LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
AUTENTICKÁ NĚKDY REBEL

VÝSLEDEK:

JSTE OSOBNOST
AUTENTICKÁ NĚKDY REBEL

I když působíte velmi žensky, máte sílu a energii muže. Nejdůležitější pro vás je autenticita, být svá, nezapadnout do šedého davu a průměru. Máte odvahu vystoupit z řady, dělat nečekaná rozhodnutí a dokonce je často i měnit. No a co. Změna je život.

Proměnlivost je vaší součástí a nedočkáme se od vás stereotypů nebo zaběhaných zvyků. Nejvíce se bojíte přízemnosti, nudného stereotypu a bezmyšlenkovitého následování pravidel a tradic. 

Podle toho, jestli jste spíš introvert nebo extrovert, se můžete najít v: 

  • rebelkách, které mají silně vyvinutou intuici, cit pro velmi jemné nuance života. Vaše rebelství není o extravaganci, ani ho netoužíte ukazovat celému světu, často je spíš v postojích, názorech, které jdou proti proudu anebo v detailech, špercích, doplňcích. Mnoho z nich je vaše srdcovka a poznávací znamení. Nesnášíte "takhle to má být, lidi to tak chtějí", i za cenu sebezničení uděláte raději opak.
    VAŠE HODNOTY: intuice, opravdovost, upřímnost, cit pro detail.
  • hvězdách, pro které je noční můra zapadnout do šedi a nudy. Velmi často silně extrovertní, máte potřebu být vidět. Sebevědomá, nebojíte se vyčnívat a být odlišná od všeho a od všech. Milujete změnu, rychlost, aktivitu. Nemíváte mnoho oblíbených kousků, které byste vzala na sebe vícekrát, změna je život a vy ho chcete žít. Nemáte ráda usedlost, ledové královny, něžnou romantiku, zdrženlivost a opatrný přístup.   
    VAŠE HODNOTY: sebevědomí, energie, změna, odvaha

U obou typů převládá na první dobrou mužský princip. Je v podvědomí nahoře, zodpovědný za první reakce, které jsou racionální nebo sebevědomé. Pokud se cítíTE bezpečně, dostává se ke slovu i ženský princip, který je schovaný uvnitř a je stejně silný, jako ten mužský navenek. Velmi silné emoce, u kterých si nejste jisté, jestli je pustit ven.

Často působíte navenek jinak, než se cítíte, máte velmi bohatý vnitřní svět. Uvnitř jste divoká, nespoutaná, ženská - ale navenek často přejímáte mužský racionální nebo sebevědomý postoj. Oceňujete u sebe i u druhých osobitost, kterou tvoří detaily, kterých by si ostatní ani nevšimli.

Vaše přednosti:

  • autenticita
  • originalita
  • odvaha
  • smysl pro detail
  • smysl pro efekt
  • intuice
  • nápady, kreativita
  • proměnlivost

Chcete vědět, jak tyto silné stránky komunikovat klientům,
aby se ozývali přesně ti, kteří je ocení?

Čtěte dál ↴↴↴

FONTY VÁM PŘITÁHNOU NEBO ODRADÍ KLIENTY

Pokud vás zaujalo, kolik toho na sebe prozradíte výběrem 12 fontů, tak věřte, že to  není náhoda. Kvíz je založený na zkušenostech ze stovek konzultací. Konzultace nabízím od roku 2017, kdy jsem založila obor Psychologie fontů®. 

Výběrem písma na web, předáváte jasné a konkrétní informace o vaší značce podvědomí klienta.
Můžete si cíleně vybrat takové, kterými přitáhnete ideálního zákazníka a odradíte potížisty.

Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše hraje roli a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?

CHCETE SI VYBRAT FONT PRO SVÉ PODNIKÁNÍ?

Vytvořila jsem pro vás Fontotéku - online knihovnu, ve které
můžete filtrovat české fonty podle osobnosti, hodnot brandu i ideálního klienta. 

Je skvělým nástrojem pro malé podnikatele a volnonožce, aby si našli font na míru svému podnikání.

  • Ušetří vám hodiny práce a díky promyšlenému filtrování minimalizujete rozhodovací paralýzu "který font z té obrovské nabídky je ten pravý".
  • Vyberete font, který v sobě ponese hodnoty vašeho brandu, které jsou zásadní pro oslovení ideálního klienta, který nejvíce ocení vaší práci.
  • markeťáci, grafici i brand specialisté ušetří hodiny času a naučí se porozumět psychologii fontů.

Protože jste praktičtí a efektivní, oceníte, že vám Fontotéka ušetří hodiny času. Nemusíte dlouze vybírat, stačí zaklikat jasné požadavky ve filtru. 

Pokud o Fontotéce vážně uvažujete, nabízím vám na 3 dny možnost zakoupit si ji se slevou 300 Kč. Tak mrkněte, ať jí nepropásnete. 


Pokud si font nechcete vybírat sami, a rádi byste se nechali vést procesem výběru fontů od profíka, můžeme se potkat na konzultaci. Výsledkem bude nejenom celá hierarchie fontů pro nadpisy i text, ale i hluboký ponor přes psychologii fontů k základním pilířům vašeho podnikání a jejich definice. Výsledky skvěle využijete i pro další marketingové aktivity, včetně psaní textů na web.  

Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.
Madla Čevelováwww.cevelova.cz