INTENZIVNÍ 4TÝDENNÍ ONLINE PROGRAM

FONT&BRAND
PRO GRAFIKY

Objevte, jak silným nástrojem jsou fonty pro marketingovou komunikaci a pronikněte do jejich fascinujícího světa. Naučte se, jak s pomocí fontů vyvolat tu správnou emoci.

PRO KOHO SE ONLINE PROGRAM HODÍ?

  • Jste grafik/grafička, webdesignér/webdesignérka
  • Výběr fontů pro projekty a klienty je váš denní chleba
  • Umíte skvěle pracovat s řezy fontů, kerningem i umístěním textu, ale stejně občas nevíte, jaký font vybrat
  • Chcete posunout své znalosti na další level a odvádět ještě lepší práci
  • Zažíváte nepříjemné situace, když nedokážete jasně vysvětlit klientům, proč jste vybrali ten který font
"Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály."
MADLA ČEVELOVÁ - marketingová čarodejnicewww.cevelova.cz

CO SE NAUČÍTE 

  • Vybírat fonty, které osloví konkrétní cílovou skupinu.
  • Upozadit subjektivní názor a vybírat nezaujatě, podle jasných kritérií.
  • Získáte pevnou půdu pod nohama při komunikaci s klientem.
  • Proniknete do kombinování fontů a zjistíte, jak si ho ulehčit.
  • Zásady psychologie fontů - vše o tom, jak působí na emoce a podvědomí jednotlivé skupiny fontů (serif, sans serif, atd.).
  • Logický a ověřený systém, kdy vybíráte fonty podle jasných kritérií tak, aby podvědomě předávaly přesně takové informace, jaké vyžaduje téma a cílová skupina. 

A ještě mnohem více informací a hlavně úkolů a zpětné vazby, které vám pomohou si psychologii fontů zažít a pochopit.

"Ač jsou fonty už roky mým denním chlebem, nenechala jsem fontový workshop ujít. Byla to parádně interaktivní jízda a všechny nabyté informace jsme si hned vyzkoušeli na celé řadě zábavných her a cvičení. Za sebe můžu vřele doporučit!"
Naďa Moyzesová - grafik, ilustrátor
www.navolnenoze.cz/prezentace/nada-moyzesova/

JAK PROGRAM PROBÍHÁ

  • Budete mít k dispozici videa s výkladem 4 zásadních okruhů témat + další odkazy a užitečné nástroje. 
  • Každý týden dostanete úkol, na kterém si výklad vyzkoušíte a zažijete.
  • 1x týdně se setkáme v živém vysílání, ve kterém zodpovím vaše dotazy a dám vám zpětnou vazbu na zpracované úkoly.
  • Dostanete přístup do uzavřené FB skupiny, která bude bezpečným prostorem pro získávání průběžné zpětné vazby na úkoly i vaše pracovní projekty. 
  • Kdykoli v průběhu kurzu máte nárok na 30minutovou individuální konzultaci se mnou. 

OKRUHY INTENZIVNÍHO PROGRAMU

  • 1
    Psychologie fontů
    Jak působí fonty patkové, bezpatkové, ručně psané, handwriting a nadpisové na čtenáře. Zaměříme se na základní charakter a 8 kritérií, které ho mohou změnit.
  • 2
    Cílová skupina
    Jak definovat očekávání cílové skupina a jak tato očekávání zohlednit při výběru fontu. Jak díky fontům odlišit jedno téma pro více cílových skupin.
  • 3
    Typologie podle fontů
    Marketingové archetypy, živlová typologie, big five typologie, DISC typologie - co mají společného a jak je napasovat na výběr fontů?
  • 4
    Kombinace fontů
    Jak fonty kombinovat tak, aby nejenom kombinace dobře vypadaly, ale jednotlivé fonty se navzájem podporovaly v záměru a psychologickém působení, pro který byly vybrány?

KOLIK STOJÍ?

Zaváděcí cena měsíčního intenzivního programu FONT&BRAND PRO GRAFIKY je

14 900 Kč 

Kurz se koná od 18. 3. – 17. 4. 2022

"Dostal jsem něco, co jsem absolutně nečekal. Koncentrovaná nálož informací během 5 hodin. Největší radost mám z toho, že volbu písma teď umím odůvodnit sám sobě, natož ostatním. A taky jsem získal skvělý návod, jak v 8 krocích "zvolit" písmo."
Zdeněk Mocekmarketing, APEX Central Europe s.r.o

CO ZÍSKÁTE

  • JEDINEČNÉ KNOW-HOW Psychologie fontů®
    7 let testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. O to vše se s vámi ráda podělím. A těším se na vaše poznání a úžas, jak moc vám schopnost rozumět řeči fontů změní práci. Posune ji na úplně jiný level. Ale pozor, je to jako s Jiříkem a hadem. Jak jednou porozumíte řeči fontů, budou na vás mluvit stále a všude.
  • SYSTÉM PRO VÝBĚR FONTŮ
    Jasný, logický, ověřený. Neslibuji jednoznačný návod, který si bezmyšlenkovitě odškrtáte, ale podělím se s vámi o systém, ve kterém vybíráte fonty podle jasných kritérií tak, aby předávaly podvědomě přesně takové informace, které mají. Jak ho využijete, je na vás.
  • ONLINE KURZ KOMBINOVÁNÍ FONTŮ
    Poslední týden budete mít přístup do speciální členské sekce Kombinování fontů, ve které je toto téma podrobně zpracováno jedinečným způsobem. Získáte mnoho kombinací a hlavně vytrénujete cit pro jednotlivé varianty kombinací fontů.
  • 30 MINUT KONZULTACE
    Probereme vaše individuální problémy, potřeby, strachy. Zodpovím všechny otázky, nic si nenechávám pro sebe.
  • KVALITNÍ ZPĚTNOU VAZBU
    Na vaši práci - ode mne i od ostatních. V uzavřené FB skupině, při živých vysíláních, na individuální konzultaci. To by bylo, abyste neudělali mega pokrok.

VLOŽENÁ INVESTICE SE VÁM RYCHLE VRÁTÍ.
JAK?

  • Ušetříte spoustu času při výběru fontu, při jeho obhajování a přepracovávání variant pro klienty.
  • Posunute svou práci o úroveň výše, takže budete moci zvednout ceny. 
  • Cena je zaváděcí a s největší pravděpodobností naposledy bez DPH.

OHLASY ÚČASTNÍKŮ ŽIVÝCH WORKSHOPŮ 

Ač jsou fonty už roky mým denním chlebem, nenechala jsem si ujít fontový workshop Psychologie fontů v úterý v Brně. Byla to parádně interaktivní jízda, která svižně ubíhala při poutavém odhalování emocí fontů, které by měly při správně zvoleném typu písma v příjemcích reklamy nebo čtenářích textu vyvolávat. Zastavili jsme se u serifů, scriptů, sans serifů, tučných nebo tenkých písem, kurzívy či rovných liter nebo kontrastu tahů a všechny nabyté informace jsme si hned vyzkoušeli na celé řadě zábavných her a cvičení. Za sebe můžu vřele doporučit!
Naďa Moyzesovágrafička, ilustrátorka
Školenie mi definitívne zmenilo pohľad, ako sa dívam na fonty okolo seba. Som schopný rozlíšovať podprahové informácie, ktoré font v sebe nesie. Školenie jednoznačne odporúčam každému, kto sa zaujíma o efektívne využívanie fontov.
Marcel Krcahgrafik
Pro mě osobně byl velmi zajímavý, musím opravdu psychologii fontů přiznat opravdu velkou váhu. Po semináři ještě větší, než jsem před ním vůbec byla schopna. Seminář se mi líbil jasným záměrem, přehledným uspořádáním i atmosférou. Semináře si vybírám pečlivě. U Vašeho semináře nelituji, splnil víc, než jsem očekávala. Takže teď již jen hurá do praxe.
Adéla Trávníčkovájednatelka společnosti PAREXPO
Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.
Jana Andréskováwebdesignérka, www.janaandreskova.cz
Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a stejně tak je bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.
Nicole Budovágrafik, www.brytro.cz
Na workshopu mě nejvíc nadchlo zjištění, že se fonty dají vybírat i naprosto systematicky. Do včerejška jsem na to šla vyloženě intuitivně, což je super, ale funguje to dobře jen na vlastní projekty. U cizích webů to tak nedokážu. Myslela jsem si, že je potřeba tohle prostě nějak vycítit, "nasát někde ze vzduchu", což prostě neumím, a netušila jsem, jak by se to dalo naučit. Jenže ono to tak není! Nebo minimálně to tak být nemusí. Fonty se dají vybírat vědomě, bez pomoci Vesmíru a dalších zaříkávadel (to se nechci rouhat). A nejen, že jsem k tomuhle zjištění dospěla, rovnou jsem se to i naučila! Teda bude to chtít ještě praxi, trénink, cvik... ale teď už vím jak na to! Popravdě je tohle poznání i dost velká úleva.
Petra Vymětalovátechnická podpora pro počítačové blondýny, www.petravymetalova.cz
Kurz Fonty jako nástroj v marketingu mě jednak bavil, jednak jsem si z něj odnesla spoustu užitečných informací. Přesvědčila jsem se, že správný výběr fontu může mít na vnímání cílové skupiny stejný, nebo dokonce větší vliv než správný výběr barvy. Na kurzu jsem získala praktické tipy, jak vybírat fonty na webové stránky nebo do tištěných materiálů, i jak je mezi sebou kombinovat. Naučila jsem se názvosloví a konkrétní argumenty, jak výběr konkrétního fontu odůvodnit. Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály.
Madla Čevelovámarketingová čarodejnice, www.cevelova.cz
Dostal jsem něco, co jsem absolutně nečekal. Koncentrovaná nálož informací během 5 hodin. Největší radost mám z toho, že volbu písma teď umím odůvodnit sám sobě, natož ostatním. A taky jsem získal skvělý návod, jak v 8 krocích "zvolit" písmo.
Zdeněk Mocekmarketing, APEX Central Europe s.r.o
Z hlediska grafičky mi školení pomohlo lépe chápat chutě a preference jiných lidí, protože chceme často věci dělat spíše podle svého vkusu. Font jsem začala vnímat jako okno do duše klienta, a za to moc děkuji.
Michaela ImramovskáInfinit, grafička
Celé školení bylo pro mě plné AHA momentů, které jistojistě uplatním ve své práci. Krásně to plynulo, přestávky byly tam, kde měly být. Vlastní aktivita byla taky super a nijak přehnaná. V poměru cena/výkon výkon cenu vysoce předčil. 🙂 Celkově máte ode mě 10 hvězdiček z 5 :)))). Hodnotím jako účastník, i jako člověk, který se ve vzdělávání pohyboval 10 let. Hned jsem doma všechno ukazovala manželovi. A samozřejmě po cestě domů hodnotila a analyzovala billboardy, plakáty a vývěsní štíty. Vaše školení pro mě bylo balzámem na duši. A rozhodně bylo přínosné po všech stránkách - profesně i osobně. Minimálně jsem zamyslela nad tím, jak fonty ovlivňují mě a co všechno, jako copywriter, můžu říct nejen textem, ale i fontem. Dala jste mi, jako člověku, co neumí kreslit, možnost tvořit "obrazy". Za to jsem moc vděčná. Jestli bude nějaký kurz pro pokročilé, napište si mě do pořadníku. 🙂
Magdalena Lukášovácopywriterka
Pro mě osobně byl velmi zajímavý, musím opravdu psychologii fontů přiznat opravdu velkou váhu. Po semináři ještě větší, než jsem před ním vůbec byla schopna. Seminář se mi líbil jasným záměrem, přehledným uspořádáním i atmosférou. Semináře si vybírám pečlivě. U Vašeho semináře nelituji, splnil víc, než jsem očekávala. Takže teď již jen hurá do praxe.
Adéla Trávníčkovájednatelka společnosti PAREXPO, s.r.o.
Pozor, školení je deformační: od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))
Radka Loukotovátiskové středisko Magistrátu města Brna

KDO VÁS BUDE ŠKOLIT?

Mgr. Andrea Grigerová

CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Už 7 let konzultuji výběr fontů s klienty a mapuji  možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace. 

7 roky zkušeností, více než 1000 klientů. To vše zpracované do intenzivního programu, který vás naučí vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice. 

OBJEDNÁVKA 
FONT&BRAND PRO GRAFIKY