LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

Výsledek FONTOHRÁTEK

1/ Jste praktická a máte lidi prostě ráda. Přirozeně pozorná, máte chuť se o lidi starat. Během schůzky připravíte kávu mezi řečí do svého osobního hrníčku, ve kterém si ji vychutnáváte každé ráno a ze skříňky vytáhnete máslové sušenky, které tam máte pro případ, že vás honí mlsná. Na nic si nehrajete a pracovat i pít kávu s vámi je radost. Dokážete druhé bezprostředně vnímat a dáváte jim dostatek prostoru, aby byli sami sebou. Podpoříte je a uděláte bezchybně svou práci, ale přitom zůstáváte hlavně člověkem.  Málokdy se z vás stane workoholik, potřebujete věnovat dostatek času i přátelům a rodině.

2/ Co, jaké kafe? Aha, na to jsem zapomněla. Asi bych ho měla nabídnout… Jste vizionář a kreativní duše, která jak se jednou ponoří do tématu, tak nevidí, neslyší. Dokážete strhnout, zaujmout a zapomínáte na čas i jídlo. Ale po probdělé noci se kafe hodí. Nejlépe překapávaná káva bohémů. Lidí, pro které čas není veličina, na které až tolik záleží. Váš klient si musí zvyknout, že termíny a data jsou pro vás velmi nejisté pojmy, ale výsledek stojí za to. Prací žijete a dýcháte. 

3/ Ladíte každý detail. Výběr kávy, výběr toho správného hrníčku (někdy musí za každou cenu ladit i barevně), aranžmá na stole a vymazlená sladká tečka na závěr. Milujete opečovávat a milujete překvapovat drobnostmi, které klient ocení. Tvoříte dokonalé a krásné věci, ať jste cukrářka nebo skvělá asistentka. Někdy se ale zaberete tolik do uspokojování potřeb druhých, že úplně zapomínáte na sebe. Popíráte své potřeby a názory, a pokud vaše snaha není náležitě oceněna, přichází frustrace.

4/ Káva? Splněno. Nedivila bych se, kdybyste kávu měla na svém check listu bodů, které musíte probrat s klientem. Jste efektivní a výkonná. Na kávu máte buď asistentku, kolegyni anebo supermoderní kávovar, který udělá luxusní pěnu. Zřejmě máte dokonalý přehled, která značka kávy chutná nejlépe. U vás klient získá vždy top kvalitu, okořeněnou efektivitou a spolehlivostí. Emoce dokážete odsunout stranou, aby nezamlžovaly důvod a cíl spolupráce. Na kvalitě vaší práce to neubírá, naopak. 

5/ Žádné kafe dělat nebudete, ale vezmete zákazníka do vaší oblíbené stylové kavárničky. Ne, že byste dobrou kávu neuměla uvařit, ale prostě to vypadá lépe a nemáte potřebu se o něj osobně starat. Každý profesionál má svou parketu, vy pracujete a v kavárně vaří kávu. Berete ho jako rovnocenného partnera, nebudete se stavět do starostlivé role, raději si užijete pohodlí oblíbené kavárny, luxusní pěny z kávovaru, kterou žádný „domácí“ kávovar nezvládne a pocitu, že máte vše pod kontrolou. Svou péči projevíte tím, že za klienta zaplatíte. Taková je vaše forma spolupráce. Na úrovni a vědoma si vlastní hodnoty.