Online kurz

Font & Brand

 

OBJEVTE POMOCÍ FONTŮ SAMI SEBE I SVOU ZNAČKU

  • Chybí vám pevná půda pod nohama v tom, jak se vizuálně prezentovat?
  • Stále skládáte puzzle své značky, ale vlastně nevíte, co má na výsledném obrázku být?
  • Více a více zabředáváte do fontů a barev, které vám ostatní radí, a už vůbec nevíte, co jste vlastně vy?
  • Máte promyšleného ideálního zákazníka, ale tápete v tom, čím ho právě vy zaujmete?

Objevte svůj rukopis, který vás odliší

Pojďte se mnou podniknout cestu k výběru písma, které bude jako vaše nejoblíbenější oblečení. A po cestě si uvědomíte, že font je jen třešnička na dortu.

 

Po cestě k písmu objevíte sami sebe i svou značku:

  • hodnoty, které jsou vám vlastní a na kterých ji postavíte
  • esenci, která jí dodá vaši duši
  • budete přesně vědět, jakého klienta a čím chcete oslovit.

Najdete si svou vizuální identitu a začnou se vám ozývat lidé, se kterými bude radost pracovat.

 

JAK NA TO PŮJDEME? 

V kurzu budeme pracovat s vědomím i podvědomím, ve kterém se skrývá naše skutečné já.

Cesta k identitě značky je komplikovaná, a čím víc na ní jdete přes rozum a odborníky, tím více se vzdalujete vašemu nitru, vaší podstatě. Odpovědi na to, jací jste, v čem jste jedineční a co přesně od vás čekají klienti, kteří vás budou milovat, ty se skrývají ve vašem nitru.

Pojďte se do něj podívat, průvodcem vám budou fonty, které budeme používat jako nástroj vaší intuice.  

CO VÁM KURZ PŘINESE:

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina

  • AUTENTICKÝ MARKETING
    Budete mít jasnou vizi, jak se prezentovat, abyste to byli vy.
  • PŘITÁHNETE SI TY „SVÉ“ KLIENTY
    Budete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takové jací jste, v pravdivosti a emocích.
  • UKÁŽETE, CO VE VÁS JE
    Budete prostě šťastní, sví a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.

Jediný kurz  o budování značky, kde využijete souhru vědomí a podvědomí. 

Kurz funguje na principu zrcadlení:
výběr fontů odráží vaše podvědomé hodnoty, a vy si je tak můžete daleko lépe vědomě ujasnit a uchopit. 

Kurz Font a Brand je něco, co nemá na našem trhu obdobu. Je postavený tak, abyste si opravdu vybrali fonty, které Vás budou reprezentovat a budou mluvit za Vás. Doplní tak Vaši prezentaci a dodají osobitý styl. Protože se ale nejedná o prostý výběr písma, ale o celostní přístup k utvoření vizuální stránky své značky, doporučila bych jej všem, kteří si neví rady, jak to uchopit. Začínající podnikatelé se díky kurzu ukotví v tom, kdo jsou, zda to, co chtějí dělat, je přesně to ONO a ujasní si, kdo jsou jejich potenciální zákazníci a jak k nim skrze písmenka a celou vizuální stránku promlouvat. Ti, kteří už mají svůj byznys díky kurzu pozvednou svou značku na vyšší level. Díky Andree a jejímu vedení není ta cesta nikterak nezdolatelná, jak by při pohledu na neskutečné množství fontů (a jejich kombinací) mohlo zdát. Já jsem si díky kurzu uvědomila obrovskou spoustu informací, zažila několik AHA momentů a považuju to za jednu z nejlepších investic na startu svého podnikání.
Marie Langovádětská fyzioterapeutka

BUDEME POSTUPOVAT KROK ZA KROKEM:

1. Definujete si hodnoty, přes které nejede vlak

Abyste to byli vy. Hodnoty, které tvoří vaši osobnost i značku, přes které budete čitelní a autentičtí. Pomůže nám zrcadlo, které nám nastaví fonty. 
Výsledkem bude konkrétní seznam hodnot, které promítnete do celé prezentace značky. 

2. Vytáhnete esenci vašeho podnikání

Ne podle pocitu, ale hezky promyšleně. Co vás odliší od ostatní? A co přesně chcete vyzařovat? Pomůže nám typologie Big Five, a jak jinak, zrcadlení přes fonty. 
Výsledkem bude v grafu zpracovaných 5 základních hodnot lidské komunikace.

3. Zmapujete, jak oslovit vašeho ideálního klienta

Minimalizujete nepochopení a falešná očekávání zákazníků. Pomohou nám marketingové archetypy a ukáže se, jaké fonty trefí do černého. 
Výsledkem bude zpracovaný archetyp vašeho ideálního klienta, včetně představy, jaké barvy a jaká slova ho osloví.

4. Voilà, je tu FontBook!

Budete přesně vědět, proč a na základě jakých hodnot jste si fonty vybrali, a vše vám do sebe zapadne jak ozubená kolečka. A samozřejmě budete mít přehled o tom, kde ho vzít, jak je to s autorskými právy, a podobné praktické informace.
Výsledek: Fontbook - krásně zpracovaný manuál s výběrem fontů, včetně jejich kombinací a hierarchie nadpisů.

PO KURZU BUDETE MÍT V RUCE:

FONTY

Fonty pro text i nadpisy, na web i sociální sítě

HIERARCHII NADPISŮ

Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily

HODNOTY ZNAČKY

Seznam hodnot značky vycházející z psychologie fontů

ESENCI PODNIKÁNÍ

Graf esence vašeho podnikání podle typologie Big Five

IDEÁLNÍHO KLIENTA

Archetyp ideálního klienta včetně návodu, jak ho oslovit
Kurz bych vřele doporučila každému, kdo své podnikání vnímá jako "love-brand" a/nebo jde pod povrch a záleží mu na tom, aby se jeho projekt dostal k těm správným lidem. Osobně mi velmi pomohl nacítit se na svou cílovou skupinu, přesně si ji definovat a také samozřejmě vybrat fonty, které ji budou přitahovat :-). Ušetřil mi tím spoustu času a vybírání několika odborníků zvlášť pro vizuál webu, fonty samotné, branding a komunikaci se zákazníky
Michaela Doležalovátvůrce originální oděvní značky

KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Na konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.

REFERENCE

Neumím zázraky, ale s čistým svědomím vám můžu slíbit, že na konci kurzu se podíváte na váš vymazlený FontBook a řeknete si: „To jsem já“. Tak jako desítky klientů z konzultací. 

Kurz mě nadchl svým rozsahem, hloubkou a kvalitou předávaných informací. Navíc Andrey laskavý, milý, přesto profesionální projev, byl opravdovou třešničkou na dortu. Na každou lekci jsem se těšila jak malé dítě, kam mě zas Andrea dál zavede a v jejím světě písmenek jsem našla velké zalíbení. Vše dává smysl, zapadá do sebe jak puzzle a na konci člověk najde v písmenkách svou druhou kůži. Nádherná práce 🙏💕
Kateřina Hrabecbodyterapeutka a mentorka
Kurz Font&Brand je naprosto jedinečný a úžasný v tom, že vám pomůže nejen vybrat správný font pro váš web, ale pomůže vám pochopit i spoustu věcí o sobě samých a o vašem přístupu ke klientům, díky kurzu jsem si uvědomila jaké jsou mé očekávání a očekávání mých klientů a díky tomu jsem to dokázala sladit tak, aby to vyhovovalo oběma stranám. Přístup a vedení paní Andrey byl na jedničku. Děkuji
Nikola Schönovákosmetický poradce
Pro mě je důležitá v životě i kurzech důvěra v člověka, který ho vede. A to Andrea splňuje na celé čáře. Provede vás kurzem s osobním nasazením a praktickými doporučeními, když nevíte kudy kam. Podíváte se na sebe a svoji značku z jiných úhlů pohledu. Kurz je cenný pro všechny, co hledají rádi odpovědi.
Kristýna Urbanovávýtvarnice
Kurz Font & Brand určitě doporučuji lidem, kteří chtějí ještě pracovat se svým webem, i když si myslí, že ho mají vyladěný. Absolvováním kurzu a nalezením toho svého fontu dojdete k harmonii. Byl to pro mě nejvíc profesionální kurz, který jsem kdy absolvovala. Ukázal mi, jaké jsou zákonitosti ve světě fontů a psychologie jejich působení, jak to funguje, nebo taky nefunguje dohromady. Srozumitelnou, hravou, logickou formou podané informace, zpětná vazba od lektorky po celou dobu trvání kurzu.
Lenka Blažkováwww.lenkablaza.cz

V ČEM JE KURZ JEDINEČNÝ?

Kurz FONT & BRAND je jediný kurz, ve kterém hodnoty sebe a své značky objevujeme nejen zvenku rozumem, ale i zevnitř, podvědomě přes fonty. Fonty jsou nástrojem pro napojení na vaše podvědomí.

V kurzu najdete  naprosto jednoduchý a pochopitelný postup, založený na mé 6leté zkušenosti ze stovek konzultací. Celou dobu vás budu doprovázet, odpovídat dotazy, tahat ze slepých uliček a ukazovat směr tam, kde se zamotáte do houští.

KURZ NA MÍRU podle vašeho typu

„Fontů jsou tisíce, jak v nich mám objevit ten svůj?“

Na základě stovek konzultací jsem vytvořila typologii Psychologie fontů, díky které nebudete muset objevovat celý vesmír fontů, ale jen galaxie, které jsou blízké vašemu typu a nastavení.

Svůj typ zjistíte s pomocí vstupního kvízu a díky tomu vstoupíte do kurzu, který bude zcela přizpůsobený na míru vašemu typu. Kvíz nemůžete ovlivnit rozumem, váš výběr bude vycházet opravdu z vašich podvědomých hodnot, které nosíte v sobě, jak dokazují desítky zpětných vazeb.

4 VARIANTY KURZU, NA MÍRU VAŠEMU TYPU

půjdeme přímo k podstatě a minimalizujeme zahlcení a rozhodovací paralýzu.

Jste praktiční a efektivní

Vím, že je pro vás na prvním místě efektivita a jasná komunikace. Kurz si můžete procházet klidně sami, dostanete tabulky, checklisty a zpětnou vazbu v živém ZOOM vysílání.

Jste přemýšliví a hloubaví

Potřebujete porozumět a chápat, jak to funguje, proto má kurz jasnou strukturu, vždy víte, co děláte a proč. Ve finále vám všechna kolečka zapadnou do sebe. Sdílet své pocity a komunikovat můžete ve skupině, nebo si procházet kurz sami.

Jste autentičtí někdy rebelové

Pro vás je důležité, že si můžete vybrat. Můžete používat intuici i rozum, zkoušet nečekané kombinace. Důležité ale je, že si budete umět definovat hodnoty a fonty i v budoucnu, až budete chtít změnu.

Jste vnímaví a spoléháte se na intuici

Nebudu na vás tlačit termíny ani úkoly. Dám vám prostor rozložit si vše do 21 dní. Budete mít možnost procítit jednotlivé volby přes vizuální testy, sdílet své pocity ve skupině a dostávat průběžně zpětnou vazbu ode mne i ostatních.

Struktura kurzu bude reflektovat vaše potřeby, dostanete se k cíli nejpřirozenější cestou. 

  1. rychle a efektivně
  2. promyšleně
  3. zapojíte rozum i podvědomí
  4. s ohledem na vaše nevyřčené potřeby

Budeme pracovat cíleněji, bez zbytečných zacházek a obecných informací. Půjdeme rychle nebo pomalu, ale přímo k cíli.

  • Vyhneme se šablonám a průměrnosti.
  • Nebudete muset ztrácet čas aktivitami, které vám nejsou vlastní.
  • Budete pracovat s hodnotami, které vám jsou blízké.
Kurz mi pomohl ujasnit si, co je pro mě důležité, jak chci na lidi působit, jaké čtenáře hledám. Úleva, že je v pořádku jít na to jinak, po svym a nesnažit se zapadnout do nějakejch nesmyslnejch škatulí.
Klára Svobodová Šibodablog Spocklidem

CENA KURZU

21 DNÍ | 4 OBLASTI | 4 živá ZOOM setkání | členská sekce | Podpůrná FB skupina

KURZ ZAČÍNÁ 14. 2. 2022

4 900 Kč

Cenu garantuji pro tento běh kurzu, v příštím běhu bude s největší pravděpodobností navýšena o DPH. 

BONUS DO 29. 1., 22:00 hod

Má individuální péče pro ty, kteří jsou rozhodnutí. 

Speciální ZOOM vysílání po kurzu, které bude věnované tomu, abychom váš výběr doladili k dokonalosti. Toto vysílání bude pouze pro lidi, kteří koupí kurz do 29. 1. 22:00 hod.

Kurz je určený přímo pro vás, pokud:

  1. jste OSVČ nebo malá firma,
  2. si budujete značku, která stojí na vaší osobnosti, 
  3. autenticita pro vás není klišé a prázdné slovo, ale životní nutnost. 

Kurz NENÍ pro vás, pokud: 

Jste profesionál (grafik, webdesignér, atd.), který nechce vybírat font pro sebe a svou značku, ale v rámci profese pro klienty. Více možností najdete v FAQ. 

BONUSY V KURZU

skvělí profesionálové ve svém oboru

Madla Čevelová

ARCHETYPY KLIENTA

Marketingová čarodejnice, která umí propojit svět racionálních marketingových postupů a magických zákoutí vaší duše. Pomáhá volnonožcům a živnostníkům najít v podnikání sebe sama. 

Ingrid Dach

COPY TYPY

Mentoruje podnikatelky, které tvoří prodejní kampaně na online kurzy a další digitální produkty. Učí, jak využívat v copywritingu typologii, která zohlední, že každý čtenář je jiný a osloví ho jiný typ prodejních textů.

 

Petra Vymětalová

INSTALACE FONTŮ do WORDPRESSU

Učí počítačové blondýny ovládat nástroje pro online podnikání sebevědomě a bez obav. Pomáhá jim pečovat o jejich weby, tvořit online kurzy i rozesílat marketingové e-maily.

Magdalena Krejčí

VLASTNORUČNÍ PODPIS NA WEB

Vytváří ilustrace v souladu s hodnotami značky, které pomáhají odlišit se od konkurence a zaujmout ty správné zákazníky. K tomu učí podnikatelky tvořit vlastnoruční jedinečné ilustrace.

 

ČASTÉ DOTAZY - FAQ

Jak bude kurz probíhat?

Objednáte a zaplatíte si online kurz. V objednávce uvedete výsledek FontoKvízu, abych vás mohla zařadit do vašeho kurzu na míru. Kurz začíná 31. 5., nejpozději 30. 5. dostanete přístupy do členské sekce.

Kurz probíhá v členské sekci na webu v přehledných lekcích. Jednotlivé lekce se budou otevírat postupně, celý kurz trvá 21 dní. K dispozici bude i nepoviNná FB uzavřená skupina.

Co přesně kurz obsahuje?

Kurz je rozdělený do tří témat a pro každou oblast jsou připravená:
  • Videa se stopáží (můžete se vracet ke konkrétním úsekům)
  • Všechna videa zpracovaná ve formě mp3 (pro ty, kteří neradi videa, ale rádi poslouchají při práci)
  • Vizuální cvičení (spousta cvičení s fonty, barvami, atd.)
  • Připravené testovací sady fontů.
  • Přehledné tabulky a checklisty.
  • Živé setkání na ZOOM, v předem stanovených datech, kde budete moci klást dotazy
  • Jakou dostanu podporu a zpětnou vazbu?

    Klást dotazy, získávat zpětnou vazbu a podporu ode mě i ostatních budete moci v uzavřené facebookové skupině. Každá lekce bude zakončená také společným setkáním na ZOOM, kde budeme diskutovat. Z tohoto setkání bude záznam.

    Je potřeba kurz procházet se skupinou nebo je možné mít individuální tempo?

    Kurz je postavený tak, že všechny informace jsou dostupné v členské sekci, každý týden se vám otevře jedna její část a můžete si obsah procházet klidně sami. Skupinu můžete využít v případě, že se vám hodí zpětná vazba na váš výběr, nebo budete chtít položit dotaz přímo mně.

    Jaký je rozdíl mezi kurzem a individuální konzultací?

    Kurz je vhodnější pro lidi, kteří si chtějí pevně ukotvit v hodnotách a esenci svého podnikání a potřebují tu cestu podniknout sami. Svým tempem a s veškerým porozuměním každého kroku. Navíc v něm získají cennou zpětou vazbu od ostatních, která je v tomto oboru klíčová. Konzutace je rychlejší, zaměřená více na výsledek než na cestu, a je dražší.

    Co když mě zařadíte do špatného typu kurzu?

    Rozřazení do skupin proběhne první den kurzu. Nemusíte se ale bát, že pojedete podle nějaké šablony, vím, že každý jsme originál a můžete mít přesah i do jiných typů. S tím se v kurzu počítá a můžeme vaše potřeby řešit individuálně. Pokud vám typ nesedne vůbec, máte možnost první týden požádat jednou o změnu skupiny.

    Jak dlouho bude kurz přístupný?

    Do kurzu budete mít přístup 1 rok. Má intenzivní podpora bude trvat 21 dní. To vše proto, aby FONT& BRAND nebyl jen nějaký kurz do sbírky, ale abyste si opravdu velmi rychle definovali svou vizuální identitu.

    Proč kurz není pro profesionály, kteří vybírají fonty pro klienty?

    Protože je tvořený s myšlenkou na konkrétní lidi, kteří hledají svůj font a svou značku. Je koncipovaný tak, aby byli ušetřeni zahlcení a množství informací, které nepotřebují. Testovací sada fontů je na míru konkrétnímu typu, zdaleka nepokrývá celou škálu možností (které by tento konkrétní typ jenom sváděly z cesty).
    Zjednodušení a focus na konkrétní hodnoty, které je největší výhodou pro lidi, kteří hledají font pro sebe, je největší nevýhodou pro profesionály, kteří potřebují komplexnější informace. Tento kurz jim je nedá.
    Pro profesionály je určený celodenní workshop, kde se dozví mnohem širší souvislosti výběru fontů v zaměření na práci s klienty. Mrkněte na webu na sekci PRO GRAFIKY v menu.

    SOUČÁSTÍ KURZU JSOU I PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI

     

    Naučím vás, jak si poradit s tím:

    • Aby psaly fonty česky (i ty, které češtinu nemají)
    • Abyste neporušili zákon
    • Aby fonty při vší autenticitě zůstaly čitelné a použitelné
    • Abyste je mohli používat na různých platformách a aplikacích (Canva, web, Word, e-mailing…)
    • Aby výběr nebyl subjektivní a náhodný, ale promyšlený, přesně podle Pyramidy výběru fontu

    SHRNUTÍ — CO SI Z KURZU ODNESETE?

    Budete mít:

    • Nádherný Fontbook - vyberete 1-3 fonty, na web i sociální sítě
    • Hierarchie nadpisů a kombinace fontů - aby společně ladily
    • Hodnoty značky vycházející z psychologie fontů
    • Esenci tématu, jasně definovanou podle Big Five
    • Očekávání cílové skupiny podle archetypu ideálního klienta

    Možná je právě teď čas nehledat odpovědi u ostatních,
    ale najít sám sebe. Použijte jako zrcadlo fonty.

    Najděte, v čem jste jedineční, a jak to ukázat navenek.

    Všem, kdo podnikají srdcem a potřebují vzpruhu. Mně kurz otevřel nové obzory v podnikání, ale hlavně jsem si od základu znovu uvědomila podstatu svého podnikání, což mi dává křídla 🙂
    Daniela RauKoučka a mentorka s vášňou pre knihy

    Povedu vás a pomůžu vám. Najdete nejenom fonty, které budou vaším rukopisem, ale objevíte ve svém nitru i základní hodnoty, na kterých postavíte celý vesmír. Včetně vaší značky. 

    Online kurz

    Kurz vás dostane a jistě i zaujme svým obsahem, ovšem, co vám vyrazí dech, je osobnost Andrey. Má velmi jasné a příjemné vystupování. Věříte jí doslova každé slovo a dokonce jí i uvěříte, že přesto, že máte v průběhu kurzu pocit totálního fontového chaosu, ona vás v tom nenechá, podá vám ruku, ukáže cestu a lehce vás postrčí. 🙂 A mám pocit, že někde za bukem pozoruje, jestli nebloudíte.
    Hanka Juráskovámentorka pohody, www.hankajuraskova.cz

    AUTENTICKÁ ZNAČKA

    Jasné hodnoty pro váš autentický marketing a přesnou vizi, jak se prezentovat. Tečka.

    VIZUÁLNÍ IDENTITA

    Budete prostě šťastná, svá a postavíte se do všech vizuálů ve své plné síle. Vnitřní i vnější.

    IDEÁLNÍ KLIENT

    Budete mít v duši klid, že vás lidé uvidí takovou, jaká jste, v pravdivosti a emocích.
    Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
    Lucie Koubekwww.copykiller.cz
    Než jsem poznala Andreu, nikdy mě nenapadlo nad fonty přemýšlet. Dnes už rozumím tomu, proč se mi některé texty dokáží na první pohled dostat pod kůží a z jiných mě mrazí a rychle utíkám pryč. Andrea mě naučila vnímat esenci fontů. Za to jsem nesmírně vděčná. Pomáhá mi to při vlastní prezentaci. Moje texty daleko lépe působí i na mé zákaznice a pomáhá mi to při komunikaci se zákaznicemi, tvorbě mých produktů i čtení cizích textů.
    Renata Pekařováwww.onlineskolasiti.cz