LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

Online kurz

 

Je jedno kam font vybíráte.
Je jedno, pro koho font vybíráte.
Stejně skončíte u otázek:

  • Jaké se hodí do... (mailu, na web, do knihy, atd.)
  • Jaké se hodí pro mne?
  • Kde je legálně stáhnu? 
  • Kolik jich použít a jakou velikost?
  • Musím za ně platit?
  • Na co si dát pozor, aby nebyl malér?

Tedy, na ty poslední dvě otázky se moc lidí neptá, ty řeší, až když mají průšvih. 🙂 Každopádně, i to je tobré vědět, kde může být zádrhel a na co si dát pozor.

Do 31. 5. můžete využít slevy 20% po zadání kódu FONTOMAG

V online kurzu

Jak vybírat fonty

Přehledně a jasně probereme 5 nejčastějších otázek tak, abyste měli výběr fontů co nejvíce ulehčený. Na jednom místě budete mít shrnuté nejdůležitější momenty při výběru fontů. 

KAM vybírám

Jaké technické otázky si položit před výběrem, aby font fungoval?

CO je důležité

Jaká jsou specifika výběru fontu pro knihu, web, plakát, e-mail.

JAKÝ mám výběr

Jak se vyznat v záplavě fontů a zjednodušit si výběr? 5 základních skupin fontů. 

KOHO chci oslovit

Fonty mají stejný charakter, jako lidé. Jak zacílit na vašeho ideálního klienta.

KDE hledat

Kde hledat, podle toho, co potřebuju, abych šel najisto a neriskoval průšvih.

Chcete, aby se u vás lidem líbilo? 

 

„Font je jako hudba ve filmu. Umí vytvořit atmosféru.“ 

Děkuju za parádní kurz. Oceňuju ucelenost informací, lekce pěkně navazovaly. Od pevných základů, které bych při výběru fontu asi ve vybírací euforii vynechala, až po základy výběru písma podle psychologie fontů. Byl pro mě přínosný i náhled do různých fontobank a seznámení s jejich funkcemi a výhodami/nevýhodami. Myslím, že mi kurz ušetřil několik hodin času, které bych ztratila plaváním v záplavě fontů, abych vybrala ten, který se mi nejvíc líbí. Teď mám super návod, jak při výběru postupovat a neutopit se. A vybrat ne ten nejhezčí, ale ten nejlepší 🙂
Eva Chropovskáwww.bemint.cz

Co kurz obsahuje a kolik stojí:

5 lekcí

5 nejdůležitějších otázek, které ukážou na co se při výběru fontu zaměřit a jak o fontech přemýšlet

Fontotéku

Přístup do Fontotéky po dobu konání online kurzu.

Webinář

Vyzkoušíte na vlastní kůži psychologii fontů a probereme Vaše dotazy.

Za online kurz, přístup do Fontotéky a živý webinář zaplatíte: 

 

1 200 Kč

 

Do 31. 5. můžete využít slevy 20% po zadání kódu FONTOMAG

Kurz začíná 15. 6. 2020

Vybrať si tie správne fonty na web môže byť komplikovanejšie ako výber mena pre dieťa. Vďaka kurzu Jak vybírat fonty som sa dozvedela, aký náboj (posolstvo, emócie....) fonty nesú, ako sa delia a kde-ktorý font ideálne použiť. Vďaka praktickým cvičeniam uvedeným priamo vo video prezentácii to bolo ľahko pochopiteľní a ja sa už teším, ako získané vedomosti (a zoznam zaujímavých fontov) použijem na svojom webe. Ďakujem za tento kurz - mal by byť v základne ponuke všetkých začínajúcich podnikateľov a podnikateliek.
Michaela Růžičkováwww.michaelaruzickova.sk

K čemu Vám kurz bude:

 

  • 1
    Budete se perfektně orientovat v tom, co musí mít font, který hledáte.
  • 2
    Poznáte, jak efektivně zúžit výběr, a tím ušetřit hodiny času.
  • 3
    Pochopíte, že fonty jsou nástroj prodeje, vyberete takové, které rezonují s vaší značkou, hodnotami i ideálním klientem.

Není dobrý nebo špatný font.
Je jen font vhodně nebo nevhodně vybraný.

Budete vědět, na co se soustředit při výběru fontů a na co si dát pozor. Pochopíte, že fonty, které posíláte do světa, by měly souznít s vámi a vaší autentičností. Ovládnete umění alchymie výběru fontu.

e

Kdy je kurz pro vás

  • Pracujete na novém webu nebo předěláváte design starého.
  • Jste zmatení, jaký font vybrat.
  • Máte zájem o veškeré dění okolo písma a grafiky.
  • Chcete se více dozvědět o fontech a rozšířit si obzory.
  • Chcete zjistit jaké vlastnosti mají jednotlivé fonty, jak se na ně dívat.
  • Zajímají vás souvislosti - jak fonty působí na podvědomí, co o nás říkají, jaký mají charakter i to, jaké volit.
  • Anebo vás fonty jednoduše baví.

Jak bude probíhat

  1. Kurz začíná 15. 6., bude ukončený živým webinářem.
  2. Každý den se otevře 1 lekce. 
  3. Diskutovat a ptát se můžete v FB skupině, která bude uzavřená a určená pouze pro účastníky kurzu, přístup do ní dostanete po zaplacení. 
  4. Na živém webináři , který se bude konat 21. 6. od 18:00 hod., si vyzkoušíte psychologii fontů a budete mít prostor na konkrétní otázky k vašemu výběru. 
  5. Přístupy do členské sekce a FB skupiny dostanete včas e-mailem. 

 

Kdo ho pro vás připravil

Andrea Grigerová

 

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

Kurz před vámi absolvovalo 201 účastníků

Co o něm říkají?
(Šipkou vpravo si zobrazíte další reference)

 

Kurz mi přinesl širší pohled na problematiku fontů. Srozumitelně a velmi jednoduše si definovat kam font vybírám, co musím zohlednit při jeho výběru, pro koho ho vybírám (kdo je můj zákazník) a pak kde ho seženu. Podpora ve skupině na FB a cvičení ke každé lekci mi pomohlo pochopit některé nuance psychologie fontů. Díky moc! Byl to moc fajn strávený čas v dobré společnosti.
Ludmila Kotalíkováwww.aromadoteky.cz
Kurz má vše, co by mít měl. Informace jsou sdělovány zábavně, srozumitelně a jsou přehledně uspořádány. Není to žádné čarování z ničeho, ale z velké části technická práce. Díky tomuto kurzu mám konečně systém podle něhož fonty vybírám. Nemůže mě tak již překvapit, že se nějaký font chová tak, jak nechci, nebo že mi nefunguje všude, kde potřebuji.
Markéta Koryčanová
Kurz se mi líbil. Vyhovovalo mi jeho zpracování, přiměřeně informací a časově přijatelné. Se zájmem jsem se těšila vždy na další lekci. Kurz je ucelený, zpracovaný tak, aby se každý dokázal zorientovat. Za mě super. Mám nové aha momenty, několik poznámek a vím zase víc o fontech, které mě již před časem velmi oslovily.
Lucie Horenskáwww.luciehorenska.cz
Andreo, moc děkuju za inspirativní téma, je vidět, že jste v něm doma. Líbí se mi k intuitivnímu “tohle se mi líbí” doplnit racionální “tohle beru a využiju, protože”. Díky za skvělý vhled do fontosvěta, těším se na další porci inspirace.
Jana Fabianováwww.janafabianova.cz
Keď idete do obchodu a vyberáte si šaty, tak sa vždy zamyslíte, či vám ide farba k pleti, či na vás sedia alebo ako sa cítite v danom strihu. S fontami je to také isté. Musia vás a vašich klientov rovnako ako šaty osloviť, vyjadriť čo chcete predať ďalej, naladiť a tým to zďaleka ako pri šatách nekončí. Vďaka tomuto kurzu nahliadnete pod pokličku zložitosti výberu fontov a zažijete zopár aha momentov. Už viac nebudete fonty vidieť ako cez kopirák, ale objavíte ich krásu a posolstvo.
Miriam Paradová
Andrea je profesionál každým coulem! A to se projevilo i v tomto unikátním kurzu! Všechno do detailu promyšlené a připravené, lekce dávaly smysl a pěkně navazovaly. Po kurzu se člověk nebojí vybrat správný font pro cokoliv! Doporučit můžu i individuální konzultaci, se kterou mám skvělou zkušenost!
Lucie Machutováwww.luciemachutova.cz
Andrea je profesionálka, která skvěle rozumí fontům a má pro jejich výběr velké nadání. Když oznámila, že spustí kurz, ani na chvilku jsem neváhala. Andrea nás v 5 lekcích naučila, na co se při výběru fontu zaměřit a hlavně jak o fontech přemýšlet. Pro svůj web jsem měla fonty už vybrané a potvrdila jsem si, že jsem v této chvíli sáhla po těch správných. Získané informace využiju nejen pro sebe, ale i pro mé klienty. Vím, na co je upozornit, aby texty, které jim dodám, neztratily svou vibraci kvůli nevhodně vybranému fontu.
Petra Vickováwww.petravickova.cz
Minikurz Jak vybírat fonty je skvělým úvodem do problematiky psychologie fontů. Dozvíte se v něm mnoho užitečných informací a otevřou se vám dveře do světa fontů. Začnete chápat jejich význam a že je důležité fonty pečlivě vybírat podle toho, kde je chcete použít, co mají sdělit a jaké čtenáře mají přilákat. Doporučuji všem, kdo o fontech ještě nic neví nebo si chtějí své základní vědomosti rozšířit.
Tereza Pickováwww.terezapickova.cz
Kurz byl krásně, jednoduše a zajímavě podán. Informace servírovány postupně, polopaticky, jasně a přehledně. Předčil naprosto moje očekávání, o tom, co se k fontům vlastně váže. I když teda na druhou stranu mám teď komplikovanější život o to, vybrat "lepší" font než libovolný přednastavený...:-)
Klaudie Pivodováwww.vedomije.cz
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas urna et ex molestie viverra. Etiam sollicitudin massa nulla, a malesuada nulla vulputate id.
Jméno Příjmení
Díky kurzu Jak vybírat fonty mám konečně jasno, mezi jakými fonty budu vybírat ten pravý font na web. Fontů, které se mi líbí je tolik a jakási zahlcenost mi bránila vybrat si ten správný. V kurzu se mi vše propojilo, uvědomila jsem si, pro koho font vybírám a kam všude ho potřebuji. Kurz je profesionálně zpracován, dostane se vám spousta užitečných informací a je čas i na hry s fonty.
Jana Urbanováwww.santala.cz
Tento kurz obsahuje mnoho užitečných informací pohromadě a zodpověděl mi rychle a jasně na otázky, na které jsem předtím hledala hodiny odpovědi. Posunul mě velmi ve vnímání fontů, alchymie okolo nich, objevila jsem spoustu nových možností a budu z něj čerpat ještě dlouho. Děkuju moc za energii a péči do něj vloženou a speciálně za tahák do Canvy a video, jak na fonty v Canvě.
Veronika Vykusováwww.vsesouvisisevsim.cz
Milá Andrejko, váš kurz byl plný tolika důležitých a přínosných informací. Naučila jsem se lépe poznávat jednotlivé kategorie fontů a jak fungují především na nejrůznějších webech. Nejpřínosnější pro mě bylo představení toho, kde všude je možné fonty vyhledávat a jak se dá s těmito databázemi pracovat. Je to skvělý vhled pro problematiky fontů, který jistě ocení každý, kdo tvoří jakékoli psané texty, grafické návrhy i webové stránky.
Michaela Novotná
Už na první pohled jde vidět, s jakou láskou paní Andrea na fonty nahlíží. Nikdy jsem o křivkách písmen tak do hloubky nepřemýšlela. Až teď. Nadchla jsem se pro její hry s různými typy písma a bavilo mě odhadovat, jak který font působí a co podprahově říká. Moc jí děkuji za její snahu o kultivaci světa textů. Skvěle poskládaná slova totiž nemají ten správný dopad, když jim chybí vhodná forma. Minikurz zaměřený na výběr fontů se hodí mně osobně, ale také jako copywriter budu mít nyní konečně podloženo, jakou důležitost výběr fontů má a že je nedílnou součástí práce s texty.
Sylvie Kavíkováwww.odsylvie.cz
5-dílný kurz o psychologii fontů nabízí úžasně komplexní pohled na pro nás jinak často přehlíženou oblast tvorby webu. Fonty jsou něco jako krb v obýváku. Vytváří teplo domova, ať už představu o domově máme jakoukoliv. Moc si cením praktických ukázek rozdílů mezi fonty i konkrétních tipů, kde a jak fonty hledat. Moc mi to pomáhá v práci.
Lucie Černáwww.plnoknih.cz
Velmi ocenuji propracovanost kurzu, podano strucne, jasne, vystizne, systematicky. Zadne skakani z tematu do tematu. Take prijemny slovni projev. Z hlediska obsahu jedinecne, tohle se nikde jinde nedozvite.
Jana Svačinová
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas urna et ex molestie viverra. Etiam sollicitudin massa nulla, a malesuada nulla vulputate id.
Jméno Příjmení
Skvělé, praktické uvedení do problematiky výběru fontu! Některé otázky by mě vůbec nenapadlo si klást, tak jsem ráda, že jsem se o nich nejen dozvěděla, ale i získala rovnou odpovědi. Moc se mi líbilo propojení s psychologií a praktické ukázky. Díky.
Pavla Kupčowww.pavlakupco.cz
Kurz Jak vybírat fonty je úžasným úvodem do problematiky fontů. Je velmi praktický, pěkně strukturovaný, nabízí zamyšlení nad mnoha souvislostmi. Jsem přesvědčená, že fonty jsou jako oblečení. Měly by odrážet duši. S Andreou se ke své frontové duši dostane každý
Eva Jakešováwww.sebe-vedoma.cz
Skvělý kurz, DĚKUJIIIII. Od začátku do konce mne kurz moc bavil. I když jsem do do něj vstupovala s tím, že si jen připomenu informace z workshopu, byla jsem překvapená z množství nových informací a dalších hledisek pro výběr písma. Včetně toho, co si ujasnit, než s výběrem písma vůbec začnu. Úspora času k nezaplacení (nemluvě o úspoře díky on-line variantě). Díky kurzu jsem získala návod, jak s fonty kouzlit, aby ladily s mou značkou, hodnotami a byly tak magnetem pro ideální klienty. Pevně doufám, že se informace z celého projektu, brzy stanou součástí výuky minimálně uměleckých a marketingových škol. Projekt Psychologie fontů nabízí nový pohled na definování brandu, včetně cílového zákazníka.
Hana Vicherková