LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

REFERENCE, UKÁZKY

MICHALA MĚŘÍNSKÁ

ZADÁNÍ:

Předat ženám emoci, že krása není něco povrchního, co se dá "zařídit" líčidly a makeupem. Má hlubší kořeny a ta pravá ženskost jde pouze zevnitř. 

PŘED

PO

ŘEŠENÍ:

Použila jsem stejný font na nadpisy i text. Je patkový, ale svou energií jedinečný. Je v něm hodně ženskosti - křivky, kulaté tvary. To se v patkovém často nevidí. Zároveň patky velmi dobře ukotvují a uzemňují, vedou člověka k pocitu bezpečí a pod povrch. Myšlenek, pocitů,... Nenechají člověka klouzat popovrchu, nebo se vznášet. A tím, jak jsou tady patky jemné, tak netáhnou k zemi a neprobouzí pocit "tradice" a "suchopárnosti".

Díky Andree a psychologii fontů jsem pochopila, že nemusím dlouze pátrat při hledání fontů na web a pak dělat kompromisy, ale že je možné najít TEN, který přesně zapadne do mého záměru, protože existuje NĚKDO, kdo umí řeč fontů přeložit do lidštiny. Už nejsem ztracená, už vím, čeho se držet a vyhmátnu tak vždy font, který podtrhne obsah mého sdělení. Děkuju Andree za skvělou osvětovou činnost v této oblasti a také za systém, který do ní vnáší. Moc mi to pomáhá.
Tereza Kramerováwww.terezakramerova.cz
Vybrat správný font bylo pro mě zoufalství – na jednu stranu jsem měla přesnou představu, co chci, na druhou stranu to nemohla najít. Andrea mi pomohla s obojím – pojmenovala mou představu a vtělila ji do několika tipů na konkrétní fonty. Stejně jako vyjadřujeme svou osobnost tím, jaké šaty oblékáme, tak také vyjadřujeme, kdo jsme pomocí fontů, do nichž oblékneme svůj text nebo web. Fonty jsou takovou neverbální komunikací našeho psaného světa.
Olga Plíčkováwww.olgaplickova.cz

PŘED

PO

MONIKA BAKEŠOVÁ

ZADÁNÍ:

"Jsem si jistá obsahem. Ale nevím, jak zařídit, aby za textem bylo vidět, že mě zajímá každý konkrétní člověk. Aby i z textu cítil, že zrovna mně může s důvěrou svěřit svůj právní problém, a že ho vyřeším."

Důvěru v sobě nese jednoznačně patkový font. Na text dobře čitelný, s harmonickými poměry a otevřenými tvary. Je to font s mírně ženskou energií, elegantní, lehký. Je stravitelný velmi dobře i pro muže, ale ukazuje, že autorkou je žena. Pro nadpisový font byl velmi malý výběr, zvolila jsem odlehčený, jasný, zhuštěný font, který ukazuje, že se stručně, jasně a bez omáčky dozvíte, co potřebujete. 

Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
Lucie Koubekwww.copykiller.cz
Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat magickou esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice. Andrejko děkuji, že jsi mi ukázala, jakou moc fonty mají a že mě učíš jejich řeč. Pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů a čtení cizích textů. Obdivuji tvůj dar.
Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz

BY TEREZ

ZADÁNÍ:

Potřebovala jsem propojit své kresby s písmem a vytvořit tak něco jako hotový dílo, obraz. Aby se spojily do harmonie, vyjádřily lépe moje pocity směrem k zákaznicím a obohatily nás všechny.  

Tereza je umělec. I když maluje snové obrazy, její síla není v jemnosti, kterou by reprezentoval ručně psaný font. Její síla je v jedinečnosti. Proto jsme zvolily písmo, které si může dovolit málokdo. Svými proporcemi extravagantní, moderní a čistý nadpisový font. 

PŘED

PO

Jsem typický příklad toho, kdo používal písmo Times New Roman na střídačku s Arial. Když jsem se potřebovala kreativně vyřádit do postů na FB, na web, sahala jsem každou chvíli po jiném písmu bez ladu a skladu. Dneska vidím, jak děsivě to působilo, děsí to už i mě. Andrea mě naučila všímat si toho, co je za fonty skryto. Hned si toho všimnu, když si čtu něčí stránky, letáky... a spojuje se mi to zároveň s nějakými emocemi. A to je přesně ono, vnést do psaného sdělení i ty emoce za tím. Moc děkuji za otevření očí do světa fontomagie ❤.
Štěpánka Čápováwww.stepankacapova.cz
Nikdy jsem si nepotrpěla na nějaké texty a už vůbec ne na extra úpravu. Když jsem vydávala knihu bylo to pro mě tak důležité, že jsem se na to začala dívat úplně jinak. Chtěla jsem prostě osobitý nadpis, aby vyjadřoval to, co je v knize a co chci knihou sdělit. Najednou jsem vnímala, že i font má duši, že na mě mluví svým jazykem a že dokáže vyjádřit mé pocity, které jsem napsala do knihy. Proto jsem požádala Andreu o pomoc s výběrem fontů. Až pak jsem se cítila dobře a našla i můj font-rukopis. Skvělé.
Růžena Nekudováwww.ruzenanekudova.cz

MARKÉTA STRNADOVÁ

ZADÁNÍ:

"Chci jednoduchou, čistou stránku."

FONTY:

Na celé stránce je použitý pouze jeden jediný font. Strukturu tvoří jeho jednotlivé řezy - na nadpisy TUČNÝ, na citáty a reference KURZÍVA a na podnadpisy LIGHT. Text samotný je v řezu REGULAR. Výsledkem je stránka,  která působí čistě a jednoduše.

PŘED

PO

Děkuji Andree Grigerové za to, že jsem mohla díky našim společným toulkám krajinou fontů, pojmenovat a vyjádřit to, co jsem intuitivně věděla a tušila již celý dlouhý čas. Konečně jsem našla font, ve kterém se snoubí moje láska k cizím jazykům, knihám a moudrosti, která je v nich skrytá.
Mirka Smíšková www.goldenkey.cz
Pro svůj nový kurz jsem chtěla vytvořit stránku, která bude nejen vzhledově hezká, ale která by na hlubší úrovni se mnou ladila. Chtěla jsem, aby dokázala i beze slov nést poselství. Ovšem vůbec jsem netušila, jak toho docílit. Výběr fontů a barev s Andreou, překonal moje představy. Teď mám stránku, která opravdu reprezentuje můj kurz i mě.
Linda Berger-Božovskáhttp://lindaberger.cz/

ZUZANA NOVÁKOVÁ

ZADÁNÍ:

"Chci aby informace vyzněly jasně, přehledně, srozumitelně. Aby dávaly pocit, že se dají jednoduše aplikovat a vedou přímo k cíli."

PŘED

PO

Sleduju Andreu prakticky od začátku její “fontocesty”. Měla jsem vždy sklon vypiplávat písmo na webu nebo kdekoliv jinde.Tehdy jsem možná jen podvědomě tušila, že je to důležité. Nicméně hlubší vědomé zamyšlení přišlo až s Andreou a jejím zkoumáním fontů... Začala jsem se nejen na své weby koukat ještě jinýma očima. Andrea ví co dělá, má cit pro krásu, detail a vhled do hlubších krajin našich životů. Písmo nás ovlivňuje na každém kroku, aniž si to uvědomujeme. Jsem vděčná za její práci.
Lada Věntusováwww.zenavhedvabi.cz
Asi si málokdy uvědomíme, proč se nám některé texty čtou lépe a jiné hůře nebo proč se nám ty či ony stránky líbí nebo nelíbí. Výběr fontu textu, nadpisu, popisu atd. v tom hraje obrovskou roli. Font dokáže vystihnout naši náladu, životní postoj nebo vnitřní nastavení a proto je dobré jeho výběru věnovat trochu pozornosti. Andrea dokázala nalézt způsob, jak vám vliv fontů přiblížit.
Tereza Pyrchalová Žáčkováwww.skolapetiprvku.cz

PŘED

PO

ŠTĚPÁNKA  ZEITHAMLOVÁ

ZADÁNÍ:

Toužím propojit moje poslání související s harmonizací organismu a podporou léčebného procesu pomocí homeopatie a aromaterapie s jednotlivými fonty. Ráda bych, aby z textu byl cítit můj zájem o klienta a aby klient měl pocit důvěry v celý proces harmonizace organismu. 

Z konzultace vyplynula i potřeba změnit úplně barvy webu, aby podpořily celkový dojem, kterým má působit. Hlavní pro nás byla hloubka, důvěra a jistota. Protože Štěpánka cílí na ženské publikum, zvolily jsme důvěryhodný ženský font, pro nadpisy ten samý v řezu kapitálky.