FONTY JAKO NÁSTROJ
V MARKETINGU
Praktické školení Psychologie fontů®, na kterém pochopíte skrytou sílu fontů v marketingu a získáte tak jedinečné know-how a zcela nový pohled na jejich používání.

Školení je vhodné pro grafiky, markeťáky, webdesignéry a všechny, kteří tvoří vizuální identitu klienta.
JAKÝM ZPŮSOBEM VYBÍRÁTE FONTY
PRO KLIENTY DNES?
- Vybíráte fonty ve stylu líbí/nelíbí?...ať už vám nebo klientovi
- Vybíráte fonty intuitivně?Protože jste přece profík a máte to pod kůží?
JAK BUDETE VNÍMAT FONTY PO ŠKOLENÍ?
- 1Jako nástroj budování značkyZcela změníte přístup k výběru fontů - stanou se nástrojem budování značky.
- 2Jako cestu k emocím cílové skupinyNebudete fonty vybírat intuitivně, ale vědomě a cíleně podle toho, jaké mají u cílové skupiny vyvolat emoce.
- 3Ne pro sebe, ale pro klientaNebudete fonty vybírat pro sebe, ale pro klienta. Typografická a estetická kritéria sladíte s psychologií klienta.
- 4Podle jasných kritériíBudete mít jasné a přesvědčivé argumenty pro komunikaci s klientem/grafikem.
OBSAH WORKSHOPU
- 1PSYCHOLOGIE FONTŮCo to je a kde se vzala? Kde se s ní potkáváte, kde má význam a jakým způsobem nás ovlivňuje.
- 2JAK TO FUNGUJEReagují na fonty všichni stejně? Jak nahradit subjektivitu a intuici objektivním výběrem.
- 3EMOCEKlient se rozhoduje podle emocí. Jakým způsobem s nimi můžeme pracovat ve fontech?
- 4TYPOLOGIEZákladní rozdělení fontů podle toho, jak působí a jaké vyvolávají emoce.
- 5MARKETINGFont jako součást vizuálního stylu značky.

CO ZÍSKÁTE?
- 5 hodin teorie i praktických cvičeníSkvělý mix AHA momentů z teorie a prožití na vlastní kůži. Potom budete schopni fonty vnímat jako nástroj, který vám slouží.
- Jedinečné know-how Psychologie fontů®4 roky testuji, konzultuji, bádám a hledám souvislosti. To vše dostanete na zlatém podnose.
- Materiály ke školeníPřípadové studie, typologie fontů, myšlenková mapa, jak vybírat font.
- Oběd, káva i něco dobréhoV ceně je oběd i občerstvení v průběhu celého školení.
OHLASY ÚČASTNÍKŮ
Školení, které způsobí radikální změnu vašeho pohledu na fonty. Skvělá lektorka, která vás provede světem fontů a jejich vlivu na naše vnímání. Pochopíte, že fonty nejsou líbí/nelíbí, ale mají na zákazníky mnohem větší vliv.
Největším přínosem pro mě bylo ujasnění si asociací k fontům. Při výběru nějaké asociace mám, ale nejsem si jistá, jestli si je vykládám správně a stejně tak je bude cítit i cílová skupina. Workshop a konkrétní příklady mi pomohly utřídit si myšlenky a vytvořit základní rámec pro třídění fontů podle cílovky a obsahu sdělení.
Na workshopu mě nejvíc nadchlo zjištění, že se fonty dají vybírat i naprosto systematicky. Do včerejška jsem na to šla vyloženě intuitivně, což je super, ale funguje to dobře jen na vlastní projekty. U cizích webů to tak nedokážu. Myslela jsem si, že je potřeba tohle prostě nějak vycítit, "nasát někde ze vzduchu", což prostě neumím, a netušila jsem, jak by se to dalo naučit. Jenže ono to tak není! Nebo minimálně to tak být nemusí. Fonty se dají vybírat vědomě, bez pomoci Vesmíru a dalších zaříkávadel (to se nechci rouhat). A nejen, že jsem k tomuhle zjištění dospěla, rovnou jsem se to i naučila! Teda bude to chtít ještě praxi, trénink, cvik... ale teď už vím jak na to! Popravdě je tohle poznání i dost velká úleva.
Pozor, školení je deformační: od prvního momentu; chodím teď po městě, sleduju plakáty a vývěsní štíty a hodnotím, jestli je forma, obsah a kontext v souladu :)))
Kurz Fonty jako nástroj v marketingu mě jednak bavil, jednak jsem si z něj odnesla spoustu užitečných informací. Přesvědčila jsem se, že správný výběr fontu může mít na vnímání cílové skupiny stejný, nebo dokonce větší vliv než správný výběr barvy. Na kurzu jsem získala praktické tipy, jak vybírat fonty na webové stránky nebo do tištěných materiálů, i jak je mezi sebou kombinovat. Naučila jsem se názvosloví a konkrétní argumenty, jak výběr konkrétního fontu odůvodnit. Velmi doporučuji všem, kdo pracují se značkou, připravují strategie nebo posuzují tištěné či on-line marketingové materiály.
Z hlediska grafičky mi školení pomohlo lépe chápat chutě a preference jiných lidí, protože chceme často věci dělat spíše podle svého vkusu. Font jsem začala vnímat jako okno do duše klienta, a za to moc děkuji.
Celé školení bylo pro mě plné AHA momentů, které jistojistě uplatním ve své práci. Krásně to plynulo, přestávky byly tam, kde měly být. Vlastní aktivita byla taky super a nijak přehnaná. V poměru cena/výkon výkon cenu vysoce předčil. 🙂 Celkově máte ode mě 10 hvězdiček z 5 :)))). Hodnotím jako účastník, i jako člověk, který se ve vzdělávání pohyboval 10 let. Hned jsem doma všechno ukazovala manželovi. A samozřejmě po cestě domů hodnotila a analyzovala billboardy, plakáty a vývěsní štíty. Vaše školení pro mě bylo balzámem na duši. A rozhodně bylo přínosné po všech stránkách - profesně i osobně. Minimálně jsem zamyslela nad tím, jak fonty ovlivňují mě a co všechno, jako copywriter, můžu říct nejen textem, ale i fontem. Dala jste mi, jako člověku, co neumí kreslit, možnost tvořit "obrazy". Za to jsem moc vděčná. Jestli bude nějaký kurz pro pokročilé, napište si mě do pořadníku. 🙂
KDO VÁS BUDE ŠKOLIT?
Mgr. Andrea Grigerová
CO DĚLÁM? Ukazuji lidem, že fonty je ovlivňují každý den. Už 4 roky konzultuji výběr fontů s klienty a mapuji možnosti a využití tohoto úžasného nástroje neverbální komunikace.
4 roky zkušeností, více než 300 klientů. To vše zpracované do školení, které vás naučí vybírat fonty podle jasných kritérií a ne podle nálady nebo intuice.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY ŠKOLENÍ
24. 9. 2019
BRNO
10:00-15:00
Budova Muzejky, Moravské náměstí 15, Brno
Max. 15 účastníků
2900 Kč
10. 9. 2019
PRAHA
10:00-15:00
CVRK, M. Horákové 815/42, 170 00 Praha 7
Max. 15 účastníků
3 500 Kč
MÁTE OTÁZKY?
Co si mám vzít s sebou?
Komu je školení určeno?
Kdy zaplatit fakturu?
Co když nebudu moci přijít?
Nejsem ani grafik ani markeťák, podnikám a chci vědět, jaké fonty používat. Můžu přijít?
Jiná otázka?
CHCETE SE DOZVĚDĚT O DALŠÍCH TERMÍNECH ŠKOLENÍ?
Napište mi svůj e-mail a já vám dám vědět, jakmile nové termíny přibudou.
© 2019 PSYCHOLOGIE FONTŮ® - Andrea Grigerová