Výběr fontu pro podnikatele a značky, které mají co říct...
...a chtějí, aby lidé pochopili jejich slova
NA PRVNÍ POHLED.
...má přímý vliv na vnímání, důvěru i emoci,
kterou vaše značka vyvolává u klienta.
Mgr. Andrea Grigerová,
autorka projektu Psychologie fontů®

Kdy má smysl spolupracovat
s FONTOLOGEM
- 1Když si chcete ujasnit hodnoty značky. Proč děláte to, co děláte, pro koho, a jaké hodnoty za tím stojí.
- 2Když vám chodí poptávky z webu od klientů, které nechcete.
- 3Když se chystáte na rebranding nebo nový web.
- 4Když chcete, aby vaše značka konečně vypadala tak, jak ji cítíte.
- 5Když potřebujete, aby komunikace všemi kanály byla jednotná a působila profesionálně.
- 6Když si nejste výběrem fontů jisti anebo ho měníte každý měsíc.
- 7Když chcete vybrat fonty na kreativní projekty, jako jsou karty, hrníčky, tašky, tužky...
Jak probíhá spolupráce?

Projdeme vaši značku, tón a kontext.
Prozkoumáme vaše podvědomí přes psychologii fontů.
Vybereme písmo, které vystihne váš charakter, téma i cílovou skupinu.
Doporučím kombinace, hierarchii a způsob použití.
Pokud chcete řešit nejenom fonty, ale i barvy a logotyp, mrkněte na balíček VIP.
Během rozhovoru odkrýváme podstatu značky samotné.
Zvědomíte si hodnoty, přínos pro klienty, ujasníte si cílovou skupinu. Konzultace tak bývá chvílí, kdy vše zapadne na své místo, nejen vizuálně, ale i v myšlenkách.
Výsledek naší spolupráce:
- 1Jasno v tom, co vaše písmo říká.
- 2Písmo, které mluví jazykem vaší značky.
- 3Doporučení velikostí, řezů a kombinací pro nadpisy, podnadpisy i emoční kotvu.
- 4Klienti, kteří mají jasno v tom, co od vás čekat.
Varianty spolupráce:
Vyberete si balíček (ZÁKLADNÍ, PROFI, VIP)
BALÍČEK ZÁKLADNÍ
_________
5 500 KČ
BALÍČEK PROFI
_________
8 600 KČ
BALÍČEK VIP
_________
18 400 KČ
Chcete, aby vaše značka
mluvila správným jazykem?
Můžete si rovnou objednat balíček nebo si zarezervovat 20 minutovou konzultaci zdarma. Pobavíme o tom, jestli pro vás výběr fontů na míru dává smysl, případně v jakém rozsahu. Ráda vám také zodpovím všechny otázky.
Nezískáte jenom fonty...
Ujasníte si hodnoty a tonalitu značky. Využijete to na maximum v copywritingu
a marketingu.
Další ukázky webů, na které jsem vybírala fonty >>>
Konzultace u Andrey předčila naše očekávání. Hloubka práce přesahovala výběr fontů na web a vedla k širším uvědoměním v oblasti naší prezentace. Pro naše podnikání vnímáme tuto spolupráci jako velmi podnětnou, náš web velmi ožil. Rádi využijeme služeb Andrey i v budoucnu např. pro výběr fontů do nové knihy.
Z konzultace jsem si ale odnesl mnohem víc, než „jen” nové fonty. Andrea mě svými otázkami, radami a postřehy přiměla zvolat AHA tolikrát, že kdybych zrovna stál v trafice, vykoupil bych celou zásobu stejnojmenného bulvárního plátku.
Andrea byla úplně neuvěřitelná! Nejenže jsme na konzultaci vybrali fonty, které se mnou ladí, ale navíc mně svými otázkami donutila se zamyslet nad mojí cílovkou, hodnotami a hlavním přínosem pro moje klientky.
Díky konzultaci s Andreou získáte nejen fonty, které s vámi budou dokonale ladit, ale především vám Andrea skrze práci s fonty zvědomí vaše vlastní nastavení a hodnoty... a to do takové hloubky, o které možná ani sami nevíte. Jsem vděčná, že již více než pět let její služby využívá naprostá většina mých klientů při výběru fontů pro web nebo pro tvorbu kompletní vizuální identity značky.
Spolupráce s Andreou byla nejen o vizuálu, ale také hlubokou sondou do mého vědomí. Psychologie fontů je úžasné dobrodružství a když vás provází profesionál, je to i cenný osobní zážitek. Člověk, se kterým si sednete, který si vás načte, nacítí se na vaši filozofii, vaše vyzařování. A pak je prostor pro výběr fontu, který dokáže oslovit lidi, který otevírá zájem o váš web a vaše produkty.
Kdo s vámi fonty vybere?
Andrea Grigerová
autorka projektu Psychologie fontů®
Nejsem ani grafik, ani webdesignér, ani markeťák, jsem fontolog. Učím lidi vnímat neverbální řeč písma a ukazuji cesty, jak předávat textem nejen informace, ale i pocity a emoce. Při výběru fontů využívám 10 let zkušeností ze stovek konzultací.

Chcete se zeptat?
Proč bych měl řešit výběr fontu? Není to jen grafický detail?
Jak objednat výběr fontů?
Jak dlouho konzultace trvá a kdy dostanu výsledek?
Jak poznám, že vybraný font bude opravdu sedět?
Už nějaký font používám – má smysl to řešit?
Co když budu chtít za chvíli font změnit?
Co když se mi vybrané fonty nebudou líbit?
Jak probíhá platba a rezervace termínu?
Můžu si nejdřív nezávazně ověřit, jestli je to pro mě vhodné?
Hledáte fonty, ale ne na web?
Hledáte font pro knihu? Font jsme už spolu vybírali, a teď jste ve fázi rebrandingu? Nepodnikáte, ale zajímá vás psychologie fontů?














