LETNÍ LIMITKA - pro 20 lidí

Nabídka šitá na míru letnímu režimu, kdy máte čistou hlavu pro vylepšení vaší značky, ale nemáte chuť si domlouvat konzultace (ani peníze nazbyt). 

1. 7. - 31. 8. 2024

ANEB FONTY MLUVÍ

Co jsou FONTOHRÁTKY? 

Fontohrátky jsou oblíbená kratochvíle fanoušků facebookové stránky Psychologie fontů

I když vypadají jako testík z letního časopisu, mají hlubší smysl. Ukazují,  že fonty mají schopnost ovlivnit emoce lidí a dokonce je i svým způsobem vyjádřit. Hravou formou dokáží přesvědčit i nevěřící Tomáše, že každý font má svou energii a není jedno, jaký pro své texty vybíráme. 

*****

Jak s nimi pracovat? 

  1. Vyberte si FONTOHRÁTKY, které vás zaujaly a klikněte na obrázek. 
  2. Podívejte se na fotku a nalaďte se na téma, které popisuje. 
  3. Vyberte si font, který vás zaujme, líbí se vám nebo vás prostě přitahuje a nevíte proč.
  4. Přečtěte si, jakou emoci vámi vybraný font představuje.

U některých Fontohrátek vám sedí třeba i dva fonty, u jiných se váš výběr mění podle nálady nebo třeba denní doby. To vše ovlivňuje vaše emoce. Oblečení si také vybíráte podle toho, jak se cítíte právě teď, s fonty je to stejné.

Výběr může být čistě individuální, máte své důvody, proč se vám font líbí, které jsou nepřenositelné. Zážitky, vzpomínky, výchova. Ale existuje i rovina obecná, kterou vnímá většina lidí. Fontohrátky vám pomáhají si ji uvědomit a tato dovednost vás může vést při výběru fontu do vašich textů. Tak, aby oslovily přesně lidi, pro které jsou určeny, přitáhly si je a zaujaly.

Přidejte se k nám na facebookové stránce Psychologie fontů, kde je řešíme téměř každý týden.