LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

PŘEMÝŠLIVÁ A ZODPOVĚDNÁ

Praktická, zodpovědná, profesionální, a přitom tolik ženská. Milujete vyváženost, harmonii a krásu. Ale nehledáte jí v laciných efektech volánků nebo minisukní. Je vám vlastní smysl pro povinnost, dodržování závazků a řád. Nechodíte pozdě, neporušujete pravidla z lenosti a velmi pravděpodobně třídíte odpad. 

Nedovedete si představit svět bez knih a debata s vámi není nikdy povrchní, o počasí.

Kdybychom se dostaly více do hloubky, zřejmě byste se zařadila do jedné ze skupin:  

  • Pořádek musí být - i když máte ráda krásno a estetiku, většinou skončíte u jednoduchosti, protože vám vadí nepraktické a zbytečné detaily. Každá divná tečka nad "i", každé písmenko, které zasahuje pod účaří, diskvalifikuje písmo z výběru. Vše musí sedět a ladit do poslední tečky. Doslova. 
  • Sofistikovaná - máte dokonalý vkus a estetické cítění, milujete vyváženost, hladké linie a jemný kontrast. Působíte sebejistě a dokonale, možná trošku nedostupně. Odrazuje vás přízemnost, přílišná romantika i usedlost, hrubost a přílišné emoce.
  • Hloubavá - vždy hledáte smysl a opravdovost. Nevadí vám jednoduchost, nevybíráte věci na efekt, ale potřebujete je vnímat jako součást celku. Věříte, že tradice a pravidla mají svůj smysl. Působíte klidně a vyrovnaně. 

 

Emoce hluboce prožíváte, jste cíťa, ale nemáte potřebu je ventilovat na veřejnosti. Možná je dokážete pustit ve slovech, ale forma zůstává decentní. Sofistikované a pořádkumilovné ženy mohou někdy působit i odtažitě, ale mají vrozenou potřebu zajímat se a pečovat o druhé. 

Ale právě díky tomu  umíte dát druhým pocit stability, jistoty, a bezpečí. Práce vždy odvedená nejlépe, jak dovedete, často bojujete s perfekcionalismem. Nevadí vám úkoly, termíny, práce pod přiměřeným tlakem. Milujete výzvy a málokdy selžete.  

Vaše přednosti:

  • zodpovědnost
  • empatie
  • jdete pod povrch
  • smysl pro tradice
  • zajímáte se a pečujete
  • harmonie
  • řád a stabilita
  • jasná pravidla
  • praktičnost
  • snaha rozhodovat se s přihlédnutím k širšímu kontextu

 

Pobavily jste se? 

Test je samozřejmě povrchní, ve 12 otázkách není možné zanalyzovat lidskou osobnost, přesto je v něm mnoho zkušeností vypozorovaných během stovek konzultací. 

Vnímání fontů člověkem má svá pravidla a jejich výběrem předáváte jasné a konkrétní informace podvědomí čtenáře. Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše je součástí vzhledu fontu a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. 

A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?

 

CHCETE VĚDĚT VÍC?

Pokud vás téma psychologie fontů zaujalo, můžete se přihlásit do 4 denního minikurzu Jak písmem na webu přitáhnout ideálního klienta. Probíhá od 10. 4. a koná se 1x za rok. 

Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.
Madla Čevelováwww.cevelova.cz