Jak zaujmout ve vánoční tlačenici?

Mami, to voní po Zuzce.“ Je to už 8 let, kdy stálo přede mnou to pětileté blonďaté a v ruce drželo spodní košilku s princeznou Elsou. V očích překvapení, pak pusinka do nešťastného rohlíčku.

Já chci Zuzku…“.

Zuzanka byla kamarádka od malička, která se odstěhovala, a už jen občas si u nás pohrála nebo přespala. Košilku tady asi nechala – byla náhradní, čistá, voňavá. A vůně pracího prášku, který moje malá cítila 2 roky ve školce z kamarádky, se přetavila na obraz Zuzanky.

Slova málokdy vyvolají emoce. Musí mít s sebou doprovod, spouštěč, který je probudí.

Slova málokdy dokáží předat emoce


Slovo „kapesník“ ve mně žádné emoce nevyvolává. Možná představu rýmy, ale nic to se mnou nedělá :-).

Když jsem po 20 letech našla v hermeticky uzavřené krabičce na poklady z dospívání kapesník, byla jsem překvapená, co tam dělá. Kdo by si schovával kapesník. Ale jakmile jsem přivoněla – už to tam všechno bylo. Těšení se, že ho jen zdálky uvidím, ta radost, když jsme vedle sebe náhodou seděli, a moment, ve kterém jsem kapesník dostala „NA, TADY MÁŠ…“. Ještěže tenkrát nebyly papírové.


A viděli jste Ratatouille? Tu pohádku pro děti? Číšník nese jídlo na stůl obávanému kritikovi, který se už už těší, jak ho rozcupuje zdrcující kritikou. Ale jakmile ucítí vůni jídla, v hlavě mu začne běžet film: dětství, doma, maminčino jídlo, které zažene všechna trápení.

Vztek mizí a pocit bezpečí a lásky zůstává.

Jak zaujmout ve vánoční tlačenici na sítích

Emoce nejlépe předají informace, dají jim náboj a nezapomenutelnost.

Chcete-li zaujmout ve vánoční tlačenici, najděte tu správnou emoci, kterou chcete předat.

Jaká je ta vaše vánoční atmosféra? Je to dětská radost a víra v zázraky? Je to teplo domova a vůně dobrého jídla? Anebo elegance a jedinečnost třpytek a luxusu vánočního večírku?

Jak ji najdete, pak už stačí ji vložit do fontu.

Písmo dokáže předat emoce stejně spolehlivě, jako vůně.

Pojďte, popovídáme si o tom na webináři zdarma, ve středu 18. října. Ukážeme si, jak najít svůj vánoční font, který vám pomůže tvořit atmosféru na sociálních sítích. Abyste zaujali a zazářili.


Klíčové vzpomínky jsou tvořeny emocemi . A emoce mají schopnost je zpětně vyvolat.

P.S. Mami, to voní po babičce z Telče, co to dělá u mně v pokojíčku? Vyčítavě vysunula bradičku, a podávala mi tričko. Tričko, které mohlo být moje, manželovo, a jen barva ho vyřadila ze šatníku mých synů. Sárinčino podvědomí vedené čichem ho zařadilo přesně. Čekala jsem otázku „Kdy babička zase přijede?“

Andrea Grigerová
CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Díky této neverbální řeči zvládnou předat nejenom informace, ale i pocity a emoce. Jsou sami sebou a přitahují zákazníky, kteří je právě takové ocení.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.