VNÍMAVÁ A STAROSTLIVÁ
Představujete esenci ženství. Nemáte potřebu vyrovnat se mužům, nebo s nimi dokonce bojovat. Jste spokojená ve své ženské energii a nestydíte se za to. Nevadí vám projevovat ji v křivkách a nebojíte se emocí. Máte velmi silnou intuici a nenecháte si do ní mluvit od rozumu. Jsou pro vás velmi důležité vztahy s druhými, pečujete o ně a dáváte jim pocit bezpečí a lásky.
Můžete se najít v:
- ženě, které má velmi blízko k přírodě, tradicím, které nás doprovází po staletí a tvoří přirozený rytmus lidského života i přírody. Dokážete se napojit na neviditelné zdroje informací, energie i vědomí a máte v sobě hlubokou moudrost. Nevychováváte, jste průvodcem, partnerem. Není vám vlastní soupeření, přílišná racionalita, tah na branku a nesnažíte se být efektivní.
- ženě, která miluje harmonii, krásu, křivky a ladné tvary. Velmi starostlivá a citlivá, jemná duše, která je plná emocí. Uklidní, pohladí, ochrání. Má ráda řád, přesnost, tradice. Velmi špatně vnímá nátlak, neomalenost, drsné a nespravedlivé jednání.
Oba typy mají v sobě soucit a trpělivost, křehkost a zároveň velkou sílu. Nemůžeme od vás čekat rychlost, flexibilitu nebo přílišnou kreativitu. Vaše tempo je pomalé, ale vytrvalé. Nebojíte se dávat najevo své emoce, nebojíte se je přijímat. Jste velmi empatické, vřelé a podporujete lidi okolo vás. Potřebujete cítit volnost, svobodu a smysl života.
Vaše přednosti:
- jemnost
- starostlivost
- emoce
- trpělivost
- soucit
- řád
- intuice
- křehkost a síla
- opravdovost
Pobavily jste se?
Test je samozřejmě povrchní, ve 12 otázkách není možné zanalyzovat lidskou osobnost, přesto je v něm mnoho zkušeností vypozorovaných během stovek konzultací.
Vnímání fontů člověkem má svá pravidla a jejich výběrem předáváte jasné a konkrétní informace podvědomí čtenáře. Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše je součástí vzhledu fontu a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE.
A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby.
Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?
CHCETE VĚDĚT VÍC?
Pokud vás téma psychologie fontů zaujalo, můžete se přihlásit do 4 denního minikurzu Jak písmem na webu přitáhnout ideálního klienta. Probíhá od 10. 4. a koná se 1x za rok.
Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.