WORKSHOP PSYCHOLOGIE FONTŮ

Arial nebo Comic Sans?

  • Plácáte se ve výběru fontů a nikdy si nejste jisti, jaký zvolit? 
  • Kdy jaký font použít a jak je navzájem kombinovat? 
  • Zajímá vás, jak zacílit nejen obsah, ale i neverbální stránku textu přesně na vašeho klienta? 

K čemu vám workshop bude?

Asi sami tušíte, že napsat skvělý text ještě samo o sobě nestačí. A nejspíš dobře víte, že i vizuální stránka textu hraje velkou (a významnou) roli v tom, jestli váš text čtenáře neodradí. Vhodně zvolený font ulehčí čtení, zaujme a přiláká ty správné čtenářeNaučím vás, jak využít psychologii fontů v praxi. Dozvíte se, jak využít naplno neverbální komunikaci v textu.

 Co na Vás čeká? 

Tři hodiny společného povídání o fontech. Podělím se s vámi o informace, které jsou podložené stovkami hodin osobních konzultací s klienty. Díky nim vím, jak je spojené písmo s osobností člověka, jaké typy lidí si vybírají jaké fonty a jaký font koho odradí. Prostě dokážu přečíst charakter člověka podle fontů, které si vědomě vybere.  A umíte to i vy, jenom si to neuvědomujete. Poznat zákonitosti, jak to funguje, vám pomůžu právě na workshopu. 

Témata, o kterých se budeme bavit: 

  • Proč nestačí Arial a Calibri.
  • Jaké jsou základní rodiny fontů a jaká jsou jejich specifika.
  • Psychologie v praxi - například které fonty ve vás vzbudí důvěru a které jsou třeba trochu nátlakové. 
  • Jaký výběr nebo kombinace fontů váš text spolehlivě shodí. 
  • Názorné ukázky variant textu před a po změně fontu. 
  • Jak vybírat fonty podle typu textu - kniha, článek, prodejní stránka, FB

 

Vzít si s sebou počítač?

Počítač nepotřebujete. Stačí blok a tužka na poznámky. 

Co občerstvení? 

Čerstvá voda s citrónem a ano, je možnost si dát kafe. Stačí si jen říct. 🙂

TERMÍNY WORKSHOPŮ:

Kliknutím na tlačítko města
se dostanete k objednávce.

20.11. 17:00 - 20:00

22.11. 10:00 - 13:00

CENA WORKSHOPU

850 Kč

Lektor:

Andrea Grigerová. Studovala jsem jazyky a umění v Brně a na École des Beaux-Arts ve Francii, pracovala 11 let na vedoucích pozicích v nadnárodních firmách a posledních 7 let na volné noze.  Učím lidi pracovat s textem tak, aby vizuální forma podpořila jeho obsah.

Založila jsem obor Psychologie fontů, který pomáhá pochopit jak jednotlivé fonty působí na to, jak lidé vnímají obsah textu. 

Asi sami tušíte, že napsat skvělý text ještě samo o sobě nestačí. A nejspíš dobře víte, že i vizuální stránka textu hraje velkou (a významnou) roli v tom, jestli váš text čtenáře neodradí. Vhodně zvolený font ulehčí čtení, zaujme a přiláká ty správné čtenáře.

Naučím vás, jak využít psychologii fontů v praxi.



ŽÁDNÁ TEORIE, VŠE SI PROŽIJETE NA VLASTNÍ KŮŽI nebo UVIDÍTE NA KONKRÉTNÍCH PŘÍKLADECH Z PRAXE. 

Nápověda: Posouvejte šipkou na obrázku a uvidíte stav PŘED a PO změně fontu. Na workshopu si řekneme, co bylo cílem této změny. 


Zajímají vás reakce klientů na osobní konzultace Psychologie fontů? 

Andrea má mimořádný dar vyhmátnout podstatu vaší služby a najít pro ni font, který se vám bude nejen líbit, ale vypíchne přednosti toho, co nabízíte. Její pojetí písma jedinečným způsobem spojuje grafiku a psychologii, což je pro mě naprosto převratné a ráda její práce využívám.
Tereza Kramerováwww.terezakramerova.cz
Jsem si jistá obsahem. Ale nevím, jak zařídit, aby za textem bylo vidět, že mě zajímá každý konkrétní člověk. Aby i z textu cítil, že zrovna mně může s důvěrou svěřit svůj právní problém, a že ho vyřeším. Věřím, že přesně toto dokáže správně zvolený font.
JUDr. Monika Bakešováwww.mojesro.cz
Konzultace byla skvělá zábava, ale zároveň a hlavně vnímám jeho ohromný praktický přínos. Díky Andree jsem si uvědomila, s jakými fonty je mi dobře, které příjemně ladí k mé nátuře a k mému tématu. A konečně mám nějaké záchytné body, které mi pomáhají vytušit, co se vlastně kdy hodí, a co ne. Napadlo vás někdy, že fonty mají v textu vlastně úplně stejnou funkci, jakou má v osobním kontaktu neverbální komunikace? Dřív jsem znala tak maximálně Calibri a Arial, a stejně jsem si s nimi nevěděla rady. Teď se nebojím trochu víc „rozšoupnout“, když si to situace žádá, ale zároveň vím, jak na to, abych se moc neurvala ze řetězu a pořád vše jako celek dávalo smysl.
Lucie Koubekwww.copykiller.cz

Dotazy, nejasnosti, zádrhele? Pište nebo volejte:
Andrea Grigerová, tel. 776 106 282, email: andrea@grigerova.cz