se být efektivní. 
    VAŠE HODNOTY: empatie, sounáležitost, intuice, moudrost, vnitřní síla
  • Víle - milujete harmonii a ladné tvary. Jste velmi starostlivá a citlivá, jemná duše, která je plná empatie. Uklidníte, pohladíte, ochráníte. Máte rád/a řád, přesnost, tradice. Velmi špatně vnímáte nátlak, neomalenost, drsné a nespravedlivé jednání. 
    VAŠE HODNOTY: soucit, trpělivost, empatie, řád
  • Princezně - pro vás jsou extrémně důležité emoce a krása, potřebujete je cítit ve všem, co děláte i v komunikaci s druhými. Neuspokojí vás praktická řešení, potřebujete, aby se vám i druhým líbila, aby přinášela momenty vytržení z šedi normálního života. Když láska, tak nadosmrti, když smutek, tak bezedný. Emoce k životu potřebujete jako sůl, i když vás někdy ničí. Ale ještě víc by vás omezovalo, kdybyste se měli chovat pouze racionálně a prakticky.
    VAŠE HODNOTY: upřímnost, otevřenost, vášeň

Všechny typy mají v sobě soucit a trpělivost, křehkost a zároveň velkou sílu. Nemůžeme od vás čekat rychlost, flexibilitu nebo přílišnou kreativitu. Vaše tempo je pomalé, ale vytrvalé. Nebojíte se dávat najevo své emoce, nebojíte se je přijímat. Jste velmi empatické, vřelé a podporujete lidi okolo vás. Potřebujete cítit volnost, svobodu a smysl života. 

Vaše přednosti:

  • jemnost
  • starostlivost
  • emoce
  • trpělivost
  • soucit
  • řád
  • intuice
  • křehkost a síla
  • opravdovost

Chcete vědět, jak tyto silné stránky i hodnoty komunikovat klientům?

Vyberte si font, který to zvládne za vás!

Vybrat ho můžeme spolu anebo si pořiďte FONTOTÉKU, online katalog českých fontů, tříděný podle výsledků FontoKvízu a s detailním popisem pro koho se hodí a pro koho ne.
Podívejte se na 3 ukázky, přímo z Fontotéky: 

1. Bylinkář/ka

Jak působí GARINELDO? Klikněte >>>

Jemný, elegantní, ušlechtilý. Garineldo má hloubku patkového fontu, i když patky vnímáme jen náznakem, a ducha kaligrafie, který jemně modeluje každý tah. Jeho jemnost může být na závadu, pokud ho chcete použít v menších velikostech než cca 42 pt. Působí slabě a nevýrazně. Ale ve větších velikostech nádherně vyniknou jeho linky. Jako by mistr kaligraf vzal pero a každé písmenko vykroužil pečlivě a s řemeslným mistrovstvím. Působí luxusně, ušlechtile a trošku odtažitě. Ve zdobnosti a detailech cítíme ženskou ruku a ve spořádanosti člověka, kterému záleží na každém detailu. Skvělý společník na úrovni. Vždy ví, kde je jeho místo a jaké má hranice. Ale můžete se na něj spolehnout, že vás bude skvěle reprezentovat. Garineldo je elegantní dáma, která si nezadá s každým. Hodí se pro témata, která mají nádech exkluzivity a luxusu. Nebo minimálně estetiky a krásy. Naopak vůbec nesedne lidem, kteří nechtějí vybočovat z průměru, oslovují široké masy „normálních“ lidí (archetyp Jeden z nás) a Garineldo je na ně moc komplikovaný. Samozřejmě se nehodí ani k mužské rázné a efektivní energii, která by se vysmála jeho pomalosti a závislosti na tom, že každá čárka musí být dokonalá.

2. Víla

Jak působí MAGNOLIA SCRIPT? Klikněte >>>

Ručně psaný font s výraznou kresbou písma. Nádherné písmo s ženskou energií. Plynulé tahy jsou propojené, písmo je zaoblené a hodí se všude, kde chcete lidem ukázat, že vám na nich záleží. Lidsky záleží. Nese v sobě krásu, harmonii a péči. Font respektuje jasná pravidla, není romanticky rozevlátý, je v něm elegance. Působí důvěryhodně, je dobře čitelný a nic neskrývá. Žensky ladný a přitom jasný font. Na rozdíl od mnoha podobných scriptů není příliš zdobný, ale působí harmonicky. Font Magnolia Script je vyhledávaný ženami, které rády věnují péči druhým, ať už se to projevuje tím, že vaří, pečou, uklízí, nebo se vás jenom zeptají, jestli na vás od okna netáhne. Pro mnoho lidí ale může být Magnolia příliš usedlá, starostlivá, pečlivá.

3. Princezna

Jak působí FLEUR DE LEAH? Klikněte >>>

Fleur de Leah, stačí název a víte vše. Fleur znamená ve francouzštině květina (lístky), Leah je křestní jméno biblické Jácobovy ženy. A komu nestačí název, určitě bude stačit ukázka. Jako zástupce scriptů dokáže rozeznít spoustu emocí. Snoubí se v něm krása, elegance i pečlivost, se kterou jsou jednotlivá písmenka vykroužená. Připomíná krásu kaligrafie, doplněnou o jemné lístky, dokreslené perem. Ty rozhodně patří do kategorie boží detaily. A když kaligrafie, tak myslím tu klasickou, žádná rozevlátá moderna. Každé písmenko má své místo a jasný tvar. Kontrast je pravidelný, každý tah dolů je s přítlakem, tak, jak to má být. I rytmus je pravidelný, žádné překvapení, žádná neočekávaná odchylka. Hodí se pro výjimečné chvíle, kdy prostě potřebujete romantiku, žádné praktické písmo. Fleur de Leah můžete použít třeba jako zajímavé iniciálky na vizitku nebo svatební oznámení. Prostě romantika. Font osloví s největší pravděpodobností ženy, které milují šťastné konce, nastavují tvář slunci v krásném dni, mají vždy vyžehlenou halenku a nestydí se vyjadřovat emoce. Odradí muže, ženy rychlé, efektivní a také volnomyšlenkářky, pro které je prvoplánová krása trapná.

FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY

Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to  není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®. 

Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.

Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?