Školení & workshop

PSYCHOLOGIE FONTŮ® 
V MARKETINGU

Jediné školení v ČR, které vás naučí, jak využít psychologii fontů v reklamě, webdesignu, copywritingu i budování značky.

CO VÁM ŠKOLENÍ PŘINESE?

  • Naučíte se hodnotit i zadávat vizuály (nejen) pro reklamu, jestli osloví cílového klienta.
  • Pochopíte, jak využít psychologii fontů ryze prakticky, od zvýšení konverzí po snížení míry opuštění webu.
  • Ovládnete umění zaujmout ideálního klienta ještě dřív, než se začte.

Nabídnete svým klientům něco, co nikde jinde nenajdou.
Získáte konkurenční výhodu
i argumentační převahu.  

Kurz Fonty jako nástroj v marketingu mě jednak bavil, jednak jsem si z něj odnesla spoustu užitečných informací. Přesvědčila jsem se, že správný výběr fontu může mít na vnímání cílové skupiny stejný, nebo dokonce větší vliv než správný výběr barvy. Na kurzu jsem získala praktické tipy, jak vybírat fonty na webové stránky nebo do tištěných materiálů, i jak je mezi sebou kombinovat. Naučila jsem se názvosloví a konkrétní argumenty, jak výběr konkrétního fontu odůvodnit. Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály.
Madla Čevelovámarketingová čarodejnice, www.cevelova.cz

ŠKOLENÍ JE PRO VÁS, KDYŽ:

Jste brand specialista a tápete, jak zadávat a hodnotit práci grafiků nebo webařů, aby výsledek odpovídal tomu, co ladí s vaší vizí.
Jste výkonnostní specialista a potřebujete mít přehled, kde může být zakopaný pes, když reklama, web nebo prodejní kampaň nemá výsledky.
Jste markeťák a stratég, pracujete s cílovou skupinou a výběr fontu je pro vás zatím nejslabší článek, spoléháte se na líbí/nelíbí.

CO VÁS ČEKÁ?

Jednodenní, velmi intenzivní školení, ve kterém si na vlastní kůži prožijete, jak zásadním způsobem fonty ovlivňují vaše rozhodování, abyste se pak naučili zásady, jak jejich sílu využít v reklamě, webdesignu, copywritingu i budování značky.

Mix AHA momentů, teorie a zážitků, a hlavně know-how Psychologie fontů®, které nezískáte na žádném jiném školení.  Budete v kůži grafika, markeťáka i klienta. A do vašich profesních dovedností přibyde nová schopnost, kterou využijete každý den. 

Budete profesionál, který dokáže jasně a logicky argumentovat v situacích,
se kterými si 99 % lidí neví rady.

Dostal jsem něco, co jsem absolutně nečekal. Koncentrovaná nálož informací během 5 hodin. Největší radost mám z toho, že volbu písma teď umím odůvodnit sám sobě, natož ostatním.
Zdeněk Mocekmarketing, APEX Central Europe s.r.o

TERMÍN A CENA ŠKOLENÍ

8 HODIN | V PRAZE | max. 14 ÚČASTNÍKŮ 

  • Termín: 27. listopadu 2023, 9:00 - 18:00
  • Místo konání: PRAHA
  • Cena: 8 500 Kč

Absolventi školení získají certifikát PSYCHOLOGIE FONTŮ®.

Objednat školení můžete na webu nebo na e-mailu andrea@grigerova.cz

0
let
zkoumám psychologii fontů
0
klientů
na konzultacích
0
hodin
jako školitel

PROGRAM ŠKOLENÍ

DOPOLEDNE

Úvod 9:00 – 9:20

9:20 – 10:20 Souvislosti a teorie 
Proč a jak je font nedílnou součástí loga, identity značky i ucelené marketingové komunikace? Kde končí „líbí/nelíbí“ a je důležitější vzhled nebo to, aby se písmo lehce četlo?

10:20 – 12:00 Základní kameny psychologie fontů
5 skupin fontů, jejich charakter a způsob, jak působí na čtenáře.

12:00 – 12:30 Z praxe I.
Může font prodávat? Příklady proměn značky/webu.

12:30 – 13:00 Oběd 

ODPOLEDNE

13:00 – 13:30 Z praxe II.
Přešlapy značek při nevhodném výběru fontu (příklady).

13:30 – 15:00 Neprůstřelné argumenty
Jak výběr fontů obhájit. (7 základních parametrů hodnocení fontů)

15:00 – 17:00 Typologie osobnosti
Jak vyjádřit písmem hodnoty, archetypy, téma podnikání.             

17:00 – 17:30 Aplikace 
Kde psychologii fontů ihned využijete (HR, copywriting, reklama, webdesign, branding)

18:00 Konec školení

Nebudete litovat ani jedné koruny, ani minuty. Budete litovat jenom toho,
že jste podobné školení neabsolvovali dřív.

Moc děkujeme za velmi inspirativní a přínosný vstup na přednášce v předmětu Integrovaná marketingová komunikace. Studenti i já jsme nadšeni. Budu ráda, když se potkáme i v příštím akademickém roce. PS: A já zrovna tisknu seriózním fontem nové cedulky na schránku a zvonek.
Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D. head of Marketing Center / vedoucí Centra marketingu, NEWTON University
Andreu jsme si s její přednáškou na téma Psychologie fontů pozvali v závěrečném semestru bakalářského oboru Floristická tvorba na Zahradnické fakultě MENDELU. Velmi příjemně mě překvapil zájem ze strany studentů, které toto téma zjevně oslovilo. Přednášky se zúčastnili studenti i doktorandi napříč celou fakultou. Byla výborně připravená, srozumitelná, a hlavně nabitá zajímavými informacemi. Studenti ocenili zejména její interaktivní charakter a také skutečnost, že obsahovala připravila příklady z praxe přesně šité na míru. Myslím, že teď budeme všichni na fonty nahlížet zcela jinak!
Ing. Hana Martinková Kuchyňková, Ph.D.PR oddělení, Zahradnická fakulta/ Faculty of Horticulture Mendelova univerzita v Brně /Mendel University in Brno

KDO VÁS BUDE ŠKOLIT

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů®

Od roku 2015 učím lidi využívat neverbální sílu písma a komunikovat jeho pomocí zřetelně své hodnoty. Píšu a přednáším o souvislostech mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Na blogu i v médiích. Na konferencích i pro vysoké školy.

Články, rozhovory, přednášky najdete na webu.

S ČÍM BUDETE ODCHÁZET?

S unikátním know-how.
Umožní vám snadno obhájit svá rozhodnutí před tlakem ze všech stran a dotahovat projekty, jejichž součástí je výběr fontů k výsledku, ze kterého budou mít dobrý pocit všichni.

BUDETE UMĚT

Sebejistě hodnotit grafické návrhy, připravovat nebo schvalovat tištěné i online materiály anebo dokonce vybírat fonty.

BUDE HRAČKA

Obhájit výběr fontů v komunikaci s vedením nebo klienty. Poradíte si profesionálně i se situací, kdy klient prosazuje úplně nemožný font.

BUDETE MÍT VÝHODU

Všichni ví, že fonty ovlivňují rozhodování klientů, ale vy budete vědět jakým způsobem,  a jak vybrat font pro konkrétní cílovou skupinu

80% informací jste nikdy v takovéto logické podobě neslyšeli, 100% obsahu školení je
know-how plynoucí z více než 1000 konzultací v mé 8leté praxi fontologa. Budete mít znalosti, které nenačtete na internetu, ani nezískáte v žádném online kurzu.

Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.
Jana Andréskováwebdesignérka, www.janaandreskova.cz

REFERENCE

Pro mě osobně bylo školení velmi zajímavé, musím psychologii fontů přiznat opravdu velkou váhu. Po školení ještě větší, než jsem před ním vůbec byla schopna. Líbilo se mi jasným záměrem, přehledným uspořádáním i atmosférou. Školení si vybírám pečlivě, toho vašeho nelituji, splnilo víc, než jsem očekávala. Takže teď již jen hurá do praxe.
Adéla Trávníčkovájednatelka společnosti PAREXPO
Ač jsou fonty už roky mým denním chlebem, nenechala jsem si ujít fontový workshop Psychologie fontů v úterý v Brně. Byla to parádně interaktivní jízda, která svižně ubíhala při poutavém odhalování emocí fontů, které by měly při správně zvoleném typu písma v příjemcích reklamy nebo čtenářích textu vyvolávat. Zastavili jsme se u serifů, scriptů, sans serifů, tučných nebo tenkých písem, kurzívy či rovných liter nebo kontrastu tahů a všechny nabyté informace jsme si hned vyzkoušeli na celé řadě zábavných her a cvičení. Za sebe můžu vřele doporučit!
Naďa Moyzesovágrafička, ilustrátorka

CHCETE SE ZEPTAT?

Co bych měl znát, abych se mohl školení zúčastnit?

Nejsou vyžadované žádné odborné grafické znalosti.

Co s sebou?

Na školení vše dostanete, potřebujete pouze otevřenou mysl a ochotu dívat se na texty úplně jinak.

Kdy zaplatit fakturu?

Nejlépe hned. Místo Vám rezervuji až po zaplacení.

Co když nebudu moci přijít?

Byla by to škoda, ale stát se může. Pokud se odhlásíte e-mailem do 14 dnů před termínem, dostanete zpět 70 % ze zaplacené částky. Po uplynutí tohoto termínu bude účtován storno poplatek 50 % ze zaplacené částky.

Nejsem ani grafik ani markeťák, podnikám a chci vědět, jaké fonty používat. Můžu přijít?

Pro vás bude přínosnější kurz FONT&BRAND, který nabízím právě pro freelancery a podnikatele, kteří hledají font sobě na míru.

Co jídlo a pití?

Součástí školení je káva, voda i obědový catering, nebojte se, postaráme se o vás jak nejlépe budeme umět.
Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a stejně tak je bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.
Nicole Budovágrafik, www.brytro.cz

MÁTE JINOU OTÁZKU?

Napište mi na andrea@grigerova.cz nebo zavolejte na +420 776 106 282.