Přijďte si ověřit, jestli písmo, které máte na webu,
přiláká nebo odradí vašeho ideálního klienta. 

webinář zdarma, 20. března v 19:00 hodin

(z webináře bude pro přihlášené záznam)

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

...ABYSTE SI MOHLI VYBÍRAT KLIENTY

Pojďte si vyzkoušet, jak obrovskou roli hraje písmo v textu a jak jednoduše toho můžete využít v podnikání. Získáte skvělý nástroj, který vám nenásilně pomůže prodávat

„Po změně fontu mě zcela jasně poptává relevantnější publikum. Na naprosté minimum se mi snížil počet poptávek, keré nevyjdou. Dřív jsem texty oslovovala širší a méně zaměřené publikum.“
Magdalena ČevelováByznys konzultantka a mentorka

10 let slýchám na konzultacích, na kterých vybíráme fonty pro značky,
nejčastěji slovo Nevím.

  • Nevím jak vybrat font, mám ho vybírat podle sebe, nebo dát na rady druhých?
  • Nevím jaký font se hodí k mému podnikání, kde se tohle dá zjistit? 
  • Nevím jaký font se bude líbit všem, už takhle mi každý říká jiný názor...

Ta NEVÍM lidi, kteří si dělají web, tak ubíjí, že nejsou spokojeni s žádnou variantou a stále pochybuji, fonty stále dokola mění anebo rezignují a smíří se s tím, který je nejmenší zlo. A i když tuší, že fonty fungují jako oblečení, které o nich hodně prozradí, neví jak toho v prodeji využít. 

Pojďme se  těch NEVÍM zbavit, abyste se mohli rozhodnout s úlevou, že VÍTE.
Víte, jaký web se hodí pro vás, vaše podnikání a nemusíte se bát, že odradí klienty, na kterých vám záleží. 

Co můžete od webináře čekat?

 

Nečekejte plané mluvení, slovní vatu a klasický prodejní webinář a neplánujte si při něm žehlení ani řízení.

 

Dostanete šanci zažít - pochopit - zrealizovat

 

O čem bude?

  1. Projdeme 3 pasti, do kterých se chytne většina majitelů webů
    Za 10 let konzultací, na kterých vybíráme fonty pro značky přesně vím, jaké jsou 3 konkrétní pasti při výběru fontu, které brání 80% podnikatelů mít na webu fonty, které osloví jejich srdcové klienty. 
  2. Vyzkoušíte si na vlastní kůži psychologii fontů
    Cvičení, které vás zavedou přes písmo do podvědomí, k tomu bude otevřená FB skupina, abyste se k nim mohli vracet. Už jenom tento zážitek vám pomůže vybírat písmo s jasným záměrem.
  3. Ukázky na vašich webech
    Máte možnost přihlásit svůj web, abychom ukázali na webináři přímo na něm, jak se může proměnit díky změně fontů.
  4. Losování výherců kurzu FONT&BRAND
    Možná vám bude stačit webinář k tomu, že vyřeší vaše bloky při výběru fontu. A pokud budete chtít vybrat font se mnou, můžete si zakoupit nebo vyhrát online kurz Font&Brand.

 

Změníte úhel pohledu na výběr písma, uvědomíte si pasti, do kterých jste (možná už vícekrát) spadli a prolomíte bludný kruh neustálého tápání při výběru písma na web nebo na sociální sítě

Kdo webinář povede?

  • Od roku 2015 rozvíjím projekt Psychologie fontů®, jediný na podobné téma v ČR. 
  • Přednáším na konferencích, vysokých školách, píšu do novin, pořádám workshopy a webináře na téma psychologie fontů.
  • Dělám výzkumy a studie, jak nás fonty ovlivňují každý den a jak je využít jako skvělý nástroj v podnikání, marketingu, grafice, i jen tak pro  zábavu. 
  • Vybrala jsem fonty pro více než 500 klientů, které se staly součástí jejich malých i velkých značek. 

3 důvody, proč se na webinář
připojit naživo: 


( i když záznam pro přihlášené bude)

 

  • Bude interaktivní, není nic přínosnějšího, než si vyzkoušet psychologii fontů na vlastní kůži, teorie nebo pozorování zdálky to nenahradí.
  • Přímí účastníci získají na konci webináře seznam všech fontů, o kterých budu mluvit, i s odkazy, kde je stáhnout. 
  • Bude vás to bavit!

 

Jak vám může webinář pomoci:

Zrovna jsem řešila, jak se zviditelnit, prošla jsem kurzem zdarma a na tento kurz se po 2 dnech přihlásila, protože ochutnávka byl velký objev. Propojení písma a psychologie, prohloubit si poznání sebe sama a hlavně poznat toho pravého klienta. To byl nejsilnější důvod proč jsem Váš minikurz sledovala.
Martina Janková
Několik měsíců jsem řešila fonty na web a hledala jsem klíč, jak je správně vybrat jak pro mě, tak aby k sobě hezky ladily. A teď mi to docvaklo, díky, díky!
Jana Jindulková
Potřebovala jsem doladit vizuální stránku webu, která bude souznít s obrovskými změnami v podnikání, které nastaly, a teď mám spoustu námětů na přemýšlení, jak do té změny zapadá změna fontu.
Pavla Mistříková
Font se stal nosným prvkem celé naší vizuální identity, vypadá skvěle i na bannerech na obchodě. Náš e-shop teď vyniká mezi konkurencí. Mít dobře vybraný font se prostě vyplatí.
Martina Wedlichová

Pojďte si vyzkoušet, jak obrovskou roli hraje písmo v textu a jak jednoduše toho můžete využít v podnikání. Získáte skvělý nástroj, který vám nenásilně pomůže prodávat