Praktický online workshop

...abyste nedopadli jak pejsek s kočičkou.

Kombinování fontů je tak citlivá záležitost, že kolem ní chodí i  zkušení grafici po špičkách, a spoléhají na svou intuici. Pokud vám intuice chybí, pojďte se naučit, jak racionálně vybírat fonty tak, aby k sobě ladily, navzájem se doplňovaly a výsledek vypadal skvěle.

  • Kombinujete stále dokola ty samé fonty, protože jistota je jistota. (Ale taaak rádi byste použili jiné, neokoukané...)
  • Milujete kreativní kombinace fontů, ale když se do nich pustíte, vypadají amatérsky.
  • Střílíte v kombinování fontů naslepo a hodil by se vám nějaký osvědčený systém.
  • Bojíte se překombinování nebo laciných efektů.
  • Hledáte rady na internetu, ale žádný použitelný návod jste ještě nenašli.

Nezáleží na tom, jestli se grafikou živíte, jste virtuální asistentka, která ladí texty pro klienty anebo jste laik, kterého fonty prostě baví. Workshop jsem rozdělila do 2 úrovní - základní (nepotřebujete žádné znalosti) a pokročilá. 

Pokud se bojíte párování fontů, protože si nikdy nejste jisti, které spolu ladí, pojďte se to naučit na workshopu

KOLIK ČASU POTŘEBUJETE? 

1,5 hodiny

KDE SE POTKÁME: 

online, na ZOOM

KOLIK STOJÍ:

1200 - 1600 Kč, podle pokročilosti

Konkrétní otázky, které zodpovíme: 
  • Je lepší zůstat u jednoho fontu, nebo je lepší jich kombinovat více? 
  • Jak poskládat fonty tak, aby výsledek nepůsobil těžkopádně nebo amatérsky?
  • Na co dávat pozor a jakým kombinacím se vyhnout?
  • Jak poznat fonty, které k sobě ladí?
  • Existují vůbec nějaká pravidla, kterých se držet?

Co bude cílem workshopu?

  • 1
    Naučíte se přemýšlet o kombinacích fontů tak, abyste při výběru písma pro grafiku i sociální sítě neztráceli hodiny hledáním a kombinováním fontů, které k sobě nikdy ladit nebudou. 
  • 2
    Dostanete do ruky pravidla, které vám pomohou vytvořit harmonické kombinace fontů, i když se vám zdá, že pro grafiku nemáte cit. 
  • 3
    Vyzkoušíte si přímo na workshopu různé kombinace, které budeme komentovat, díky mým zkušenostem získáte tipy a triky z praxe.

Kdy pro vás není vhodný? 

  • Když se chcete dozvědět více o psychologii fontů. Na toto téma bude zaměřený jiný workshop.
  • Když se specializujete na grafiku pro tisk. Kombinace fontů budeme řešit optikou online využití (web, design pro sociální sítě, atd.)
  • Když si chcete vybrat konkrétní kombinaci. Budu vás učit principy, ale nebude prostor na individuální výběr.

„Nauč se pravidla jako profesionál, abys je mohl porušovat jako umělec“
Pablo Picasso

Jaká úroveň vás zajímá? 

Nevíte, jakou úroveň vybrat? Napište mi na andrea@grigerova.cz, domluvíme se. 

WORKSHOP 1

KOMBINOVÁNÍ ZÁKLADNÍ

Zajímají vás jednoduchá pravidla, která snadno pokaždé využijete. 


  • Naučíme se základní, snadno použitelná pravidla.
  • Není potřeba žádné grafické vzdělání.
  • Vhodné i pro pokročilé, kteří chtějí intuitivní výběr kombinací podpořit rozumem.

1 200 Kč

TERMÍNY:
30. 5., 17:30
16. 6., 17:30
délka: 1,5 hodiny

WORKSHOP 2

KOMBINOVÁNÍ POKROČILÉ

Pronikneme do náročnějšího způsobu kombinování fontů.


  • Mrknem na to, jak párovat fonty podle konstrukce písma.
  • Vyzkoušíme napříč všemi skupinami fontů.
  • Pro laiky je vhodný jako pokračovací kurz po základním kombinování. 

1 600 Kč

TERMÍNY:
8. 6., 17:30
20. 6. 17:30 
délka: 1,5 hodiny

WORKSHOP 1+2

KOMBINOVÁNÍ ZÁKLADNÍ
+ POKROČILÉ

Zvýhodněný balíček 


TERMÍNY:
Balíček 1:
30. 5. (základ)
8. 6. (pro pokročilé)
Balíček 2:
16. 6. (základ)
20. 6. (pro pokročilé)

vždy v 17:30

2 400 Kč

BONUS pro rychlíky

Pokud pošlete objednávku do 19. 5., dostanete po skončení workshopu PDF tahák s osvědčenými kombinacemi fontů, které si chráním jako poklad. 

Na workshopu zazní informace, které si nevygooglíte, jdou přímo k věci, a opravdu vás naučí přemýšlet nad kombinacemi fontů tak, abyste nad nimi neztráceli čas. 

Jak bude workshop probíhat?

Protože cílem je naučit vás co nejvíce, potřebuji vás na workshopu mít naživo, i když jen online. Proto nebude záznam. Berte to, jako když se přihlásíte na klasické offline školení, je potřeba si vyhradit čas, abyste ho nezmeškali, jenom tady nikam nemusíte jezdit. 

Naživo vás potřebuji proto, že je to workshop - budete tedy pracovat, zapojovat se a trénovat si kombinování fontů po celou dobu.

Jsem si jistá, že tímto způsobem se posunete nejvíce.

  • Zjistíte, proč pravidlo „když nevíš, dej tam jednoduchý bezpatkový font“, není tak jednoduché, jak vypadá. 
  • Naučíte se tvořit harmonické i rebelské kombinace. 

 

  • Ujasníte si, že kombinování fontů není o počtu fontů, které použijete. Důležité je, jak je zkombinujete. Vystačíte si klidně i s jedním. 
  • Zažijete spoustu „AHA - tak proto na mne tahle kombinace působí tak hrozně“

 

Možná vás zajímá: 

Jak bude workshop přesně probíhat?

Objednáte a zaplatíte si online workshop. Den před konáním a v den konání workshopu vám přijde odkaz, na kterém se budete moci k workshopu připojit.

Musím mít kameru a mikrofon?

Nemusíte. Budeme komunikovat přes chat.

Bude záznam?

Nebude. Vysvětlené je to v sekci „Jak bude workshop probíhat?“

Co když se nebudu moci připojit?

Pokud dáte vědět do 48 hodin před konáním workshopu, můžete požádat o vrácení peněz, nebo přesunutí na jiný termín. Pokud to nestihnete, ale dáte vědět do začátku workshopu, můžete si vybrat náhradní termín. Pokud vědět nedáte anebo jste si již náhradní termín vybrali, peníze vám propadnou.

Co je to online workshop

Připojíte se přes odkaz, který vám přijde do mailu ke společnému vysílání - já budu prezentovat a vy se budete zapojovat zprávami v chatu při hlasování a hrátkách.

Můžu si koupit workshop pro pokročilé, i když jsem začátečník?

Můžete, určitě se dozvíte zajímavé věci, ale doporučuji absolvovat předtím workshop pro začátečníky, abyste ho využili na maximum.

KDO PRO VÁS KURZ PŘIPRAVIL?

Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů

Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Píšu články, přednáším a školím o tom, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 

  • Vybírám fonty
    Které zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
  • Školím a přednáším
    Na konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
  • Hledám souvislosti
    Mezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.