LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

AUTENTICKÁ, NĚKDY REBEL

I když působíte velmi žensky, máte sílu a energii muže. Nejdůležitější pro vás je autenticita, být svá, nezapadnout do šedého davu a průměru. Máte odvahu vystoupit z řady, dělat nečekaná rozhodnutí a dokonce je často i měnit. No a co. Změna je život.

Proměnlivost je vaší součástí a nedočkáme se od vás stereotypů nebo zaběhaných zvyků. Nejvíce se bojíte přízemnosti, nudného stereotypu a bezmyšlenkovitého následování pravidel a tradic. 

Podle toho, jestli jste spíš introvert nebo extrovert, se můžete najít v: 

  • rebelkách, které mají silně vyvinutou intuici, cit pro velmi jemné nuance života. Vaše rebelství není o extravaganci, ani ho netoužíte ukazovat celému světu, často je spíš v postojích, názorech, které jdou proti proudu anebo v detailech, špercích, doplňcích. Mnoho z nich je vaše srdcovka a poznávací znamení. Nesnášíte "takhle to má být, lidi to tak chtějí", i za cenu sebezničení uděláte raději opak.
  • hvězdách, pro které je noční můra zapadnout do šedi a nudy. Velmi často silně extrovertní, máte potřebu být vidět. Sebevědomá, nebojíte se vyčnívat a být odlišná od všeho a od všech. Milujete změnu, rychlost, aktivitu. Nemíváte mnoho oblíbených kousků, které byste vzala na sebe vícekrát, změna je život a vy ho chcete žít. Nemáte ráda usedlost, ledové královny, něžnou romantiku, zdrženlivost a opatrný přístup.   

U obou typů převládá na první dobrou mužský princip. Je v podvědomí nahoře, zodpovědný za první reakce, které jsou racionální nebo sebevědomé. Pokud se cítíTE bezpečně, dostává se ke slovu i ženský princip, který je schovaný uvnitř a je stejně silný, jako ten mužský navenek. Velmi silné emoce, u kterých si nejste jisté, jestli je pustit ven.

Často působíte navenek jinak, než se cítíte, máte velmi bohatý vnitřní svět. Uvnitř jste divoká, nespoutaná, ženská - ale navenek často přejímáte mužský racionální nebo sebevědomý postoj. Oceňujete u sebe i u druhých osobitost, kterou tvoří detaily, kterých by si ostatní ani nevšimli.

Vaše přednosti:

  • autenticita
  • originalita
  • odvaha
  • smysl pro detail
  • smysl pro efekt
  • intuice
  • nápady, kreativita
  • proměnlivost

Pobavily jste se? 

Test je samozřejmě povrchní, ve 12 otázkách není možné zanalyzovat lidskou osobnost, přesto je v něm mnoho zkušeností vypozorovaných během stovek konzultací. 

Vnímání fontů člověkem má svá pravidla a jejich výběrem předáváte jasné a konkrétní informace podvědomí čtenáře. Fonty na nás působí jak svým vzhledem, tak díky asociacím, které v nás probouzí. Sklon písma, řád, chaos, křivky, mezery, poměry výšky a šířky písmen, to vše je součástí vzhledu fontu a okamžitě ovlivňuje naše vnímání. A vzbudí EMOCE. 

A emoce hrají ve světě marketingu a podnikání klíčovou roli. Díky nim dokážete oslovit konkrétní cílovou skupinu, přitáhnout pozornost tam, kde potřebujete (třeba na to správné tlačítko) anebo vyhrát prezidentské volby. 

Zkrátka a dobře, v online i offline světě není možné oddělit formu a obsah textu, a z marketingového hlediska dokáže právě font sám o sobě zásadně zásadně ovlivnit to, jak vnímáme obsah sdělení. Je v něm důvěra a spolehlivost, nebo lehkost a nadsázka?

 

CHCETE VĚDĚT VÍC?

Pokud vás téma psychologie fontů zaujalo, můžete se přihlásit do 4 denního minikurzu Jak písmem na webu přitáhnout ideálního klienta. Probíhá od 10. 4. a koná se 1x za rok. 

Font, použitý na webu nebo na vizitce, vyjadřuje osobitost, ovlivňuje vnímání a dokresluje celkový dojem. Má moc přitáhnout ty správné klienty a odradit ty ostatní. Dovoluje vyjádřit atributy, jako je důvěra, jednoduchost, péče, něžnost nebo síla. Proto dává smysl věnovat volbě fontu stejnou pozornost jako výběru barev, ilustračních fotografií nebo sloganu. A proto považuji psychologii fontů za velmi užitečný marketingový nástroj.
Madla Čevelováwww.cevelova.cz