Školení & workshop
PSYCHOLOGIE FONTŮ®
V MARKETINGU
Jediné školení v ČR, které vás naučí, jak využít psychologii fontů v reklamě, webdesignu, copywritingu i při budování značky.
CO VÁM ŠKOLENÍ PŘINESE?
- Naučíte se hodnotit i zadávat vizuály (nejen) pro reklamu tak, aby oslovily cílového klienta.
- Pochopíte, jak využít psychologii fontů ryze prakticky, od zvýšení konverzí po snížení míry opuštění webu.
- Ovládnete umění zaujmout ideálního klienta ještě dřív, než se začte.
Nabídnete svým klientům něco, co nikde jinde nenajdou.
Získáte konkurenční výhodu i argumentační převahu.
KDY A KDE
8 HODIN | V PRAZE | max. 14 ÚČASTNÍKŮ
- Termín: 27. listopadu 2023, 9:00-18:00
- Místo konání: PRAHA
- Cena: 8 500 Kč
Absolventi školení získají certifikát PSYCHOLOGIE FONTŮ®.
ŠKOLENÍ JE PRO VÁS, KDYŽ:
Kurz Fonty jako nástroj v marketingu mě jednak bavil, jednak jsem si z něj odnesla spoustu užitečných informací. Přesvědčila jsem se, že správný výběr fontu může mít na vnímání cílové skupiny stejný, nebo dokonce větší vliv než správný výběr barvy. Na kurzu jsem získala praktické tipy, jak vybírat fonty na webové stránky nebo do tištěných materiálů, i jak je mezi sebou kombinovat. Naučila jsem se názvosloví a konkrétní argumenty, jak výběr konkrétního fontu odůvodnit. Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály.
CO VÁS ČEKÁ?
Jednodenní, velmi intenzivní školení, ve kterém si na vlastní kůži prožijete, jak zásadním způsobem fonty ovlivňují vaše rozhodování. Následně se naučíte zásady, jak jejich sílu využít v reklamě, webdesignu, copywritingu i při budování značky.
Mix AHA momentů, teorie a zážitků, a hlavně know-how Psychologie fontů®, které nezískáte na žádném jiném školení. Budete v kůži grafika, markeťáka i klienta. A do vašich profesních dovedností přibyde nová schopnost, kterou využijete každý den.
Budete profesionál, který dokáže jasně a logicky argumentovat v situacích,
se kterými si 99 % lidí neví rady.
Dostal jsem něco, co jsem absolutně nečekal. Koncentrovaná nálož informací během 5 hodin. Největší radost mám z toho, že volbu písma teď umím odůvodnit sám sobě, natož ostatním.
TERMÍN A CENA ŠKOLENÍ
8 HODIN | V PRAZE | max. 14 ÚČASTNÍKŮ
- Termín: 27. listopadu 2023, 9:00-18:00
- Místo konání: PRAHA
- Cena: 8 500 Kč
Absolventi školení získají certifikát PSYCHOLOGIE FONTŮ®.
PROGRAM ŠKOLENÍ
DOPOLEDNE
Úvod 9:00–9:20
9:20–10:20 Souvislosti a teorie
Proč a jak je font nedílnou součástí loga, identity značky i ucelené marketingové komunikace? Kde končí „líbí/nelíbí“ a je důležitější vzhled nebo to, aby se písmo lehce četlo?
10:20–12:00 Základní kameny psychologie fontů
5 skupin fontů, jejich charakter a způsob, jak působí na čtenáře.
12:00–12:30 Z praxe I.
Může font prodávat? Příklady proměn značky/webu.
12:30–13:00 Oběd
ODPOLEDNE
13:00–13:30 Z praxe II.
Přešlapy značek při nevhodném výběru fontu (příklady).
13:30–15:00 Neprůstřelné argumenty
Jak výběr fontů obhájit (7 základních parametrů hodnocení fontů).
15:00–17:00 Typologie osobnosti
Jak vyjádřit písmem hodnoty, archetypy, téma podnikání.
17:00–17:30 Aplikace
Kde psychologii fontů ihned využijete (HR, copywriting, reklama, webdesign, branding).
18:00 Konec školení
Nebudete litovat ani jedné koruny, ani minuty. Budete litovat jenom toho,
že jste podobné školení neabsolvovali dřív.
Moc děkujeme za velmi inspirativní a přínosný vstup na přednášce v předmětu Integrovaná marketingová komunikace. Studenti i já jsme nadšeni. Budu ráda, když se potkáme i v příštím akademickém roce. PS: A já zrovna tisknu seriózním fontem nové cedulky na schránku a zvonek.
Andreu jsme si s její přednáškou na téma Psychologie fontů pozvali v závěrečném semestru bakalářského oboru Floristická tvorba na Zahradnické fakultě MENDELU. Velmi příjemně mě překvapil zájem ze strany studentů, které toto téma zjevně oslovilo. Přednášky se zúčastnili studenti i doktorandi napříč celou fakultou. Byla výborně připravená, srozumitelná, a hlavně nabitá zajímavými informacemi. Studenti ocenili zejména její interaktivní charakter a také skutečnost, že obsahovala příklady z praxe přesně šité na míru. Myslím, že teď budeme všichni na fonty nahlížet zcela jinak!
KDO VÁS BUDE ŠKOLIT
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů®
Od roku 2015 učím lidi využívat neverbální sílu písma a komunikovat jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Píšu a přednáším o souvislostech mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Na blogu i v médiích. Na konferencích i pro vysoké školy.
S ČÍM BUDETE ODCHÁZET?
S unikátním know-how.
Umožní vám snadno obhájit svá rozhodnutí před tlakem ze všech stran a dotahovat projekty, jejichž součástí je výběr fontů k výsledku, ze kterého budou mít dobrý pocit všichni.
BUDETE UMĚT
BUDE HRAČKA
BUDETE MÍT VÝHODU
80 % informací jste nikdy v takovéto logické podobě neslyšeli, 100 % obsahu školení je
know-how plynoucí z více než 1000 konzultací v mé 8leté praxi fontologa. Budete mít znalosti, které nenačtete na internetu ani nezískáte v žádném online kurzu.
Pozor, školení je deformační od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))
REFERENCE
Dostal jsem něco, co jsem absolutně nečekal. Koncentrovaná nálož informací během 5 hodin. Největší radost mám z toho, že volbu písma teď umím odůvodnit sám sobě, natož ostatním. A taky jsem získal skvělý návod, jak v 8 krocích "zvolit" písmo.
Školenie mi definitívne zmenilo pohľad, ako sa dívam na fonty okolo seba. Som schopný rozlíšovať podprahové informácie, ktoré font v sebe nesie. Školenie jednoznačne odporúčam každému, kto sa zaujíma o efektívne využívanie fontov.
Ač jsou fonty už roky mým denním chlebem, nenechala jsem si ujít fontový workshop Psychologie fontů v úterý v Brně. Byla to parádně interaktivní jízda, která svižně ubíhala při poutavém odhalování emocí fontů, které by měly při správně zvoleném typu písma v příjemcích reklamy nebo čtenářích textu vyvolávat. Zastavili jsme se u serifů, scriptů, sans serifů, tučných nebo tenkých písem, kurzívy či rovných liter nebo kontrastu tahů a všechny nabyté informace jsme si hned vyzkoušeli na celé řadě zábavných her a cvičení. Za sebe můžu vřele doporučit!
Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.
Pro mě osobně bylo školení velmi zajímavé, musím psychologii fontů přiznat opravdu velkou váhu. Po školení ještě větší, než jsem před ním vůbec byla schopna. Líbilo se mi jasným záměrem, přehledným uspořádáním i atmosférou. Školení si vybírám pečlivě, toho vašeho nelituji, splnilo víc, než jsem očekávala. Takže teď již jen hurá do praxe.
Z hlediska grafičky mi školení pomohlo lépe chápat chutě a preference jiných lidí, protože chceme často věci dělat spíše podle svého vkusu. Font jsem začala vnímat jako okno do duše klienta, a za to moc děkuji.
Celé školení bylo pro mě plné AHA momentů, které jistojistě uplatním ve své práci. Krásně to plynulo, přestávky byly tam, kde měly být. Vlastní aktivita byla taky super a nijak přehnaná. V poměru cena/výkon výkon cenu vysoce předčil. 🙂 Celkově máte ode mě 10 hvězdiček z 5 :)))). Hodnotím jako účastník i jako člověk, který se ve vzdělávání pohyboval 10 let. Hned jsem doma všechno ukazovala manželovi. A samozřejmě po cestě domů hodnotila a analyzovala billboardy, plakáty a vývěsní štíty. Vaše školení pro mě bylo balzámem na duši. A rozhodně bylo přínosné po všech stránkách – profesně i osobně. Minimálně jsem se zamyslela nad tím, jak fonty ovlivňují mě a co všechno jako copywriter můžu říct nejen textem, ale i fontem. Dala jste mi jako člověku, co neumí kreslit, možnost tvořit "obrazy". Za to jsem moc vděčná. Jestli bude nějaký kurz pro pokročilé, napište si mě do pořadníku. 🙂
Pozor, školení je deformační od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))
Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a jestli je stejně bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.
CHCETE SE ZEPTAT?
Co bych měl znát, abych se mohl školení zúčastnit?
Co s sebou?
Kdy zaplatit fakturu?
Co když nebudu moci přijít?
Nejsem ani grafik ani markeťák, podnikám a chci vědět, jaké fonty používat. Můžu přijít?
Co jídlo a pití?
MÁTE JINOU OTÁZKU?
Napište mi na andrea@grigerova.cz nebo zavolejte na +420 776 106 282.