Převládá u vás jinová energie nad jangovou. Jemnost nad sílou. Nemáte potřebu bojovat, nebo si dokazovat převahu. Jste spokojení ve své jemné energii a nestydíte se za to. Nevadí vám projevovat ji v křivkách a nebojíte se emocí. Máte velmi silnou intuici a nenecháte si do ní mluvit od rozumu. Jsou pro vás velmi důležité vztahy s druhými, pečujete o ně a dáváte jim pocit bezpečí a lásky.
Můžete se najít v:
- Bylinkářce/bylinkáři - máte velmi blízko k přírodě, tradicím, které nás doprovází po staletí a tvoří přirozený rytmus lidského života i přírody. Dokážete se napojit na neviditelné zdroje informací, energie i vědomí a máte v sobě hlubokou moudrost. Nevychováváte, jste průvodcem, partnerem. Není vám vlastní soupeření, přílišná racionalita, tah na branku a nesnažíte se být efektivní.
VAŠE HODNOTY: empatie, sounáležitost, intuice, moudrost, vnitřní síla - Víle - milujete harmonii a ladné tvary. Jste velmi starostlivá a citlivá, jemná duše, která je plná empatie. Uklidníte, pohladíte, ochráníte. Máte rád/a řád, přesnost, tradice. Velmi špatně vnímáte nátlak, neomalenost, drsné a nespravedlivé jednání.
VAŠE HODNOTY: soucit, trpělivost, empatie, řád - Princezně - pro vás jsou extrémně důležité emoce a krása, potřebujete je cítit ve všem, co děláte i v komunikaci s druhými. Neuspokojí vás praktická řešení, potřebujete, aby se vám i druhým líbila, aby přinášela momenty vytržení z šedi normálního života. Když láska, tak nadosmrti, když smutek, tak bezedný. Emoce k životu potřebujete jako sůl, i když vás někdy ničí. Ale ještě víc by vás omezovalo, kdybyste se měli chovat pouze racionálně a prakticky.
VAŠE HODNOTY: upřímnost, otevřenost, vášeň
Všechny typy mají v sobě soucit a trpělivost, křehkost a zároveň velkou sílu. Nemůžeme od vás čekat rychlost, flexibilitu nebo přílišnou kreativitu. Vaše tempo je pomalé, ale vytrvalé. Nebojíte se dávat najevo své emoce, nebojíte se je přijímat. Jste velmi empatické, vřelé a podporujete lidi okolo vás. Potřebujete cítit volnost, svobodu a smysl života.
Vaše přednosti:
- jemnost
- starostlivost
- emoce
- trpělivost
- soucit
- řád
- intuice
- křehkost a síla
- opravdovost
Chcete vědět, jak tyto silné stránky i hodnoty komunikovat klientům?
Vyberte si font, který to zvládne za vás!
Vybrat ho můžeme spolu anebo si pořiďte FONTOTÉKU, online katalog českých fontů, tříděný podle výsledků FontoKvízu a s detailním popisem pro koho se hodí a pro koho ne.
Podívejte se na 3 ukázky, přímo z Fontotéky:
1. Bylinkář/ka
Jak působí GARINELDO? Klikněte >>>
2. Víla
Jak působí MAGNOLIA SCRIPT? Klikněte >>>
3. Princezna
Jak působí FLEUR DE LEAH? Klikněte >>>
FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY
Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®.
Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.
Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby.
Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?