Online kurz
OBJEVTE POMOCÍ FONTŮ SAMI SEBE I SVOU ZNAČKU
- Chybí vám pevná půda pod nohama v tom, jak se vizuálně prezentovat?
- Stále skládáte puzzle své značky, ale vlastně nevíte, co má na výsledném obrázku být?
- Více a více zabředáváte do fontů a barev, které vám ostatní radí, a už vůbec nevíte, co jste vlastně vy?
- Máte promyšleného ideálního zákazníka, ale tápete v tom, čím ho právě vy zaujmete?
Pojďte se mnou podniknout cestu k výběru písma, které bude jako vaše nejoblíbenější oblečení. A po cestě si uvědomíte, že font je jen třešnička na dortu.
Po cestě k písmu objevíte sami sebe i svou značku:
- hodnoty, které jsou vám vlastní a na kterých ji postavíte
- esenci, která jí dodá vaši duši
- budete přesně vědět, jakého klienta a čím chcete oslovit.
Najdete si svou vizuální identitu a začnou se vám ozývat lidé, se kterými bude radost pracovat.
JAK NA TO PŮJDEME?
V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím, ve kterém se skrývá naše skutečné já.
Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a odborníky, tím více se vzdalujete vašemu nitru, vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.
Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší intuice.
CO VÁM KURZ PŘINESE:
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
- AUTENTICKÝ MARKETINGBudete mít jasnou vizi, jak se prezentovat, abyste to byli vy.
- PŘITÁHNETE SI TY „SVÉ“ KLIENTYBudete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
- UKÁŽETE, CO VE VÁS JEBudete prostě šťastní, sví a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.
Jediný kurz o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí.
Kurz funguje na principu zrcadlení:
výběr fontů odráží vaše podvědomé hodnoty, a vy si je tak můžete daleko lépe vědomě ujasnit a uchopit.
Kurz Font a Brand je něco, co nemá na našem trhu obdobu. Je postavený tak, abyste si opravdu vybrali fonty, které Vás budou reprezentovat a budou mluvit za Vás. Doplní tak Vaši prezentaci a dodají osobitý styl. Protože se ale nejedná o prostý výběr písma, ale o celostní přístup k utvoření vizuální stránky své značky, doporučila bych jej všem, kteří si neví rady, jak to uchopit. Začínající podnikatelé se díky kurzu ukotví v tom, kdo jsou, zda to, co chtějí dělat, je přesně to ONO a ujasní si, kdo jsou jejich potenciální zákazníci a jak k nim skrze písmenka a celou vizuální stránku promlouvat. Ti, kteří už mají svůj byznys díky kurzu pozvednou svou značku na vyšší level. Díky Andree a jejímu vedení není ta cesta nikterak nezdolatelná, jak by při pohledu na neskutečné množství fontů (a jejich kombinací) mohlo zdát. Já jsem si díky kurzu uvědomila obrovskou spoustu informací, zažila několik AHA momentů a považuju to za jednu z nejlepších investic na startu svého podnikání.
BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:
1. Definujete si hodnoty, přes které nejede vlak
Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty.
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky.
2. Vytáhnete esenci vašeho podnikání
Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty.
Výsledkem bude graf se 3 základními hodnotami lidské komunikace.
3. Zmapujete, jak oslovit vašeho ideálního klienta
Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého.
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.
4. Voilà, je tu FontBook!
Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.
PO KURZU BUDETE MÍT V RUCE:
FONTY
HIERARCHII NADPISŮ
HODNOTY ZNAČKY
ESENCI PODNIKÁNÍ
IDEÁLNÍHO KLIENTA
Kurz bych vřele doporučila každému, kdo své podnikání vnímá jako "love-brand" a/nebo jde pod povrch a záleží mu na tom, aby se jeho projekt dostal k těm správným lidem. Osobně mi velmi pomohl nacítit se na svou cílovou skupinu, přesně si ji definovat a také samozřejmě vybrat fonty, které ji budou přitahovat :-). Ušetřil mi tím spoustu času a vybírání několika odborníků zvlášť pro vizuál webu, fonty samotné, branding a komunikaci se zákazníky
KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro zábavu.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
REFERENCE
Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky klientů z konzultací.
Kurz mě nadchl svým rozsahem, hloubkou a kvalitou předávaných informací. Navíc Andrey laskavý, milý, přesto profesionální projev, byl opravdovou třešničkou na dortu. Na každou lekci jsem se těšila jak malé dítě, kam mě zas Andrea dál zavede a v jejím světě písmenek jsem našla velké zalíbení. Vše dává smysl, zapadá do sebe jak puzzle a na konci člověk najde v písmenkách svou druhou kůži. Nádherná práce 🙏💕
Kurz Font&Brand je naprosto jedinečný a úžasný v tom, že vám pomůže nejen vybrat správný font pro váš web, ale pomůže vám pochopit i spoustu věcí o sobě samých a o vašem přístupu ke klientům, díky kurzu jsem si uvědomila jaké jsou mé očekávání a očekávání mých klientů a díky tomu jsem to dokázala sladit tak, aby to vyhovovalo oběma stranám. Přístup a vedení paní Andrey byl na jedničku. Děkuji
Pro mě je důležitá v životě i kurzech důvěra v člověka, který ho vede. A to Andrea splňuje na celé čáře. Provede vás kurzem s osobním nasazením a praktickými doporučeními, když nevíte kudy kam. Podíváte se na sebe a svoji značku z jiných úhlů pohledu. Kurz je cenný pro všechny, co hledají rádi odpovědi.
Kurz Font & Brand určitě doporučuji lidem, kteří chtějí ještě pracovat se svým webem, i když si myslí, že ho mají vyladěný. Absolvováním kurzu a nalezením toho svého fontu dojdete k harmonii. Byl to pro mě nejvíc profesionální kurz, který jsem kdy absolvovala. Ukázal mi, jaké jsou zákonitosti ve světě fontů a psychologie jejich působení, jak to funguje, nebo taky nefunguje dohromady. Srozumitelnou, hravou, logickou formou podané informace, zpětná vazba od lektorky po celou dobu trvání kurzu.
V ČEM JE KURZ JEDINEČNÝ?
Kurz FONT & BRAND je jediný kurz, ve kterém hodnoty sebe a své značky objevujeme nejen zvenku rozumem, ale i zevnitř, podvědomě přes fonty. Fonty jsou nástrojem pro napojení na vaše podvědomí.
V kurzu najdete naprosto jednoduchý a pochopitelný postup, založený na mé 7leté zkušenosti ze stovek konzultací. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští.
KURZ NA MÍRU podle vašeho typu
„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“
Na základě stovek konzultací jsem vytvořila typologii Psychologie fontů, díky které nebudete muset objevovat celý vesmír fontů, ale jen galaxie, které jsou blízké vašemu typu a nastavení.
Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu. Kvíz nemůžete ovlivnit rozumem, váš výběr bude vycházet opravdu z vašich podvědomých hodnot, které nosíte v sobě, jak dokazují desítky zpětných vazeb.
4 VARIANTY KURZU, NA MÍRU VAŠEMU TYPU
půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.
Jste praktiční a efektivní
Jste přemýšliví a hloubaví
Jste autentičtí někdy rebelové
Jste vnímaví a spoléháte se na intuici
Struktura kurzu bude reflektovat vaše potřeby, dostanete se k cíli nejpřirozenější cestou.
- rychle a efektivně
- promyšleně
- zapojíte rozum i podvědomí
- s ohledem na vaše nevyřčené potřeby
Budeme pracovat cíleněji, bez zbytečných zacházek a obecných informací. Půjdeme rychle nebo pomalu, ale přímo k cíli.
- Vyhneme se šablonám a průměrnosti.
- Nebudete muset ztrácet čas aktivitami, které vám nejsou vlastní.
- Budete pracovat s hodnotami, které vám jsou blízké.
Kurz mi pomohl ujasnit si, co je pro mě důležité, jak chci na lidi působit, jaké čtenáře hledám. Úleva, že je v pořádku jít na to jinak, po svym a nesnažit se zapadnout do nějakejch nesmyslnejch škatulí.
CENA KURZU
21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina
KURZ ZAČÍNÁ 14. 2. 2022
4 900 Kč
Cenu garantuji pro tento běh kurzu, v příštím běhu bude s největší pravděpodobností navýšena o DPH.
Kurz je určený přímo pro vás, pokud:
- jste OSVČ nebo malá firma,
- si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti,
- autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost.
Kurz NENÍ pro vás, pokud:
Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více možností najdete v FAQ.
BONUSY V KURZU
skvělí profesionálové ve svém oboru
Madla Čevelová
ARCHETYPY KLIENTA
Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama.
Ingrid Dach
COPY TYPY
Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.
Petra Vymětalová
INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU
Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.
Magdalena Krejčí
VLASTNORUČNÍ PODPIS NA WEB
Vytváří ilustrace v souladu s hodnotami značky, které pomáhají odlišit se od konkurence a zaujmout ty správné zákazníky. K tomu učí podnikatelky tvořit vlastnoruční jedinečné ilustrace.
ČASTÉ DOTAZY - FAQ
Jak bude kurz probíhat?
Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.
Co přesně kurz obsahuje?
Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?
Je potřeba kurz procházet se skupinou nebo je možné mít individuální tempo?
Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?
Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?
Jak dlouho bude kurz přístupný?
Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?
Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty. Mrkněte na webu na sekci PRO GRAFIKY v menu.
SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI
Naučím vás, jak si poradit s tím:
- Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají)
- Abyste neporušili zákon
- Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné
- Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…)
- Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu
SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?
Budete mít:
- Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
- Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily
- Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
- Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
- Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta
Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
ale najít sám sebe. Použijte jako zrcadlo fonty.
Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.
Všem, kdo podnikají srdcem a potřebují vzpruhu. Mně kurz otevřel nové obzory v podnikání, ale hlavně jsem si od základu znovu uvědomila podstatu svého podnikání, což mi dává křídla 🙂
Povedu vás a pomůžu vám. Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky.
Online kurz
Kurz vás dostane a jistě i zaujme svým obsahem, ovšem, co vám vyrazí dech, je osobnost Andrey. Má velmi jasné a příjemné vystupování. Věříte jí doslova každé slovo a dokonce jí i uvěříte, že přesto, že máte v průběhu kurzu pocit totálního fontového chaosu, ona vás v tom nenechá, podá vám ruku, ukáže cestu a lehce vás postrčí. 🙂 A mám pocit, že někde za bukem pozoruje, jestli nebloudíte.