FontoKVÍZ
JAK POSTUPOVAT PŘI VYPLŇOVÁNÍ KVÍZU?
- Na otázky odpovídejte rychle, intuitivně.
- Zapojujte rozum co nejméně.
- Pokud byste nevybrali žádný font, zvolte „nejmenší zlo“.
- Pro správné vyhodnocení je potřeba odpovědět na všechny otázky.
Výsledek je výsledkem složitějšího algoritmu, i při různých volbách můžete dosáhnou zařazení do stejné skupiny, nemá smysl hledat v odpovědích systém.
Otázky a rozřazení do osobnostní skupiny podle FontoKvízu, jsou přístupné bez registrace.
Pro zaslání podrobného popisu osobnosti a návrhu fontů, zadejte prosím po vyplnění Váš výsledek a e-mail do formuláře, který najdete pod FontoKvízem.

#1. Kdo vám je sympatický?

#2. Co říkáte na Johanu?

#3. Do jaké skupiny fontů zamíříte jako první?

#4. Jaký dojem máte z tohoto písma?

#5. Jaké fonty máte největší problém použít?
#6. Jaké „a“ je vám nejbližší?

#7. Jaké patkové písmo byste vybrali?

#8. Jaké bezpatkové písmo byste si vybrali?

#9. Dovedete si představit, že použijete toto písmo?
#10. Jaké „káčko“ je vám nejbližší?

#11. Když už tučné písmo, jaké by to bylo?

#12. Jaký text je vám příjemný?

#13. Psací font – jaký je nejlepší?
Výsledek
Zajímá Vás velmi podrobný popis, hodnoty osobnosti Praktická a Efektivní a tip na fonty, které se k ní hodí? Vyplňte prosím formulář pod FontoKvízem, pošlu Vám výsledek na e-mail.
Zajímá Vás velmi podrobný popis, hodnoty osobnosti Praktická a Efektivní a tip na fonty, které se k ní hodí? Vyplňte prosím formulář pod FontoKvízem, pošlu Vám výsledek na e-mail.
Zajímá Vás velmi podrobný popis, hodnoty osobnosti Praktická a Efektivní a tip na fonty, které se k ní hodí? Vyplňte prosím formulář pod FontoKvízem, pošlu Vám výsledek na e-mail.
Pro zaslání podrobného popisu osobnosti a návrhu fontů, zadejte prosím po vyplnění Váš výsledek a e-mail:
↓↓↓
KDO JE AUTOREM FONTOKVÍZU?
Andrea Grigerová
zakladatelka Psychologie fontů
Učím lidi používat fonty tak, aby dokázali být autentičtí nejen obsahem, ale i vizuální stránkou svých textů a webů. Aby dokázali pouhým výběrem písma zabrnkat na tu pravou strunu. Prostě aby se našli a aby si je našli ti správní lidé.
- Vybírám fontyKteré zapadnou do vizuální identity klienta, podpoří hodnoty značky a osloví přesně ideálního zákazníka.
- Školím a přednášímNa konferencích, na vysokých školách, na mastermindech pro podnikatele i workshopech pro grafiky.
- Hledám souvislostiMezi typografií, grafikou, webdesignem a marketingem. Píšu o tom články.
